joka ylittää meren, metsät ja maat. Tunnen sinut kun ajattelet minua - suutut, ahdistut, kun ajattelet lempeydellä. On niin vaikeaa säilyttää usko rakkauteen, kunnes, yllättäen, on kuin joku laskisi sinut mereen, jossa aallot ovat aikaa ja lämpöä, väre yössä.
Meillä on yhteys,
15
626
Vastaukset
- suutunkun
en pääse nussimaan sinua.
- helppooelämää
kannattaaki suuttuu ku ei pääse nussiin tuntematonta naikkosta. ootte te.
- Meilläkinoliyhteys
Kunnes se katkesi.
- Lootoff
" sä olet mun merenneito, mä sun jalkajousi"💘
- knockoutta
Wäre yössä.. 😯
- niinkömiestä
jännitetään, tussukkaa pihtaamalla?
- kannattaakokeillaehkä
Joo, tuosta syntyy niitä jännämiehiä.
- ai.jos.miehen
pallit on ihan puhkeamaisillaan se nostaa aggretasoa.
- kannattaakokeillaehkä
ai.jos.miehen kirjoitti:
pallit on ihan puhkeamaisillaan se nostaa aggretasoa.
Kokeilemalla se selviää. Vähän samanlainen ilmiö kun jos pitää miestä nälässä. Ärtyy sitä vähemmästäkin.
- Tunnenkosen
Jääkö vähän mertakin väliin.. Mihin aikaan ajattelit tänään ajatella häntä? Yritän tuntea ajatteleeko eräs minua...
😄- nainen.ja.mies
Itämeri. Ajattelen yleensä iltaisin. Se on hyvin intensiivinen kokemus toisinaan ja yöllä havaitsee helpoiten kun muut ärsykkeet ovat poissa. Kerran hän kirjaimellisesti ravisteli minut hereille. Veikkaan että luki sen viestin mitä lähetin.
Vaikeahan tähän olisi uskoa, ellei sitä todella kokisi. Sitäkin vaikeampaa päästää irti ja unohtaa.
- Mävaanoon
No niinpä on kyllä.
- yhestämiehestä
ajattelen helliä juttuja, mutta myös nussimista.
- yksimiestäällä
Tuntuu vähän pätkivän tuo yhteys tai sitten olen vain katvealueella kun ei tunnu missään. Voitko ajatella kovemmin?
- nussiminen
on vahvaa mutta hellää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764