Missä ikinä oletkaan..

sydämessäni

Joskus, jossain..rakkaus kosketti minua. Olen ikuisesti onnellinen, että sinunlainen ihminen on olemassa. Meidän välillä oli jotain erityislaatuista...en unohda sinua koskaan.

Toivon, uskon...että jos rakkaus kosketti myös sinua, et ole unohtanut minua. Kuinka paljon toivonkaan, että jonain päivänä vielä kohtaisimme uudelleen ja saisimme olla yhdessä...jos se on rakkautta, se ei kuole koskaan..

https://www.youtube.com/watch?v=nvzMb0exoho

8

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallellaan

Etsippäs juutuupist biisi luodut toisilleen ! mieti miltä tuntuu kun toivotit vain hyvää joulua

• äläsässytä

lässyä videota myöten yöks!

• OikojaT

Joskus soitatin tätä yhdelle miehelle urakalla... Muistakaa ihmiset tehdä jotain asioiden eteen, ettei elämä jää keskentekoiseksi. Kyllä sitä keski-iässä viimeistään pitää oikaista elämän virhetilanteita, jollei aiemmin.

• tääonseeropiisi

Ai se ei oo kuiteskaa kuallu??

• TotuusAsiasta

Ilman yhteyttä millään ei ole väliä.

• kyynikkoko

Olen kyllä samaa mieltä, kuin tuo ylempi.
      Ällöttävää lässytystä ja kun ei voi kerran suoraan ihmiselle sanoa tai ole mitään yhteyttä häneen, mitä se hyödyttää tänne lässyttää ja haikailla yhtään mitään.
      Ei takuulla tuo kaivattu ihminen täällä lueskele noita viestejä ja vaikka lukisikin, vahvasti kyllä epäilen, ettei ja ei koskaan voisi kukaan tietää, näistä untamoviesteistä, kenelle mikäkin on.
      Oikeestaan vaan naurattaa, miten typeriä ihmiset voi olla. Oikeesti!!!!!
      Heräisivät harhoistaan ja valveunistaan oikeeseen elämään välillä.
      Hulluksi tulisi jos näitä alkaa lukemaan ja vielä uskomaan, että, juuuuuuuu.....tuo oli ihan varmasti just mulle toi...ei mitään epäilystä...eipä ole vaihtoehtojakan kuin muutamia satoja tuhansia noin suunnilleen

• VoiIhmisetTajutkaa

Jos joku ei halua yhteyttä pitää niin sitten pitäisi tajuta hellittää ja jättää toinen rauhaan lopettaa ruikutus. Jos ei ole tunteita niin ei ole.

• Tulimieleen

Entäpä jos se ei halua itse pitää yhteyttä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      27
      11102
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      46
      8571
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      135
      5388
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3694
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      56
      2584
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      43
      2123
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1816
    Aihe