Meillä on yhteys,

nainen.ja.mies

joka ylittää meren, metsät ja maat. Tunnen sinut kun ajattelet minua - suutut, ahdistut, kun ajattelet lempeydellä. On niin vaikeaa säilyttää usko rakkauteen, kunnes, yllättäen, on kuin joku laskisi sinut mereen, jossa aallot ovat aikaa ja lämpöä, väre yössä.

15

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suutunkun

en pääse nussimaan sinua.

• helppooelämää

kannattaaki suuttuu ku ei pääse nussiin tuntematonta naikkosta. ootte te.

• Meilläkinoliyhteys

Kunnes se katkesi.

• Lootoff

" sä olet mun merenneito, mä sun jalkajousi"💘

• knockoutta

Wäre yössä.. 😯

• niinkömiestä

jännitetään, tussukkaa pihtaamalla?

• kannattaakokeillaehkä

Joo, tuosta syntyy niitä jännämiehiä.

• ai.jos.miehen

pallit on ihan puhkeamaisillaan se nostaa aggretasoa.

• kannattaakokeillaehkä
        ai.jos.miehen kirjoitti:

pallit on ihan puhkeamaisillaan se nostaa aggretasoa.

Kokeilemalla se selviää. Vähän samanlainen ilmiö kun jos pitää miestä nälässä. Ärtyy sitä vähemmästäkin.

• Tunnenkosen

Jääkö vähän mertakin väliin.. Mihin aikaan ajattelit tänään ajatella häntä? Yritän tuntea ajatteleeko eräs minua...
      😄

• nainen.ja.mies

Itämeri. Ajattelen yleensä iltaisin. Se on hyvin intensiivinen kokemus toisinaan ja yöllä havaitsee helpoiten kun muut ärsykkeet ovat poissa. Kerran hän kirjaimellisesti ravisteli minut hereille. Veikkaan että luki sen viestin mitä lähetin.

Vaikeahan tähän olisi uskoa, ellei sitä todella kokisi. Sitäkin vaikeampaa päästää irti ja unohtaa.

• Mävaanoon

No niinpä on kyllä.

• yhestämiehestä

ajattelen helliä juttuja, mutta myös nussimista.

• yksimiestäällä

Tuntuu vähän pätkivän tuo yhteys tai sitten olen vain katvealueella kun ei tunnu missään. Voitko ajatella kovemmin?

• nussiminen

on vahvaa mutta hellää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe