Tiedän sylisi lämmin, hellä.
Pitäisit minua kuin kukkaa
kämmenellä.
Turvaton jos mä oisin,
turvanani sä aina oisit.
Tunnen kaiken sen,
mistä aina haaveilen.
Lily flower
18
628
Vastaukset
- Kiijony
Pää
- enpukahdakaan
Tästä zzzzzzzzzz
taisin nukahtaa - taisinherätä
Tunnen kaiken sen,
mistä aina haaveilen. - hyväthuomenet
Alkakoon hyvä päivä.
- painusinäkinsiitä
hevonvittuun toivotuksinesi ellet voi toivottaa ihmiselle itelleen.
- Sivullinenhuomauttaa
painusinäkinsiitä kirjoitti:
hevonvittuun toivotuksinesi ellet voi toivottaa ihmiselle itelleen.
Äläpäs kiukkua!
😺😻
Kisut pelästyy
- Siisaponmies
Nimimerkin mukaan, tuntu aika oudolle että mies sanoo että pitäisit minua kuin kukkaa kämmenellä.
- Nohohhoijakkaa
Se on kielikuva. Kyllä miestäkin voi pitää kuin kukkaa kämmenellä.
- Hänen
Ei minulle tämä, mutta mielenkiinnosta kysyn: Keltainen vai valkoinen on väri kukkasen?
- kielikuvia
Ajoilta entisiltä.
Kukka lumivalkoinen. - Mietinvaaan
Miten pitkään pystyt tätä jatkamaan. Mietin millainen suhteesi oikein on. On asioita joita en oikein ymmärrä.
- Onkosuhteessa
Ap:n suhde?
- Eijumalautatätä
Tää oli sitten päivän paras . Siinä yks taliaivo taas toi esiin henkiset kykynsä, keneksi tällä kertaa aloittajan kuvittelit.??
- Sinäkösyyllistät
Jotakuta täällä olevista aloituksista tietämättä keneltä ovat? Siis aikuisten oikeesti?
- IhanTiedoksesi
Minä en ole kirjoittanut ikäväpalstalle koskaan yhtään aloitusta.
Minäkin mietin monesti, enkä myöskään ymmärrä tiettyjä asioita.
Ehkä on kuitenkin parasta lakata miettimästä.
Ja ymmärtää että tämä on sinussa eikä lähde pois,
ainainen epäluulo, ainainen ilkeys, ainainen halu loukata ja satuttaa.
Tiedätkö, minä en halua lukea näitä kirjoitelmiasi enää.
- Niinnähty
Miten todellisuudentaju lentää täällä raketilla kuuhun.
- Hymysi_päiväni_valaisee
Kaiken sen myöskin tiedän..
samoin minulle tekisit..
kun silmiisi katson , tunnen sen lämmön..
Ei se vain mene pois ,
kun on sydämeen tullut.
n>m - kiitoskaunis
Talven keskellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783