Vaadin meille varakkaille keki-ikäisille miehille ja nuorille naisille yhteistä naku-uintiaikaa Wellamoon! Kuivattelut virvokkeineen kuppilan pallilla Rosetissa.
Omaa aikaa meillekin!
20
197
Vastaukset
- Porttikielto
Pysy siellä kankitiellä kiljukaula
- wasapu
aaaaaaaeee sää ooot s e kinkytien kankikaula
- euuueuuu
kannatan lähen megeen ja pupari kehittyy sepän imusaa. tuleva in alue jee. jee.
- ilman.uima-asua
Minä taas haluaisin höyrysaunasessioita meille vanhemmille miehille, 50-70 vuotiaille ja seuraksi nuoria 18v => poitsuja, voitais istua sylikkäin höyrysauna lauteilla!
- Niinopetettu
Naisistahan niitä.
- PrettyBoy_
Mukava se on vanhan vitjapallin sylissä löyly-/höyrytellä.
- Shillälhailla
Vanhainkotiin mummojen ajokoiria pesemään
- noinsevainmenee
Niinopetettu kirjoitti:
Naisistahan niitä.
Mutta miehiä siihenkin tarvitaan......ei liene vielä keinotekoista siittiötä keksitty........joten ei yksin naisen syy jos jälkeläisestä ääliö tulee........
- Hehehehee
Sinähän niitä vajaa älyisiä kersoja siitä.. Mene tohtorille jotta pistää piuhat poikki.
- muuallaparemmatmestat
Ei helv......etkö parempaa keksiny......kiitos aamunauruista :D:D:D
- Diudiudiu
No etpä sinäkään pelleä parempi ole
- Tiina21v
Mä haluaisin yhteissaunaa 40-60 v. miesten kanssa
- Hopihopijo
Menehän zombi osastolla takas piripää
- Tiina21v
En halua Teemu Mäen ja Kalmaahon ja Lauran kanssa samaan osastoon, mieluiten ihan yhteissauna tavallisten suomalaisten varttuneiden miesten keralla
- Daidaidai
Muistutat petolinnun hanuria joten saunot yksinäsi
- Tolkkua
Minä olen perustamassa hieromoa Naisasiakkaille. Liiketilat hakusessa.
Yhden tilan jouduin eväämään syystä , että se sijaitsi samassa rapussa Thai-hieromon kanssa.
Jottei vaan pariskunnat vahingossa törmäisi..- Diudiudiu
Jep jep mikä vitsiniekka
- Tolkkua
Diudiudiu kirjoitti:
Jep jep mikä vitsiniekka
Mummovainaa tapasi sanoa , jottei sellaista vitsiä jossei puolet totta.
- Vitsinvitsi
Eli mummosi oli täysi vitsi
- Tolkkua
Hyvin sutkautit.
Poistun häpeissäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862