Voin kertoa, että rakastan sinua.....
<3
:)
Vastaukset 17
- Riston_äiti
Risto! Yöpuku päälle ja hampaanpesulle. Hop Lop. Tämän yön voit nukkua teltassa.
- Kiperä_kysymys
Rakastitko ennen kuin palstalla rakasti joku jotakuta vai rakastitko vasta matkineena perässä kun kaikki muutkin rakasti
- Lakkaus
Lakkaus on ikuista vain kohte vaihtuu. :)
- Kukkaa_kasvaa
Näin se on ruohon kanssa
Love and peace - asdsdsdsds
Naiselle, etä kullinhimo on ikuista kohde vaan vaihtuu. :D
- headingextinction
asdsdsdsds kirjoitti:
Naiselle, etä kullinhimo on ikuista kohde vaan vaihtuu. :D
Ja miehillä, niin pysyvät nämä kolme: tissit, perse, pillu.
Hallelujah.
Life cycle.
- Elluhalloyb
Risto...
Rakkaus.............................................kaunis sana.................................................mut jos ei tiedä kohdetta.............................onnea kun sinulla on......................😘♥😯😀😂😋 - Listonlakkaudet
Listo lakastaa kaikkia kylän naisia varsinkin naapurinaisia huom. monikossa eikö miin?
- Rehelisyyttä
Rakastat näköjään rikollisia ihmistä??? Pelle olet ja pelle tulet aina olemaan. Poistatko myös tämän linkin pelle???
- Karibian.aurinko
Iltaa vielä Risto,,,,
Ajattelin kirjoittaa sinulle iltani päätteeksi.
En oikein tiedä edes mitä haluan sanoa,mutta jotakin.
Olet puhutellut minua sinnikkyydelläsi Anneen.Kaivattuusi.Tuo jaksamisesi on ollut liikuttavaa.Samanaikaisesti olen ollut hämilläni kaikista tissikuvistasi ja videoistasi.Ne hämmentävät ainakin minua naisena.Tosin en ole Annesi...
Musiikkisi ovat ihania <3
On kyllä ihana miten osoitat kiintymystäsi palstalla,mutta en usko,että se koskaan tavoittaa oikeaa Annea,,,
Hyvää ja levollista yötä.
Lepää rauhassa sinisien unien myötä.- täältä
Jostain syystä oot aina herättänyt mun sympatiat sua kohtaan...Nukkuisit nyt kerrankin hyvin.Oikeesti.
- tulisTalviJa
Mä olen kipeänä, se on inhottavaa ja sietämätöntä ja surkeaa. Mä meen nyt peiton alle potemaan ja rypemään itsesäälissä. Enkä tuu enää koskaan pois!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681277KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi201132- 861066
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R661015Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47693Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku82687Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28647- 63636
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43626- 38609