Nyt kun olen saanut asennettua kaiken tarpeeellisen windowssiin niin kuinka saisin tehtyä varmuuskopion levystä toiselle ulkoiselle asemalle josta voisin tarvittaessa palauttaa windowssin jos jotain menee pieleen?
Varmuuskopio windows 10
3
81
Vastaukset
- jalaa1x
Clonezilla. Toimii buuttaavalta USB-tikulta/cd-levyltä. Hieman hankalakäyttöinen aloittelijalle, mutta huolella, kun lukee kaikki kohdat läpi niin imagen saa luotua.
- WIN-DOShit
Joo. Tee Clonezillalla. Koska se on helpompi ja varmenpi kuin windowsin oma sekoilu palautuslevyjen luonti!
Monta kymmentä vuotta pitää mennä, että Microsoft saisi jonkun jäärkevä palautus työkalun!
HP on ihan ok.. miksi Windows ei sisällä vataavaa.
Clonezilla taas on universaali, eikä ole käyttöjärjestelmä riippuvainen. ja se on nopea.
- varmuuskopioinnilla
Asetuksissa on muistaakseni varmuuskopiointi. En itse käytä niin en muista varmaksi. Olikohan jotenkin vielä niin, että sai tehtyä erikseen systeemilevystä kertakopion, ja sitten valita omat kansiot säännööliseen varmuuskopiointiin, joka tehdään silloin kun kytketään esimerkiksi ulkoinen levy usb-väylään.
Kannattaa ehkä googlailla. Saattaa löytyä jotain ohjeita netistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954