Joudutko itse tekemään lumityöt voisin tulla traktorila tekemään ne sulle kun vain ilmoittaisit.Hukut pian lumeen.
Vaalea nainen siellä jossain
16
816
Vastaukset
- eiooikäviäne
Mä tykkään lumitöistä, voisin tehdä naapurinkin lumityöt, jos vaan aikaa olis. Hyvää hyötyliikuntaa. Sisältä on sitten ihana katsella talvista maisemaa, kaikkein ihaninta on katella lämpösessä lumimyrskyä vaikkapa kaskaokuppi kädessä.
- miesjalumi
Osaat nauttia elämän pikku asioista.
- nainentekee
mitä naisen täytyy.
- kiitosavustasi
En tiedä kuka ne täällä tekee. Mutt voithan sä tulla kyllä tuota luntaa riittää :D Ja samalla voisit vaihtaa mulle eteisen lampun :D
En ole kyllä kovinkaan vaalea. No kasvoiltani kyllä ja hiukset nyt on milloin minkäkin väriset muttei koskaan täysin vaaleat.- miesjalumi
Jos olisit vaalea ketä etsin tulisin heti mutta eka kyllä vähän halittais ennenkä tehtäisiin mitään.Mullla on ikävä sua.
- lumitekeemitähaluaa
Rakastan lumitöitä, mutta aikas kiinnostava ajatus olisi se, että tulisi joku mies traktorilla lumitöitä tekemään... mää en tienny, että sulla on traktori...
- miesjalumi
Onko tullut paljon lunta ethän ole vielä peittynyt.
- ketjuilla
Massey Fergusson 165 kopiton.
- miesjalumi
Paljon parempi 4-veto lämmin hytti jopa kuuma .Eikämikään Deutz.
- miesjalumi
Saisinmpa sen vaalean naisen sinne hyttiin. Sujuisi hommat paremmin.
- ihanrauhassa
Rakastele vaan traktoriasi.
- lumitekeemitähaluaa
miesjalumi kirjoitti:
Onko tullut paljon lunta ethän ole vielä peittynyt.
On paljon lunta, vielä pysyy ainakin yläpää lumirajan yläpuolella.
- Tule.vaan
tekemään ne lapio hommat mitä kiltti ja aivan ihana naapuri ei koneella voi tehdä.
Portaiden edustat, ulkorakennuksen luiskien edustat ja ne luiskat. Liiteriinkin ois kiva mennä ettei ensin tarvii tehdä lumitöitä ;).- miesjalumi
Kun vain löydän sen oikea vaalean sievän naisen joka katselee niin nätisti kun aina joskus tavattu nyt ei nähty aikoihin eres siellä kaupassa. Lupaan tehdä aina sen lumityöt.
- miesjalumi
Hyvää yötä kulta.
- eloveenatar2018
kyllä minä lumitöitä teen. Ja kaikki muutkin kotityöt. Olen oikea kotihengetär. En tarvitse miestä edes siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770