rakennusinsinöörejä tai rakennusalan työnjohtajia, sillä mm. niistä on kova pula Työ- ja elinkeinoministeriön mukaan?
Eikö työn kysyntä ja tarjonta nyt kohtaa?
Onko Lieksassa työttömiä
10
164
Vastaukset
- kaikkeaa-löytyy
Onhan meillä korkeastikoulutettuja ja valtavasti työvoimapulan paikkaajiakin, mutta ne vain ei halua kohdata työmarkkinoita!
- markanKone
Niin olikos niitä tullut ihan maailman toiselta laidalta saakka?
- kaikkea-löytyy
Sieltähän niitä tulla lappasi!
- voee-sun-haatannat
Ei edes tiedetä varmuudella -mistä pukkasivat liksaan pöytiin hakkaamaan haarukoilla ja veitsellä pöydänkansia, kovin vaatimuksin vielä-
- shjyhjhytjhyj
Olisko joutunut välillä hoitoon?
- näinSEmenee-
Ei lieka kasvatamona näitä voi muuttaa, nämä pitävät tapansa ja vaativat muiltakin samoja tapoja, eivätkä ikään mihkään tuu sattumaan, muutakuin palvelua vaativat ja täyttä ylläpitoa.
Kohta lähtee tämö juttu pois.
Ilmo tehty.
🐃... ... ...😲- suomhen-hävitystäh
Kasvattamo mikä kasvatamo, mutta miksi miksiii.
- epäilenKyllä
Mikäs sun ammattisi on, vai onko sitä lainkaan?
- kukaskestää-katsella
Liekan ruokkimo joo lomalaiset köliskelöipi näin suomen piikkiimme ja satoja vielä.
huutaen vain lisää häppää jotkoteluihin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592864Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731473
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181320TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43994- 71983