sanoi puolustusministeri Niinistö. On sitä mieltä että kaksoiskansalaisilla ei ole asiaa puolustusvoimain tärkeille paikoille.
Täysin oikeaa puhetta, nyt on oikea puolustusministeri.
Viides kolonna torjuttava jo rauhan aikana
18
258
Vastaukset
- puhutaanjärkeä
Suvakeilta menee varmaan pissit housuun,kun Poulustusministeri puhuu oikeaa asiaa. Salaiset asiakirjat eivät kuulu kaikkien käsiin,luulisi järjen jo pitävän mennä suvakkienkin päähän.
Tuossa olen Niinistön kanssa< 100 % samaa mieltä.
Armeijalla on liikaa arkaluontoista tietoa kalustosta ja ihmisistä.
Sen verran mainitsen omasta ajastani armeija palveluksessa, että olen kirjoittanut monet paperit joihin tuli leima salainen, tai sitä korkeampi luokitus.- tiedän.aivan.varmasti
Tämä olikin nyt tosi rankka tieto olet siis ollut kapiukkona kun ei varusmiehet niitä kirjoittele.
- tasin.mies
Tiedätkö onko tietoa lieksalaisista ja heidän taustoistaan ja jos on niin mitä???
- pankkolaisen
tasin.mies kirjoitti:
Tiedätkö onko tietoa lieksalaisista ja heidän taustoistaan ja jos on niin mitä???
Pankkolaisesta on paljon arkaluontoista tietoa se on pietarin trollitehtaan tuotantopäällikkö ja se on nykyän äitiyslomalla.
- hissanmaikk
Kooomututui kvazlehtedlle taas jootaa rytisssedkee
- hissandoctor
hissanmaikk kirjoitti:
Kooomututui kvazlehtedlle taas jootaa rytisssedkee
Että mitä???????????????
tasin.mies kirjoitti:
Joidenkin on, mutta aivan normaalia viranomaistietoa.
- mistä.muuten.tietäisit
kamuttaja kirjoitti:
Joidenkin on, mutta aivan normaalia viranomaistietoa.
Olitko Kontiorannassa vai Lieksan rajavartiostossa?
mistä.muuten.tietäisit kirjoitti:
Olitko Kontiorannassa vai Lieksan rajavartiostossa?
En kummassakaan.
- hissnmaikan.hissi
Hissanmaikalla ei mene hissi ihan yläkertaan, mutta kieliä näyttää osaavan!
- hyvin.sanoit
kamuttaja kirjoitti:
On tainnut maikan hissi mennä kellariin vapaalla pudotuksella.
Varsin osuva ja tilannetajuinen on tuo analyysisi maikan ajatuksenjuoksun mahdollisesta syy seuraamussuhteesta.
Maikka olikin ihmeen kauan hoidossa. Ei ole hoito olut kovin laadukasta. hyvin.sanoit kirjoitti:
Varsin osuva ja tilannetajuinen on tuo analyysisi maikan ajatuksenjuoksun mahdollisesta syy seuraamussuhteesta.
Maikka olikin ihmeen kauan hoidossa. Ei ole hoito olut kovin laadukasta.Se hoito olut oli vöhän liian väkevää.
🐃... ... ...😲
- hissanmaikk
Nyt on yksinkertazisesti pahhkko selvittyää kuka on Kamuttaja sse on liikkaa korrritastoja meissxtä
- hissanmaikk
kamuttaja kirjoitti:
Jos kerran on pakko, niin ei sitten muuta voi tehdä.
Selvskk mitn kuk kmutt onk onk kortsto paljo
- ilmoja-on
Kysy kusipumpulta tai pankolta ne tietää, jos eivat halua tehdä heti "ilmoa" kyselystäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953