Maitojunassa kulkeneet

Kehätienkingi

Nyt kaikki Niinisalosta maitojunaan joutuneet voitte alkaa avautua, että miksi kävikään näin ja miksi mielen täyttää katkeruus ja kateus. Wannabe käiväröitten ei kannata edes vaivautua olette niin eri sarjaa ettekä kuulu tänne vaikka kuinka mieli tekisi, joten tyytykää vain "Esson baarin" poikakerhon kokouksiin ja siellä niin kyseen alaiseen pätemiseen.

0

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
        Maailman menoa
        132
        9678
      2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
        Maailman menoa
        455
        5088
      3. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
        Kotimaiset julkkisjuorut
        171
        2504
      4. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
        Sinkut
        193
        2442
      5. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
        Ikävä
        148
        2171
      6. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
        Ikävä
        80
        2042
      7. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
        Kotimaiset julkkisjuorut
        72
        1906
      8. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
        Maailman menoa
        303
        1440
      9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
        Ikävä
        90
        1175
      10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
        Ikävä
        112
        1095
      Aihe