Moi! Minulla olisi vanha Denver taulutietokone ja siihen ei enää saa kunnolla sovelluksia ja Youtubekin on mennyt pois käytöstä. Haluaisinkin tietää , että voiko taulutietokoneeseen päivittää edes kohtalaisen uutta käyttöjärjestelmää. Tämä taulutietokonehan ei siis ole mikään tehopakkaus mutta käyttiksen vanhentuminen on aiheuttanut sen , että siihen ei saa enää edes niitä sovelluksi ja pelejä mitä sen tehot sietäisi. Kyseessä siis on Android laite.
Saako taulutietokoneeseen uutta käyttöjärjestelmää
Tapumies
2
278
Vastaukset
- Kalliimpiinparemmin
Kyllä se hyvin huonoa on noihin halpistabletteihin. Nytkin näköjään myydään viidellä kympillä denveriä Android 4,4 versiolla, kun uusin alkaa jo kahdeksikolla. Lyhytikäisiä ovat, kuten nyt huomasit.
- Tabulainen
Voihan sitä selaimella you tubea käyttää ja surffailla muuten.
Osaavathan näihin saa kyllä ihan käyttiksiäkin asennettua uudempina, en suosittele silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253760
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402732Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621251Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204