Joskus, jossain..rakkaus kosketti minua. Olen ikuisesti onnellinen, että sinunlainen ihminen on olemassa. Meidän välillä oli jotain erityislaatuista...en unohda sinua koskaan.
Toivon, uskon...että jos rakkaus kosketti myös sinua, et ole unohtanut minua. Kuinka paljon toivonkaan, että jonain päivänä vielä kohtaisimme uudelleen ja saisimme olla yhdessä...jos se on rakkautta, se ei kuole koskaan..
https://www.youtube.com/watch?v=nvzMb0exoho
Missä ikinä oletkaan..
8
695
Vastaukset
- Kallellaan
Etsippäs juutuupist biisi luodut toisilleen ! mieti miltä tuntuu kun toivotit vain hyvää joulua
- äläsässytä
lässyä videota myöten yöks!
- OikojaT
Joskus soitatin tätä yhdelle miehelle urakalla... Muistakaa ihmiset tehdä jotain asioiden eteen, ettei elämä jää keskentekoiseksi. Kyllä sitä keski-iässä viimeistään pitää oikaista elämän virhetilanteita, jollei aiemmin.
- tääonseeropiisi
Ai se ei oo kuiteskaa kuallu??
- TotuusAsiasta
Ilman yhteyttä millään ei ole väliä.
- kyynikkoko
Olen kyllä samaa mieltä, kuin tuo ylempi.
Ällöttävää lässytystä ja kun ei voi kerran suoraan ihmiselle sanoa tai ole mitään yhteyttä häneen, mitä se hyödyttää tänne lässyttää ja haikailla yhtään mitään.
Ei takuulla tuo kaivattu ihminen täällä lueskele noita viestejä ja vaikka lukisikin, vahvasti kyllä epäilen, ettei ja ei koskaan voisi kukaan tietää, näistä untamoviesteistä, kenelle mikäkin on.
Oikeestaan vaan naurattaa, miten typeriä ihmiset voi olla. Oikeesti!!!!!
Heräisivät harhoistaan ja valveunistaan oikeeseen elämään välillä.
Hulluksi tulisi jos näitä alkaa lukemaan ja vielä uskomaan, että, juuuuuuuu.....tuo oli ihan varmasti just mulle toi...ei mitään epäilystä...eipä ole vaihtoehtojakan kuin muutamia satoja tuhansia noin suunnilleen - VoiIhmisetTajutkaa
Jos joku ei halua yhteyttä pitää niin sitten pitäisi tajuta hellittää ja jättää toinen rauhaan lopettaa ruikutus. Jos ei ole tunteita niin ei ole.
- Tulimieleen
Entäpä jos se ei halua itse pitää yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816