Galluppeja tulee ja menee, niitä tehdään tilauksesta. Ainut mihin ihminen voi luottaa on vaalikoneet. Kaikki Suomessa toimivat vaalikoneet ovat ylivoimaisesti suosittelemassa Laura Huhtasaarta Presidentiksi. Kansa tietää mikä on oikein ja osaa vastata vaalikoneen kysymyksiin. Vaalikone on rehellinen se ei valehtele, siksi se suosittaa joka toiselle Lauraa.
Gallupit ovat galluppeja.
13
225
Vastaukset
- Oikeamielipide
Suomi takaisin!
- Siksinumeroviisi
Sananvapautta ei saa rajoittaa!
- lauralehmä
Lupaan äänestää Lauraa, jos se antaa mulle pillua. Muussa tapauksessa en voisi kuvitellakaan äänestäväni sitä.
- Suomenkannalla
Hoikka ja kaunis Suomi -neito. Oikein edustava ja valovoimainen Suomen pressa.
Ps. Sulle ei anna edes hullu lehmä, mutta senhän itse jo tiedätkin.
- vittumitätouhua
Laura voittoo ! Suomi ei ole koko maailman sosiaali toimisto! Joka elättää sikiöstä hautaa koska musta kaapu estää työt! Pakko keksiä leikkureita., lisää veroja,koska kunnia kansalaisten elatus maksaa!
- Paperittomatulos
Rajat kiinni, Lauralle äänet!
- näin-se-menee-
Minä en ymmärrä sitä, kun esim. Vanhanen jatkuvasti väittää, ettei rajavalvonnalla voi estää tänne tulemista turvallisista maista. Vaikka se sopimuksissa onkin niin, että turvapaikanhakijan asia on käsiteltävä, niin ei se tarkoita sitä että se olisi käsiteltävä Suomessa. Jos rajalla ei ole paperit kunnossa, niin silloin paperiton menee hakemaan sitä turvapaikkaa siitä maasta jossa juuri silloin on. Eli Ruotsista tulevan hakijan voi käännyttää Ruotsiin, ja käsittely on tehtävä Ruotsissa.
- Just_joo
Kuusi päivää vaaleihin ja seinähulluus keskustelupalstoilla alkaa olla katossaan, ei se tästä enää nouse. Nauttikaa nyt hetki vielä, Huhtasaaren kannattajat, sunnuntai-iltana alkaa matka unohduksen yöhön.
- Sinäpäätät
Laura numero viisi! Vitosella miljardien säästö!!
- EikäKun
Sinäpäätät kirjoitti:
Laura numero viisi! Vitosella miljardien säästö!!
Biljoonien säästöt!! Kvadriljoonien säästöt!!! Lisää kiljua!!!!
- Suomitakaisin
USE Euroopaan yksi yhteinen valtio, jota johtaa saksa . Ei tule onnistumaan ilman sisällis-sotaa
https://www.theguardian.com/world/2017/dec/07/martin-schulz-united-states-of-europe-germany-sdp - Huhtasaarelleäänet
Laura on oikeassa. Kansa ei halua tänne "elättejä" loisimaan!
- Lauralleäänet
Pojat on poikia ja tytöt tyttöjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689