OneCoin - Europol louhii

Rutjatov

Koinisti alkaako puntti tutista? Ei tullut taloudellista riippumattomuutta!

Koinisti-tunkki etsii piilopaikkaa!

Linkkejä on tullut tarpeeksi Europolin ratsiasta "pääkonttoriin" joten en niitä laita. Koinistihan voi taas paikata menetyksensä hyppäämällä Kotka-Katsan uuteen viritykseen. Taloudellinen rippumattomuus on taas lähellä! Kysykää vaikka Kartsan bestikseltä Parrulta!

Kertokaa mistä näitä koinisteja oikein ilmaantuu?

10

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rutjatov

....niin ja maajohtajaTommi "olkaa hiljaa, ottakaa salvää asijoista" voisi tulla pois lymyymästä!

• -Ottakaa selvää asioista ennen kuin tulette tänne, älämölöt ...
      -Kaikki on laillista kunnes tuomioistuimessa on annettu tuomio ...
      -Olen saanut omani pois ...
      -Kaikki huhut koskee yksittäisten henkilöiden tekemiä rikoksia, yhtiö sanoutuu niistä irti ...
      -Jos olisi huijaus niin miksei viranomaiset ole puuttuneet asiaan ...

Mistä näitä todellakin sikiää ...

• Rutjatov

-Bulgarialainen virtuaalivaluutan kehittäjä Tohtori ja Forbes-lehden "kansikuvatyttö" Ruja Ignatova on myös nero, ajatusten tonava. Äiti Ruja on koinistien suojelu pyhimys! Tosin lusimassa mutta tilin teki!

Koinisti, KRP koputtaa kohta ovellesi. Koinisti-tunkki pakkaa hammasharja mukaan, nimittäin pääset suojaan/turvaan selliin.

Korvaukset pitää maksaa euroilla! OneCoinit ei kelpaa eikä ole koskaan kelvanneetkaan. Mihinkään. Eihän niillä voinut edes hanuria pyyhkiä!

Koinisti, ilmaisia lounaita ei ole! Olit ahne, tyhmä! Mieti, Bulgarialainen virtuaalivaluutta! Ei helvetti!

• FaktaaVälillä

Avotamppaaja:
        -Ottakaa selvää asioista ennen kuin tulette tänne, älämölöt ...
        -Kaikki huhut koskee yksittäisten henkilöiden tekemiä rikoksia, yhtiö sanoutuu niistä irti ...

Vastaus selkokielellä:
        - sana älämölö on loukkaava sijoitustoimintaa harrastavasta suomalaisesta, kryptovaluutta on nyt tosiasia, Onecoin on muita edellä kaksi vuotta
        -Onecoin on eettisesti paras kryptovaluutta, ei tuhlaa energiaa kuten Bitcoin
        -olen saanut omani pois ja auttanut monia UUTEEN elämään
        -Onecoinvastaavat obat korkean moraalin henkilöitä kuten Ruja, Majohtaja, Parru jne
        -viranomaiset itsekin louhivat ja splittaavat
        Osta Tampio Tycoon paketti ja TEE HILLOO!!

• Shitcoin
        FaktaaVälillä kirjoitti:

Avotamppaaja:
        -Ottakaa selvää asioista ennen kuin tulette tänne, älämölöt ...

Vastaus selkokielellä:
        - sana älämölö on loukkaava sijoitustoimintaa harrastavasta suomalaisesta, kryptovaluutta on nyt tosiasia, Onecoin on muita edellä kaksi vuotta
        -Onecoin on eettisesti paras kryptovaluutta, ei tuhlaa energiaa kuten Bitcoin
        -olen saanut omani pois ja auttanut monia UUTEEN elämään
        -Onecoinvastaavat obat korkean moraalin henkilöitä kuten Ruja, Majohtaja, Parru jne
        -viranomaiset itsekin louhivat ja splittaavat
        Osta Tampio Tycoon paketti ja TEE HILLOO!!

Kerro minulle miksei tuttavani lähipiirissä oleva henkilö ei saa myytyä Onecoineja pois, on yrittänyt myydä jo pitkään.

• FaktaaVälillä
        Shitcoin kirjoitti:

Kerro minulle miksei tuttavani lähipiirissä oleva henkilö ei saa myytyä Onecoineja pois, on yrittänyt myydä jo pitkään.

Tarjoo Coinejan alihintaan. Ostaja silloin eppäilee.

• Rujan_veska

Wincapita oli perinteinen Ponzi mutta iso härdelli sen ympärille saatiin. Nyt on listalla vielä rahanpesu ja yhteydet terrorismiin.

• Rutjatov

Täysi kusetus alusta loppuun. Saksalaisella täsmällisyydellä huijaus tutkitaan huolella alusta loppuun. Esim. karikatyyri-Tommin on turha sanoa myyneensä vain koulutusta. Dokumenttia löytyy pilvin pimein! Taloudellinen riippumattomuus ja tollo kansa laittaa kättä taskuun Wincapitan malliin.

• Rutjatov
    • Shitcoin

Älä nyt, ketään ei ole tuomittu.
      Kyllä tosi nollacoinisti uskoo miljoonien tuottoon edelleen, kyllähän poliisi laittaa palvelimen tepselin takaisin seinään. HA-HA-HA-HAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5646
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4094
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2394
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      295
      2220
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1451
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1309
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1202
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      131
      1190
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      984
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      169
      895
    Aihe