Kuljen Helsingin rautatieaseman kautta töihin päivittäin.
En ole voinut olla kiinnittämättä huomiota seikkaan, että useasti iso joukko vartijoita seisovat ryhmässa, kädet taskussa ja tupakka huulessa.
Poliiseja ohjeistetaan polttamaan tupakkansa syrjäisessä paikassa ja pitämään kädet poissa taskusta.
Ystävällisesti kehottaisin samaa teille.
Alan julkisuuskuva kohenisi varmasti.
Helsingin rautatieaseman
11
3464
Vastaukset
- esko
Tiimi jyrää.
- samaa mieltä myös, paitsi e...
tiimi enään, vaan fps. Mutta kirjoittaja on oikeassa.... Mutta vartijoille silti kädennosto, hyvää duunia teette...
- eikös
samaa mieltä myös, paitsi e... kirjoitti:
tiimi enään, vaan fps. Mutta kirjoittaja on oikeassa.... Mutta vartijoille silti kädennosto, hyvää duunia teette...
Eikös se ole yhä Tiimi siellä asemalla? Fps hoitaa lähinnä tuota töhrynpoistoa VR:llä mistä johtuu että heidänkin tarrat paikkaa kaunistavat.
- Susi
eikös kirjoitti:
Eikös se ole yhä Tiimi siellä asemalla? Fps hoitaa lähinnä tuota töhrynpoistoa VR:llä mistä johtuu että heidänkin tarrat paikkaa kaunistavat.
Tiimi sai lähteä...
- messias
Juuri näin!
Edellä mainitun kaltainen toiminta on omiaan lisäämään alan jo valmiiksi kehnoa julkisuuskuvaa. Kysehän on pienestä asiasta,mutta itsekin kuljen aseman läpi päivittäin ja aina näen joukon vartijoita kahvikuppi kädessä ja rööki huulessa. Ymmärrän jos joillekin tulee ajatus,että tuotako on vartijan työ... epäilemättä kaverit työnsä hoitaa hyvin! mutta ensivaikutelma suuren yleisön silmissä on mitä on.- pekkis
Röökin polttamiseen en ota kantaa sillä itse en polta, mutta on valitettavaa jos suuri yleisö ajattelee että kahvikuppi kädessä seisova vartija (tosin asemalla on nykyään järjestyksenvalvojia, mutta sama asia) on vähemmän tehokas kuin ilman sitä tötteröä päivystävä "virkaveli". On toki totta että olisi särmän näköistä kun vartijat seisoisivat rivissä ja ojennuksessa katseen hievahtamatta taivaanrannasta, mutta jo käytännön syistä se on mahdotonta (työvuorot kun ovat pituudeltaan 12-16 tuntia, niin ole siinä sitten juomati ja syömäti, aina säntillisenä ja näkyvillä). Omasta mielestäni on sata kertaa parempi että vartijoita näkyy, kuin että olisivat jossain kellarin taukotilassa kahvilla/tupakalla, poissa silmistä ja mielestä. Muista en tiedä, mutta minun sydäntäni lämmittää kun kirjoitetaan että aina näkee vartijoita kun kulkee aseman läpi, kuinka monesta muusta paikasta helsingissä voi sanoa samaa?
P.S. FPS hoitaa nykyään myös rautatieaseman järjestyksenvalvonnan, valta vaihtui 01.02.2005. - Pro
pekkis kirjoitti:
Röökin polttamiseen en ota kantaa sillä itse en polta, mutta on valitettavaa jos suuri yleisö ajattelee että kahvikuppi kädessä seisova vartija (tosin asemalla on nykyään järjestyksenvalvojia, mutta sama asia) on vähemmän tehokas kuin ilman sitä tötteröä päivystävä "virkaveli". On toki totta että olisi särmän näköistä kun vartijat seisoisivat rivissä ja ojennuksessa katseen hievahtamatta taivaanrannasta, mutta jo käytännön syistä se on mahdotonta (työvuorot kun ovat pituudeltaan 12-16 tuntia, niin ole siinä sitten juomati ja syömäti, aina säntillisenä ja näkyvillä). Omasta mielestäni on sata kertaa parempi että vartijoita näkyy, kuin että olisivat jossain kellarin taukotilassa kahvilla/tupakalla, poissa silmistä ja mielestä. Muista en tiedä, mutta minun sydäntäni lämmittää kun kirjoitetaan että aina näkee vartijoita kun kulkee aseman läpi, kuinka monesta muusta paikasta helsingissä voi sanoa samaa?
P.S. FPS hoitaa nykyään myös rautatieaseman järjestyksenvalvonnan, valta vaihtui 01.02.2005.Tere vaan rautatieaseman möllikät. Tuli mieleen tällaane käytännön kysymys, että miksi ette pidä käsiänne siinä edessä olevan paksun varustevyön soljen päällä? On särmän näköistä ja omasta mielestäni mukavampaa kuin tunkea käsiä taskuun.
Näin itse töissäni pidän.. Koettakaa
- poliisillekin
miksi molemmat ammattikunnat ovat hävittäneet hattunsa. On vaikea rähinätilanteessa, ainakaan juopon ymmärtää, että se haalaripukuinenen edustikin jotakin turvallisuusmekanismia.
Hattu osoittaa tehtävän ja sen, että olen työssä. NYT.
Olisihan se siistimpää katseltavaa. Ulkoinen kuva tuo auktoriteetin ja käsityksen henkilöstä ja hänen omasta, että saamansa koulutuksen tasosta.
Vaikuttanee sopimusten säilyttämiseen ja palkkatasoonkin. Uskon näin. terv. Antin poika h. - guardmary
FPS-Security hoitaa nykyään rautatieaseman järjestyksenvalvonnan.Turvallisuustaso taisi nousta ylöspäin reippaasti,on pojilla meinaan ainakin mainetta ja kokoa!Tiimin kaverit välillä tosi löysän näköisiä.
- Anonyymi
heillä on hengenpitävät otteet nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heillä on hengenpitävät otteet nykyään?
Ketju on melkein 20 vuotta vanha.
Jumala tappaa kissanpennun aina kun nekropostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962