Viides kolonna torjuttava jo rauhan aikana

sillä-lailla

sanoi puolustusministeri Niinistö. On sitä mieltä että kaksoiskansalaisilla ei ole asiaa puolustusvoimain tärkeille paikoille.

Täysin oikeaa puhetta, nyt on oikea puolustusministeri.

18

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhutaanjärkeä

Suvakeilta menee varmaan pissit housuun,kun Poulustusministeri puhuu oikeaa asiaa. Salaiset asiakirjat eivät kuulu kaikkien käsiin,luulisi järjen jo pitävän mennä suvakkienkin päähän.

• Tuossa olen Niinistön kanssa< 100 % samaa mieltä.
      Armeijalla on liikaa arkaluontoista tietoa kalustosta ja ihmisistä.
      Sen verran mainitsen omasta ajastani armeija palveluksessa, että olen kirjoittanut monet paperit joihin tuli leima salainen, tai sitä korkeampi luokitus.

• tiedän.aivan.varmasti

Tämä olikin nyt tosi rankka tieto olet siis ollut kapiukkona kun ei varusmiehet niitä kirjoittele.

• tasin.mies

Tiedätkö onko tietoa lieksalaisista ja heidän taustoistaan ja jos on niin mitä???

• pankkolaisen
        tasin.mies kirjoitti:

Tiedätkö onko tietoa lieksalaisista ja heidän taustoistaan ja jos on niin mitä???

Pankkolaisesta on paljon arkaluontoista tietoa se on pietarin trollitehtaan tuotantopäällikkö ja se on nykyän äitiyslomalla.

• hissanmaikk

Kooomututui kvazlehtedlle taas jootaa rytisssedkee

• hissandoctor
        hissanmaikk kirjoitti:

Kooomututui kvazlehtedlle taas jootaa rytisssedkee

Että mitä???????????????

• tasin.mies kirjoitti:

Joidenkin on, mutta aivan normaalia viranomaistietoa.

• mistä.muuten.tietäisit
        kamuttaja kirjoitti:

Joidenkin on, mutta aivan normaalia viranomaistietoa.

Olitko Kontiorannassa vai Lieksan rajavartiostossa?

• mistä.muuten.tietäisit kirjoitti:

Olitko Kontiorannassa vai Lieksan rajavartiostossa?

En kummassakaan.

• hissnmaikan.hissi

Hissanmaikalla ei mene hissi ihan yläkertaan, mutta kieliä näyttää osaavan!

• On tainnut maikan hissi mennä kellariin vapaalla pudotuksella.

• hyvin.sanoit
        kamuttaja kirjoitti:

On tainnut maikan hissi mennä kellariin vapaalla pudotuksella.

Varsin osuva ja tilannetajuinen on tuo analyysisi maikan ajatuksenjuoksun mahdollisesta syy seuraamussuhteesta.
        Maikka olikin ihmeen kauan hoidossa. Ei ole hoito olut kovin laadukasta.

• hyvin.sanoit kirjoitti:

Varsin osuva ja tilannetajuinen on tuo analyysisi maikan ajatuksenjuoksun mahdollisesta syy seuraamussuhteesta.
        Maikka olikin ihmeen kauan hoidossa. Ei ole hoito olut kovin laadukasta.

Se hoito olut oli vöhän liian väkevää.
        🐃... ... ...😲

• hissanmaikk

Nyt on yksinkertazisesti pahhkko selvittyää kuka on Kamuttaja sse on liikkaa korrritastoja meissxtä

• Jos kerran on pakko, niin ei sitten muuta voi tehdä.

• hissanmaikk
        kamuttaja kirjoitti:

Jos kerran on pakko, niin ei sitten muuta voi tehdä.

Selvskk mitn kuk kmutt onk onk kortsto paljo

• ilmoja-on

Kysy kusipumpulta tai pankolta ne tietää, jos eivat halua tehdä heti "ilmoa" kyselystäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      255
      2719
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      81
      2085
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1920
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1383
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1335
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1260
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1118
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1100
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      954
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      953
    Aihe