Peruskallio

Sattuuedelleen

”Meidät on tehty peruskalliosta. Eri vedellä pesty, synnytty tornadosta. Muut palaa voi, me ollaan kivijalka. Jes, sinä ja minä. Me seistään viimeisinä.

Sinä ja minä. Miten yks valokuva voi viedä takas ajassa Pariisiin rakastumaan. Hukassa ja kujal, mut muru mul on sut, kaikki on paremmin ku koskaan, moulin rouge. Hetkeks pysähtyny aika on, tuntuu ku oltais äärellä jonkun suuren ja kikattelet punaviinipäissäs mun kainalossa, suudellaan Eiffelin juurella. Joka sana tulee sydämest, kaiken kokemamme jälkeen tunnen yhä sen. Sä oot se valo joka ohjaa, käsi, joka nostaa pintaa, jos matka on kohti pohjaa. Tää on tie joka vie taakse. Talo rakennettuna hiekalle. Nopees maailmas edes jotain kestävää, Ku kaikki muut on menneet, sä tiedät et mä jään.

Meidät on tehty peruskalliosta. Eri vedellä pesty, synnytty tornadosta. Muut palaa voi, me ollaan kivijalka. Jes sinä ja minä. Me seistään viimeisinä. Sinä ja minä. Sinä ja minä.

Ihansama jos on liituu ja osaa piirtää. Jos juoksee kaiken peräs joka kiiltää. Aikaa ei parasta, taitavii harakkakaa. Jos lähen tänään ni ainaki saan rakastaa. Sain kokee aidon ystävyyden. Sydän yhel Hessulle, putoo yhä kyynel. Ikin uskonu, et mäkään näkisin kakskasii. Mut muru sun kans haluisin elää vanhaksi. Tuut olee aina mun nainen ja mun ei tarvi ikinä herätä etsintään. Mä lupaan suojella sua kaikelta, mitä ikinä pelätä keksitkään. Peruskallio, jalokiveä, sä oot se tähtitaivas, oot se valo pimeän. Nopees maailmas edes jotain kestävää, kun kaikki muut on menneet, sä tiedät et mä jään.

Meidät on tehty peruskalliosta. Eri vedellä pesty, synnytty tornadosta. Muut palaa voi, me ollaan kivijalka. Jea, sinä ja minä. Me seistään viimeisinä. Sinä ja minä. Sinä ja minä. Meidät on tehty peruskalliosta. Eri vedellä pesty. Synnytty tornadosta. Muut palaa voi. Me ollaan kivijalka. Jea, sinä ja minä. Seistään viimeisinä.”

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PariisitjaEiffelitkäyty

Silti peruskallio ja kivijalka murtunut ja pettänyt, muuten et olisi täällä. Ette olleet ne viimeiset, te murenitte jo.

• Murtuikokaikkisilloin

Kun kirjoitit muualle ; " Kakaran tasolle jäänyt dena ". Vakuuttelut on yleensä turhia kun tietty lakipiste on ylitetty / ohitettu.

• Sattuuedelleen

Ei ole omilta näppäimiltä koskaan kyseistä lausetta lähtenyt, joten muu tekstisi ei oikein avaudu.

• piisii

Hyvä biisi.

• Sattuuedelleen

Niin on..
        Tuo esiin paljon muistoja ja tunteita, ristiriitaisiakin sellaisia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe