Harkinnassa kohta vaihtoon menevän sähköisen varaajan tilalle...
Kokemuksia???
Gree käyttövesilämpöpumppu??
6
1625
Vastaukset
- Kiinnostaisi
Täälläkin päässä..
Mahtaako tuo tuoda säästöjä?
Hankinta hinta nyt ei tunnu niin mahdottomalle..- Osa-aikaeläkeläinen
Minä olen muidenkin ilppien mainoksissa ihmetellyt sitä miten tarvitaan tuhansia inssejä muutaman ilpin suunnitteluun.
Kyllä varsinkin nykyinen ilppi lämmittää hyvin ja halvalla. Minulla on kaksivaiheisella kompressorilla varustettuja C&H-ilppejä, toinen lämmityskäytössäkin.
Green näkyy mainostavan uutuutena kaukoräpläimen ifeel-toimintoa. Minulla on se muutaman vuoden ikäisessä Vivaxissa. Ihan hyvä lisä se on radiosignaalien takia oikuttelevaan ilppiin. Nykyään säädän ilpin tehoa siirtämällä ifeel-toiminnolla olevaa kapulaa kauemmas tai lähemmäs.
Minä Vivaxin sekoilista soitin huoltoon, mutta tuttu huoltomies sanoi ettei ilpissä vikaa ole. Eri radiosignaalit vain häiritsevät sitä.
Kai nykyiset ilpit hyvin vettäkin lämmittävät, mutta omat metkunsa niissä on.
Ilppien ongelma on se, että litkun vuotaessa ei sähkönkulutuksesta tiedä paljonko on paljon. Kaupunkitaloni Mitsu vuotaa vähän, mutta näillä keleillä se vielä lämmittää kohtuullisella sähkönkulutuksella. Katsotaan, koska pitää litkua lisätä. - kun.en.tiedä
Mikähän se hankintahinta on? Hankinnan kannattavuus kiinnostaa.
- Osa-aikaeläkeläinen
Alle tonnin näkyy olevan ilmalämpöpumppu, joten vilppi lienee sekin edullinen. Asia vain on niin, että päätyönään noita pumppuja myyvät ja asentavat käyttävät vain tiettyjä merkkejä. Minulle Mitsun kaupunkiin asentanut sanoi, että hän luopui Mitsujen asentamisesta koska niihin tulee vuotoja, ja näkyään hän asentelee Daikinia. Kysyin onko se hyvä. Ei tiedä vielä, sanoi asentaja. Pari vuotta vasta niitä olen asennellut.
- Osa-aikaeläkeläinen
Jäi kertomatta että tuo vuotojuttu on entistä tärkeämpi, koska uusissa ilpeissä käytettävä kylmäaine on riivatun kallista.
Autoihinkaan eivät tunnu enää mieluusti tekevän entiseen tapaan ilmastointilaitteen huoltoja, vaan lisivät tarvittaessa litkua. Taitavat pelätä että kallis litku karkaa jossakin välissä taivaan tuuliin.
- Wääääyy
2600 e näytti jossain olevan.
Sen verranhan jo menee ukkoporukan Levin reissulla.. :d
Siinä mielessä halpa kokeiltava.
Varmaan hyvän savustuspöntön saa tuosta pannusta tarvittaessa. :d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205