Moi paikallishistorioitsijat, aikaa on hieman kulunut, mutta muistetaanko vielä nimiä; Kreivi, Kössi, Kirmu, Jomppe, Terva, Prutju, Koivusen veljekset, Damppu, Muumi, Honksu, Motti, Make, Repe, Naku, Nuppi ja ketä vielä. Vaikuttivat omalta osaltaan vahvasti alueella. Onkos enää kulmilla ketään? Eli elossakaan... Kuuluu omaan oppivuosiin noi jampat ja olisi mukava kuulla kuulumisia. Siksipä kyselen. Face ei nyt auta, etenkään kun ei muista enää sukunimiäkään.
Pietola 70-luku
6
942
Vastaukset
- Iokhhuu
Stuge,Lirde,Keke, ja Uuvatti muistuu mieleen.
- Lirde
kumppaneineen jälkipolvea,,, Onkos näin ettei p.o. veijareita enää tunneta kaupungissa? Ilmeisti sitten kirmaisseet vihreämmille niityille, noin kuvaannollisesti. Vahinko tavallaan. Jälkeenpäinkin muistellen ihan ok porukka; no doubt.
- Pete_Pietolasta
Entäpä Jake & King?
- Anonyymi
Jake hakiksest ja Kingii ei oo tääl koskaa ollukkaa.
- pörtsi
Kai noi pietolan spurgut kittaa tenua rauhanpuistos,ei niil oo nettii eikä facee.
- Anonyymi
Paaskat, pari noist nimist porskuttaa ihan hyvinkin. En kyl tunne kaikkii mut osa muuttaneet pois ja pari kyl kuollut. Ja kaikki ei kyl ollu ollenkaan hauskoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146