Moi! Ajattelin kysäistä ohjeistusta että missä vika kun Opel Corsa 2006 D (bensa) alkoi yhtäkkisesti nykimään.. Vian huomasin kiihdyttäessäni jolloin nykimistä....hetki tästä niin auto sammui kun kytkimen laittoi pohjaan siis tyhjäkäynnillä ollessa risteykseen tultaessa. Moitteetta lähtee käyntiin ja kylmänä käy normaalisti, enemmän kun lämpenee niin edellä mainitut oireet tulee.. Sitten taas saattaa toimia normaalisti. Mikään vika valo ei ole syttynyt. Voiko olla lamda anturi ? joku paikka jäässä kun välillä pakkasta sitten taas vesisadetta... tulpat ? auto ei ole ollut vielä kauaa meillä ja toimii kakkosautona joten kilsoja ei paljon kerry ? Sitten vielä mistä netistä löytäis noita korjausoppaita / videoita esim.. lamda anturin vaihtoon...
Corsa nykii !
Ooppeli2006
2
1841
Vastaukset
- ööppel_paras
Vie autos huoltoon... tuo voi johtua vaikka mistä. polttoaineen höyrystinventtiili, tms tms .
- ooppelpuolella
minulla oli sama vika ja johtui siitä että ajelin liian nätisti.
Pitää ajella raskaasti kiihdyttäen moottoritiellä viikottain jotta saa karstat ulos palotiloista. Sinne kertyy muuten moskaa joka nostaa puristukset liian korkeiksi ja moottori alkaa nykiä ja sammahdella. Voi toki avata kannenkin kerran vuodessa ja putsata mutta onpa hirveä homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171