Muruu, missä oot

rakkauskuumentaa

haittaako jos tuun riehuu sun työpaikalle?

20

635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

Oliko tuo lupaus?Jos oli niin tuu vaan. Jospa rauhotut siellä :)Senkin hassu!

• näinkönaurettavaomet

No eikö se olisi isompi vaikutus jos ihan kotiin tulisit olisi nopeampi vaikutus. Mutta käsittää tämän kuinka teatreellinen olet ja haluat kostaa. Varmista nyt kuitenkin että olen paikalla mulla kiirus nykyään ja menoja.

• tarpeeksi.yleisöä

Mihin aikaan sopii tulla rähjäämään?

• mietisny

Mitä ne sunkin työkaverit siihen sanoo... itepähän teet ittestäs pellen. :)

• Eisinuntyöpaikka

Haittaa. Häpeisin silmät päästäni.

• hiljaisuutta

Ei koskaan kannata tulla työpaikalle eikä minnekään muuallekaan yllättäen. Eikä suhdeasiat kuulu töihin ollenkaan.

• apvastaa

no en ole menossa mihkään riehumaan. Ajattelen järjellä, mutta en sydämmellä, vaikka tekisi kyllä mieli. Ja sitäpaitsi en halua putkaan. Että älkää nyt pelätkö siellä töissä yhtään.

• Ei_dramaa

Työpaikalle voit tulla kunhan lupaat käyttäytyä asiallisesti.

• muistahanitsekin

En mä enää tuu sinne. Kaks kertaa kävin tässä taannoin eikä sua näkyny (ja silloinki olin jo päättynyt etten enää koskaan tuu, mut halusin vielä yrittää), sun tätyy nyt vain keksiä jotain muuta jos vielä tahdot... mutta ikuisuuksia en odota. Itseasiassa olen alkanut pikkuhiljaa luovuttamaan.

• Vinkkinä_sivusta

Jos haluat selvittää sotkusi siivoat ne itse. Ei muiden tarvitse imuriin tarttua jos eivät ole sotkeneetkaan

Että kipinkipi vaan sinne

• täältä

Noh sori.Vastasin tähän aamulla ekana kun aattelin että heitit läpällä...Ois voinut sopia sun kirjoittamaksi..Vitsit on vähissä ja siitä syystä ei kannattais käydä täällä ollenkaan luulemassa tai tulkitsemassa turhaan...

• edellinen

Ja mulla ei ole työkavereita kun teen töitä yksin.

• vedätyskusetustrollaus

Se oli siis höpötystä kuten kaikki täällä.

• satuiluatää

Se olisikin ihmejuttu koska mulla ei ole murua.

• Aavanmerentuollapuolen

Täällä kaikki on satua.Todellisuus oli tarua ihmeellisempää.Tunteita ja voimakkaita kokemuksia.Hyvästejä ja luopumisia anonyymipalstalla.Oisin ollut valmis kohtaamaankin.Aika aikaansa.

• ehkätoinenodotti

Miksi et kertonut että olisit valmis kohtaamaan?

• Aavanmerentuollapuolen

Olin tyhmä ja avuton kun ei ollut mitään yhteystietoja hänelle.Tein sen vain täällä.

• Aavanmerentuollapuolen

Ja en minä enää jaksa etsiä häntä.
        Tein sen mitä jaksoin.
        Elämäni ja työni on vaativaa.
        Hän tulee aina olemaan rakas ja tärkeä minulle.

• Rakas.ei.riehu

Riehumaan? Saatat lentää niskapersotteella ulos jos riehumaan menet.

• Rekkatypy

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe