Mikäs tuo maxi-dot oikein on, sellaisen tuntuu kaikki haluavan mutta edes esitteessä ei ole kunnolla selitetty mikä se on?
Maxi-dot?
6
5258
Vastaukset
- Ollipoika
on miltei kaikille VAG-ryhmän autoilijoille tuttu asia. Se on kojetaulussa oleva monitoiminäyttö, Octaviassa sen saa mittaritauluun vakiona olevan nestekidenäytön tilalle. Lisäarvona on enemmän informaatiota. Käy tutustumassa lähimmässä autokaupassa.
- Ihmettelevä
Olen kyllä koejanu Ocun ja kyllä siinä joku näyttö oli, mutta mitkäs on nyt sitten suurimmat erot tuossa vakionäytössä ja Maxi-dotissa? Eikäs tuossa ihan vakiona ole ajotietokone ja sen näytöt ym.?
- suurempi
Ihmettelevä kirjoitti:
Olen kyllä koejanu Ocun ja kyllä siinä joku näyttö oli, mutta mitkäs on nyt sitten suurimmat erot tuossa vakionäytössä ja Maxi-dotissa? Eikäs tuossa ihan vakiona ole ajotietokone ja sen näytöt ym.?
Se on tuplasti vakionäytön kokoinen eli siihen saa näkyville samanaikaisesti monenlaista tietoa esim. ilmastoinnista, trip/kokonaiskm-määristä, ja jos on automaattivaihteisto niin sen ajoalueita tai mikä vaihde on pykälässä (tiptronicissa). Ja numerot on suurempia kuin vakionäytössä.
Sen myös itse tilasin tulevaan autooni. - Jannu
suurempi kirjoitti:
Se on tuplasti vakionäytön kokoinen eli siihen saa näkyville samanaikaisesti monenlaista tietoa esim. ilmastoinnista, trip/kokonaiskm-määristä, ja jos on automaattivaihteisto niin sen ajoalueita tai mikä vaihde on pykälässä (tiptronicissa). Ja numerot on suurempia kuin vakionäytössä.
Sen myös itse tilasin tulevaan autooni.Ilmastoinintietoja et siihen saa, koko on ehkä 1/3 kuin vakiomallinen, radion asemat ja cd:n kappalenumerot saa siihen näkymään,
- harri1
Jannu kirjoitti:
Ilmastoinintietoja et siihen saa, koko on ehkä 1/3 kuin vakiomallinen, radion asemat ja cd:n kappalenumerot saa siihen näkymään,
Ihan höpö höpö varuste?
- Raikuli
harri1 kirjoitti:
Ihan höpö höpö varuste?
Niinhän se on. Ei se paljon maksakaan, mutta mitään varsinaista lisäarvoa se ei autoon tuo.
Tutkan tiedot taitaa siihen tulla, että jos tilaat tutkan, tulee myös maxi-dot. Muistaakseni. Vai? Muistanko väärin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670