Epäilen seurustelukumppanini olevan homo tai bi

Kiitosmielenkiinnosta

Toivottavasti en saa tällä palstalla rykelmää vihaisia kommentteja vaikka tänne naisena kirjoitankin.
Olen suhteessa 54 vuotiaan miehen kanssa jo 8 vuotta. Minulle on vihjailtu jo alusta saakka että mieheni kaverisuhde edesmenneeseen ystäväänsä ei ollut ihan kaverisuhde. Tästä kuulin ravintolassa ollessamme 3 vuotta sitten. Tiesin kyllä hänestä (edesmennyt) mutta minulle vihjailtiin että mieheni oli mennyt pois tolaltaan ja sitä ennen he olivat olleet kuin paita ja peppu. Mieheni kerran myönsi, että heitä oli epäilty homoiksi. Hän oli vihainen. Meillä on loppunut seksielämä, vaikka sanoo haluavansa minua. Hassuinta on, että kun tapasin hänet aikoinaan ravintolassa, minusta hän oli homomainen, jos voi näin sanoa. Sanoin tämän hänelle pikku hiprakassa, hän naurahti. Kysyn nyt täältä- mistä tietää että mies voi olla homo/bi seksuaali? Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan vaikka nainen olenkin.

5

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luultavasti saat aikamoisen sontamyrskyn valitettavasti, kuten täällä aina käy.

Ei tuota voi tietää kuin kysymällä. Jotkut korostavat omaa suuntautuneisuuttaan homomaisilla maneereilla, joista voi toisen päätellä olevan homo. Muttei tuo seksuaalinen kiinnostuneisuus päällepäin läheskään kaikista näy. Ainoa keino saada varmuus asiaan on avoin, rehellinen keskustelu.

• homopoika16

Bisse ukkosi on.

• bear.is.the.best

Helppoa, olen homo.

Lähetät miehesi luokseni. Jos hän on hetero, hän kääntyy ovelta. Jos hän on bi, menemme sänkyyn ja harrastamme iiiiiiiiiiiihanaa homoseksiä, mutta hänen omatuntonsa alkaa kolkuttaa ja hän lähtee luoksesi puolessa tunnissa. Jos hän on homo, niin et enää kuule hänestä, koska minä olen kiinnostavampi.

FYB olisi muuten hyvä testausvaihtoehto, koska hänelle voit kirjoittaa suoraan sähköpostiinsa, mutta FYB:n luokse lähettäessäsi et voi saada puolueetonta dataa, koska FYB ei ehdi mennä sänkyyn, koska nettiin täytyy kirjoitella koko ajan :D

• autettuonminuaki

Onko siitä haittaa? Jos miehen kanssa olet ollut 8v koska seksi loppu? Oletko itse hänen mielestään himoittava? jos rakastat ja haluat häntä tee jotain radikaalia jos mies sanoo haluanvansa sinua. Älä ole maho lehmä tai lauta tee jotain asian eteen jos rakastat miestäsi, vai annatko rakkauden kuihtua?
      Seksifantasiat ja lelut peliin.

• pppppppppppppppppppppp

No kysymällä vain, kuulostaa kyllä ehkä siltä, että hän ei olisi täysin homo ainakaan, ehkä bi korkeintaan, tai sitten vain yksinkertaisesti oli ihastunut tähän yhteen mieheen ja muuten naisiin. Tätäkin tapahtuu. Minusta ihmiset eivät tee asioita, joita eivät halua tehdä, joten jos hän kokisi sinut jotenkin vastenmielistä, en näe, miksi hän olisi kanssasi edelleen. Varmaankin hänellä olisi ollut muitakin vaihtoehtoja.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet liian komea!

Ei tuollaisia uskalla lähestyä 🤔
      Ikävä
      138
      1712
    2. Mitä haluaisit ?

Mitä tahtoisit sanoa hänelle, muttet uskalla ?
      Ikävä
      96
      1565
    3. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1275
    4. Haha, nyt vähän naurattaa:)

Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1271
    5. Mitä kaipaat.......

Mitä kaipaat hänessä eniten ? ♥️
      Ikävä
      57
      1253
    6. luomua olla pitää

sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun
      Ikävä
      127
      1135
    7. Parasta mitä hän ....

Mikä on parasta mitä ikävöimäsi henkilö on sanonut sinulle?
      Ikävä
      38
      904
    8. Sofian dj-deitti

No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      880
    9. Tuleeko mielipiteestä rikos?

Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy
      Maailman menoa
      461
      870
    10. Hauskaa iltaa

mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan
      Ikävä
      149
      853
    Aihe