Jokaisen antama ääni on tärkeä, kenet haluaa Suomen valtiopäämieheksi. Ei pidä jälkikäteen valittaa jos ei ole tyytyväinen tulevaan presidenttiin, jos on jättänyt äänestämättä ja valinnut itselleen nukkuvien puolueen. Nukkumalla ei voi vaikuttaa, eikä valittaminen silloin auta. Siksi pitää äänestää. On vaikuttamisen mahdollisuus.
Äänestämällä voi vaikuttaa
16
460
Vastaukset
- SantasOlli
Seikka on saletti
- Enkävalitakuneikiinnosta
EiköEiköhän tää ole sanottumoneen kertaan ja silti en äänestä,mutta kysyttäessä sanon jooäänestin ja mielistelen kysyjää. Pääsee typeristä väittelyistä.
- valluveeti
Jonkun mielestä seikka on saletti; tarkoittaako sitten Ok juttu, selvä asia, siis äänestäminen. Tietysti äänestämistä voi ajatella pelkästään ajatuksella, mielipiteellä, jättämällä äänestämättä virallisella äänestyslapulla. Monikin sanoo, joo äänestin! vaikka ei äänestänytkään, jos joku kysyy. Miksi pitää valehdella, että on käynyt mukamas äänestämässä, jos joku kysyy, että äänestitkö?
- AamuVirkkaaja
Australiassa on pakko äänestää ja siten kaikki voivat olla tyytyväisiä !
- Eipystyispakottaaminua
Ja kerro toki millä tavalla voi ketään pakottaa yhtään mihinkään.
- AamuVirkkaaja
Australiassa ei saa Passia - jos ei ole äänestänyt !
Suomessa KELA voisi reagoida ja siten antaa alennusta niille jotka näkevät Demokratian eteen tehdyn työn & vaivan yhä !
- turhavinkuamyöhemmin
5,5,5,5 ja vielä kerran 5
ihan sama kelle annatte äänenne, kuhan se on laura.
jos on yksin liian pelottavaa mennä äänestyspaikalle kirjottamaan yksi numero lappuun nii ottakaa kaverinne mukaan ja rohkaiskaa äänestämään.
olen samaa mieltä pitäs olla pakko äänestää, vituttaa itkijät jotka ei äänestäneet, eivät ees yrittäneet vaikuttaa asioihin.
suomen kannalta todellakin tärkeetä sunnuntaina äänestää ainoaa henkilöä joka on suomen puolella, huhtasaarta. - KaapistaUlos
Varkaudessa ei % ollut lähelläkään sitä - mitä muualla !
- Kysyväeieksy
Pidin äänen itse. Muhahahaha.
- kaaleruus
Demarit ja vassut otti kunnolla pataan, taitaa valta vaihtua varkaudessa ja alkaa nousukausi.
- Hampaatonläski
- ituttaakepuloijia
Hähähhää, ämpärit ei pääsytjatkoon.kepuaituttaa.
- KuudeksiVuodeksi
Radiossa sanottiin että 60% - ei äänestänyt Niinistöä !
Nukkuviahan oli 35%
ja loput äänesti muita !- valluveeti
Pitikö nyt jonkun mun vanhan kommentin tänne nostaa. No minne menivät ne 40% äänistä. Osalle nukkuvista. Miksi pitää nukkua? Kun voi vaikuttaa äänestämällä. En ymmärrä. Huolissaan pitää olla, jos nukkuvia on 35%
- Artistialalla
Entä,jos vaikuttaa itse omaan elämäänsä. Tienaa sen mitä tarvitsee ja loput kelan. Nauttii elämästä eikä vingu ja valita. Pitää huolen ulkonäöstä niin kelpaa suhteeseen. Käytös toki . Ei hallitse eikä ole hallittavana. Tasa-arvo . Kaikessa.
- KokoKansanValit
valluveeti
Minusta on aika erikoista että 35% - äänestäjistä nukkuu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698