Äänestäkää Paavo Väyrystä. Hän on paras ehdokas ja aito Alkiolainen keskustalainen. Köyhänkansan asioiden ajaja. Vanhanen , Sipilä taas "patamustia porvareita" menneet jopa Kokoomuksesta oikealta ohi , rahamiesten juoksupoikia.
Paavo Presidentiksi.
11
478
Vastaukset
- Ja_lisäksi
Myös Moskovan vaalipiiri äänestää häntä, tosin ilman äänioikeutta.
- paras.mies.tehtävään
Se onkin hyvä asia , sitten ei tarvitse liittyä NATOON ja maksaa kalliita jäsenmaksuja. Nekin säästyneet rahat voisi käyttää Soteen ja tulevaan maakuntahallintoon , epäilenpä että sinne sitä vasta uppoaa , kun tarvitsee perustaa monta kallispalkkaista virkaa tuleville johtajille ja virkamiehille.
- puhutaanpa.totta
Entäs Paavo Lipponen ja Esko Aho , molemmat entisiä Suomen pääministereitä ja opiskelleet USA:ssa . Nyt molemmat Moskovan hommissa toinen pankinjohtaja toinen lobbaa kaasuputkea. Kansanedustaja Hjallis (leuaton) Harkimollakin lieneet hyvät suhteet presidentti Vladimir Vladimidovits Putinin lähipiiriin jotka toimivat urheilusektorilla. Tätä kaikkea kutsutaan nykyisin globalisaatioksi , se lähentää kansakuntia ja vähentää kriisien uhkaa.
- kdeeope
Paavo on valmis luovuttamaan Suomen pakolaispolitiikan EU:n mielivallan päätettäväksi.
Lume-Eu-vastainen, kääntää takkinsa tunnetusti aina.
Laittakaa google hakuun:
Vantaan kielletty ps
kannattaa katsoa loppuun Laura Huhtasaaren puhe. Hän on seuraava preidentti!- Just_så
Minustakin nämä preidentintekijät ovat ihan herttaisia sulkkuja.
- Mb.mies
Jos presidentti ehdokas päästää sellaisen aivopierun, että kaikki turvapaikanhakijat ovat terroristeja niin pitää ihmetellä mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä joka äänestää sellaista ehdokasta , ehkä sen takia että tiedostaa itsekkin ettei ole mitään vaaraa että ehdokaasta tulisi presidentti. Mutta samalla hänen äänensä on poissa ehdokkaalta joka voisi olla kilpaileva vaihtoehto nykyiselle presidentille, elikkä niinistö kiittää sinua joka annat äänesi lauralle, myös minä kiitän.
- kohtseaurinkonoussoo
Minä kyllä äänestin jo Kyllöstä . Suorasanainen ja herroja pelkäämätön . Ei ainakaan aja omaa etuaan tulevaisuutta ajatellen, tulee kyllä toimeen omilla avuillaan.
- PAAVO.VOITTI.KEPUN
Väyrynen ”ryösti” yli 200 kuntaa Vanhaselta.
PAAVO on Voittaja.
PAAVO voitti YKSIN KEPUN 🤣🤣
Mitä voi tästä päätellä... - Merenkohinasta
Politiikasta. Olen entinen Säkyläläinen ja olen eri johtoammateissa ollut työssä Enontekiön ja Muonion kunnissa pitkään, sekä elämästäni on mennyt 2/3 osaa mainituissa kunnissa. Nyt ihmettelen sitä, että Paavo Väyrynen on täyttänyt 70 vuotta ja takoo 80 vuoden linjaa, siihen nähden olen Lapista ikäveli. Paavo on hyvin itsevarma ja erinomaiset tiedon ja taidot, sekä erittäin kova kokemus Suomen ja Euroopan kansanedustaja politiikassa. Käsitykseni on, että syrjittiinkö häntä politiikassa ikänsä perusteella. Vai oliko kateus, että Väyrynen olisi Keskustan kansanedustaja ja presidentti ehdokkaana saanut erittäin merkittävän äänimäärät. Ikävää oli, että Väyrynen ajettiin ulos keskustan politiikasta, mutta näytti ulkopuolisena presidentti yksin työnä saaden merkittävän äänimäärän. Tai oliko Paavolla liian voimakas kilpailijansa arvostelu, joita kaikkia en kuittaa oikeina. En sitä väitäkään, että olisi ohittanut äänimäärässä Sauli Niinistön. Ammattilinjani viittaa presidentti Niinistön tutkintoon. Presidentinlinna on kyllä tuttu, mutta pääasiassa olen seisoskellut linnan oven ulkopuolella Kaartilaisena, mutta asun samalla paikkakunnalla, mistä kotoisin on presidentin vaimo. Onnea toivotan Presidentille ja Hän on kaikkien suomalaisten presidentti.
- Paavopää
Ihan vaan teille luvialaisillekin tiedoks, presidentinvaalit meni jo....seuraaviin viis vuotta, siis niin paljon kuin yhdessä kädessä on sormia..
- Ihanvaantiedoksi
Ihan vaan tiedoksi että tämä keskustelu on tammikuulta jolloin presidentinvaalit oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620