Melko kamalaa olis olla DUUNARI

ichbinauchfrei

Melko kamalaa olis olla DUUNARI ja tuhnuttaa koko ikänsä "turpeeseen sidottuna muiden käskytettävänä". Näin voin sanoa nyt reilun puolen vuosisadan elämänkokemuksella. Olen elänyt maalla ja kaupungissa, kaikkiaan yli kymmenessä paikassa, Olisin henkisesti paljon köyhempi, vähillä virikkeillä elämääni tarponut ihminen, jos olisin joutunut olemaan DUUNARINA. Kiitos herralle olen saanut olla vapaa, ja kokea monenmoista. Lievä säälitys DUUNAREITA kohtaan: ette paremmasta tiedä.

Voisi tietysti olla elämänne huonompaakin. Aineellisesti elämänne on turvattua ja työn touhua riittää. Ympyrät vain kovin pienet, ihmiset tietää toistensa asiat TYÖPAIKALLA kaikki, tietynlainen juntteus normina KERROSTALOSSA jne.

16

638

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pubimatka

Monen duunarin maailmankuvan rakennusaineet ovat KELAN asumistuella rahoitettu yksiö ja demari-lehti

• Niinpä_niin

Onpa huono provo. Eikö ne enää parempaa keksi.

• valitettavasti

Mutta tää onkin totta.

• aloittajahokasi

Onpa mainio aloitus!

• wrsedrtfyguh

drftgyhuij

• kölkkiävaan

hitsarit telakalle,
      tuodaan puolasta,
      kun suomalaiilta duunareilta ei onnistu,
      se saa vitosella aikaan vain euron saumat...

• likkanenerkki

Totruus kirpasee.

• arska622

ei sulla vanhaa tietoo ne tuodaan pohjois-koreasta ja tekee yölläkin toitä kun pitää maksaa kimille vähän puolue tukea. tsekkaa dokkari yle areenasta, venäjällä suurin osa rakentajista on pohjois-koreasta.

• felkkone

Mä tekisin varmaan itsarin.

• Sivistys_kunniaan

Olen itse melko lailla samassa tilanteessa avaajan kanssa; olen hankkinut sivistyksen ja koulutustason, joka on huomattavasti korkeammalla tasolla kuin lähipiirissäni/ suvussa. Miten noihin riippakivitollukoihin pitäisi suhtautua? Olen kuitenkin melko paljon älykkäämpi kuin nuo mainitut. Rakastan sukulaisiani, mutta samassa huoneessa en halua niiden kanssa olla; syövätkin kuin sikaporsaat.

• apinatoppiiulkoaluettua

Koulutus ei määritä älykkyyttä.

• uutisissaKerrottiin

ettei juntin penskat halua lukioon mennä,
        kun kuka tahansa osaa jyvän jemmata...

• VahaanpaTyydytte
        apinatoppiiulkoaluettua kirjoitti:

Koulutus ei määritä älykkyyttä.

Mutta koulutuksella saa duunia, ja sillä sosiaalista asemaa.
        Joten kannattaa tuhnutella kuten jo vanhempasi ovat tehneet.

• surullistatosiaan

Siltä vaikuttaa jutun perusteella.

Kun, ei kompetenssi riitä.

Tutkija: Työmarkkinoiden veto hieman hiipumaan päin
        Talouskasvun pieni piristyminen tuo työmarkkinoille uusia työnhakijoita. Virta vie kohti kasvukeskuksia, missä uutta työtä syntyy. Työpaikan löytyminen voi kuitenkin olla kiven alla.

– Kasvun käynnistymisvaiheessa, kun talouden elpyminen on vielä vaatimatonta, työvoiman lisätarjonta johtaa siihen, että työttömyys edelleen kasvaa, kuvailee Räisänen.

Osa ongelmaa on se, että työttömällä ei välttämättä ole tarvittavaa osaamista niille aloille, joille uutta työtä syntyy.

• dfyguhioiu

rdftyguhio

• sxcfhbkjnl

fygvuyhbikjl

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe