hieman vinoon ja katsoi silmiini ennen jäähyväisiä. Oorevuaaa ma am, tuli spontaanisti niiden tuhmien viettelevien silmien mystisestä meren sinestä, ja niiltä huulilta, joita en ollut suudellut pitkään aikaan. Menneisyyteni, kääntyi kannoiltaan, lopullisesti loittoni pitkin lumista tietä kauemmas, hetki hetkeltä. Tunsin suurta kipua ja ajattelin ettei elämäni voi olla tässä, ei nyt vielä... Ei viimeistä huulen heittoa, ei viimeistä suudelmaa, ei viimeistä vilkutusta.
Mutta niin hän lähti, muiden matkaan, ketä matkallaan kohtaakaan.
Minä jäin talvisen pihavalon valaiseman pyöreän pubertavan alueen sisään, ja tunsin kuinka lumen sini hetki hetkeltä siirtyi lähemmäs valon himmetessä. Katsoin kohti taivasta, jolle syttyi hiljalleen illan tähdet, ja tunsin kaipuuta kotiin. Elämäni oli siinä, hän vei sen, viikarimaisella olemuksellaan, ties minne, johonkin tien päästä käännyttävälle etäisyydelle. Olin yhtä etäällä hänestä kuin tähdet minusta. Romahdin lumeen ja itkin, olin täynnä jotain suurempaa kuin koskaan. Enkä pitänyt tunteesta. Minä kirosin menneisyyttäni ja häntä. Jokaisen sydämeni lyönnin tahdissa toivoin yhä kovemmin, että hän kääntyisi ja sanoisi ettei koskaan lähde pois – hän ei ole sellainen.
Niin siinä kävi, että mies laittoi hattuaan
ooureuvontulijaa
1
72
Vastaukset
- ooureuvontulijaa
punertavan... PUNERTAVAN. Aina kun yrittää olla vakava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924