Mitä mitä mitä?
On mokkula internetyhteyksiin. En käytä WLAN, Bluetooth tai muita yhteyksiä. Ne kaikki on asetuksissa poistettu käytöstä.
Kun laitan koneessani lentotilan päälle, internetyhteys toimii silti moitteettomasti.
Eikö lentotila katkaisekaan mokkulayhteydessä liikennettä koneeni ja muun maailman välillä.
Lentotila ja mokkula
4
195
Vastaukset
- täälläsamapeli
Olen ihmetellyt samaa asiaa pitkän aikaa?
- win.lin.trol
Kannattaa tehdä valitus Microsoftille
https://support.microsoft.com/fi-fi/help/4027421/windows-turn-airplane-mode-on-or-off
tai sitten siellä ei lasketa USB-mokkulaa langattomaksi yhteydeksi.
Voi myöskin olla että oletetaan käyttäjät (maksullisine yhteyksineen josta kuitenkin jatkuvasti rutisee) niin fiksuiksi että osaavat ihan itse ottaa USB-mokkulan irti. - YmmärrystäVailla
Eli lentotila on turha asetus ja täyttä valetta mokkulaa käytettäessä????
Tämän viestin lähetän lentotilassa, kuten aloituksenikin.
Microsoft kertoo olevansa niin iso firma, ettei sillä ole mahdollisuuksia puuttua yksittäisen käyttäjän ongelmiin.- perehtyminenkannattaa
Lentotila katkaisee koneen omat langattomat yhteydet, mutta ei USB, HDMI, Ethernet (rj45), VGA yms ns langallisia, liittimellisiä yhteyksiä. Olisihan outoa, jos lentotilassa vaikka USB: hen tökättävä muistitikku ei toimisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760