Epäilen seurustelukumppanini olevan homo tai bi

Kiitosmielenkiinnosta

Toivottavasti en saa tällä palstalla rykelmää vihaisia kommentteja vaikka tänne naisena kirjoitankin.
Olen suhteessa 54 vuotiaan miehen kanssa jo 8 vuotta. Minulle on vihjailtu jo alusta saakka että mieheni kaverisuhde edesmenneeseen ystäväänsä ei ollut ihan kaverisuhde. Tästä kuulin ravintolassa ollessamme 3 vuotta sitten. Tiesin kyllä hänestä (edesmennyt) mutta minulle vihjailtiin että mieheni oli mennyt pois tolaltaan ja sitä ennen he olivat olleet kuin paita ja peppu. Mieheni kerran myönsi, että heitä oli epäilty homoiksi. Hän oli vihainen. Meillä on loppunut seksielämä, vaikka sanoo haluavansa minua. Hassuinta on, että kun tapasin hänet aikoinaan ravintolassa, minusta hän oli homomainen, jos voi näin sanoa. Sanoin tämän hänelle pikku hiprakassa, hän naurahti. Kysyn nyt täältä- mistä tietää että mies voi olla homo/bi seksuaali? Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan vaikka nainen olenkin.

5

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luultavasti saat aikamoisen sontamyrskyn valitettavasti, kuten täällä aina käy.

      Ei tuota voi tietää kuin kysymällä. Jotkut korostavat omaa suuntautuneisuuttaan homomaisilla maneereilla, joista voi toisen päätellä olevan homo. Muttei tuo seksuaalinen kiinnostuneisuus päällepäin läheskään kaikista näy. Ainoa keino saada varmuus asiaan on avoin, rehellinen keskustelu.

    • homopoika16

      Bisse ukkosi on.

    • bear.is.the.best

      Helppoa, olen homo.

      Lähetät miehesi luokseni. Jos hän on hetero, hän kääntyy ovelta. Jos hän on bi, menemme sänkyyn ja harrastamme iiiiiiiiiiiihanaa homoseksiä, mutta hänen omatuntonsa alkaa kolkuttaa ja hän lähtee luoksesi puolessa tunnissa. Jos hän on homo, niin et enää kuule hänestä, koska minä olen kiinnostavampi.

      FYB olisi muuten hyvä testausvaihtoehto, koska hänelle voit kirjoittaa suoraan sähköpostiinsa, mutta FYB:n luokse lähettäessäsi et voi saada puolueetonta dataa, koska FYB ei ehdi mennä sänkyyn, koska nettiin täytyy kirjoitella koko ajan :D

    • autettuonminuaki

      Onko siitä haittaa? Jos miehen kanssa olet ollut 8v koska seksi loppu? Oletko itse hänen mielestään himoittava? jos rakastat ja haluat häntä tee jotain radikaalia jos mies sanoo haluanvansa sinua. Älä ole maho lehmä tai lauta tee jotain asian eteen jos rakastat miestäsi, vai annatko rakkauden kuihtua?
      Seksifantasiat ja lelut peliin.

    • pppppppppppppppppppppp

      No kysymällä vain, kuulostaa kyllä ehkä siltä, että hän ei olisi täysin homo ainakaan, ehkä bi korkeintaan, tai sitten vain yksinkertaisesti oli ihastunut tähän yhteen mieheen ja muuten naisiin. Tätäkin tapahtuu. Minusta ihmiset eivät tee asioita, joita eivät halua tehdä, joten jos hän kokisi sinut jotenkin vastenmielistä, en näe, miksi hän olisi kanssasi edelleen. Varmaankin hänellä olisi ollut muitakin vaihtoehtoja.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe