Toyota valtaa alaa vapautuvilla taksimarkkinoilla. Kun asiakkaan pitää saada kyytinsä halvemmalla auton pitää olla taloudellinen pitää ja pieni kulutuksinen valinta on silloin Toyota.
https://tekniikanmaailma.fi/helsingin-takseissa-nakyy-pian-iso-muutos-vahemman-tahtikeulia-enemman-toyota-priuksia/
Mites nyt suut pannaan
62
932
Vastaukset
- NäilläMennäännyt
Kilpailun vapauduttua kustannukset on painettava mahdollisimman alas ja se onnistuu vain Toyotan hybrideillä:
https://tekniikanmaailma.fi/helsingin-takseissa-nakyy-pian-iso-muutos-vahemman-tahtikeulia-enemman-toyota-priuksia/
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/cabonline-finland-hankkii-160-toyota-prius-hybridia-takseikseen
Toyotan hybridi säästää:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15064163/hybridi-kerryttaa-suuret-saastot-vuodessa- Toyota_Hybrid1
"ajot tullaan ajamaan kuusipaikkaisilla Toyotan Hybrid malleilla joissa kulutus on todettu olevan huomattavasti pienemmän kuin perinteisten diesel taksien!. näin se poijjaat toyotan hybrid tekniikka näyttää esimerkkiä muille. meneehän Toyotan hybrid mallit huimasti pienemmällä kulutuksella kuin esim. vanhanaikaiset vw dieselit.
- Niinsiinäkäy
Yksi kauppa nostaa Toyotan kolmanneksi myydyimmäksi taksiautoksi. Siitä kai tulee tänä vuonna eniten myyty taksi.
- Näin.se.menee
Asiakas onneksi määrää, mistä maksaa.
- ihan.se.sama
Tojo-Tero kävelee, ei Tero käytä taksia.
- Tojo-Hönö
Ripulia tuli taas pöntön täydeltä.
- Tojo-Hönö
Ripuliani riittää toiseenkin täyspöntölliseen.
- hörönaurua
<<siinä on paikat kuudelle asiakkaalle.
- kernipenkitJaRujoMeteli
Siis halpiskyytiä halpisautolla, sehän sopii suomalaiselle tuulipukukansalle joka ostaa Yarista ja Aurista kuhan vaan luvataan pieni kulutus. Kyllä sitten taivaassa palkitaan kun on elänyt säästeliäästi ja kaikesta tinkien ja myös perilliset saavat muistella kuinka hölmöjä vanhemmat olivat, kituuttivat koko ikänsä nauttimatta elämästään mitenkään ja jättivät säästönsä lapsilleen jotka toivottavasti osaavat nauttia elämästä ennen kuin se on myöhäistä.
- TSI2012
niin, muilla merkeillä ajaessa säästöä ei synny vaan polttoaineeseen ja korjauksiin rahat menevät, sitten eläkeläisenä notkutaan leipäjonossa valittamassa elämisen kurjuutta.
- kuollut.idea
"Yrittäjiksi haluaville on myös sata paikkaa haussa. Taksiyrittäjiksi ryhtyvät voivat myös palkata itse kuljettajia. Yrittäjiä haetaan sekä Kovaselle että uudelle FixuTaxille."
Kuka hullu lähtee tuohon touhuun orjaksi, kun jokainen voi alkaa kesällä ihan omaksi yrittäjäksi.
http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201801232200689065_oa.shtml- Siitä_vaan
Homma on samanlaista brändiyrittämistä, kuin esimerkiksi Kotipizzalla. Tarjotaan valmis formaatti ja siihen palvelut. Firma ottaa omansa, ja yrittäjä loput.
- Taksinkin_käyttäjä
Ei hetkauta minua millään tavalla. Ajan taksilla niin harvoin ja niin lyhyitä matkoja, ettei auton merkillä ole minulle mitään väliä. Mersu, Škoda, Toyota... kaikki kelpaavat ja saavat minulta mielihyvin saman maksunkin.
Omassa autoilussani merkki sitten merkkaakin jotain. Toyotaa en ole itselleni kelpuuttanut vielä koskaan ja nykyisellä Mersullani aion jatkaa pitkälle tulevaisuuteen. - suuri.romahdus
Kukaan ei enää alaa päätoimiseksi taksiyrittäjäksi tai päätoimiseksi taksikuskiksi, sillä ei elantoa hanki. Eläkeläiset voivat ajella aikansa kuluksi päivisin.
Tätähän olen jatkuvasti sanonut että Toyotan hybridit tulee takseissa yleistymään juuri pienien kustannuksien takia. Jos taksiyrittäjälle tulee hybridin käytöstä etua 450€/KK pienemmät polttoainekulut ja verot on noin 600€ /V pienemmät pistää se jo miettimään auton vaihtoa! Se on 6000€/V säästöä! Miettikää sitä! Jos autoa pidetään vaikka 3v se tekee 18000€ auton käyttöaikana!
- turha.höpistä
Sinun kannattaisi ensin tutustua Case Kovaseen.
- nevertohjo
Kyllä minä mielensä pahoittaisin jos joutuisin tohjotaksilla epämukavasti kulkemaan.....
- nevertohjo
Kui se ny lipsahti, mielenihän siitä pahottaisin ja ehkä jonkin trauman vielä saisin.
- huru-ukko-höpöttää
"Jos taksiyrittäjälle tulee hybridin käytöstä etua 450€/KK pienemmät polttoainekulut"
Näilta tojohöiltä puuttuu alkeellisinkin laskutaito ja realiteettien taju. Suomeksi sanottuna laskutaidottomia huuhaa-huru-ukkoja.
450€ kuussa tarkoittaa sitä että taksilla tulisi ajaa 67.000km kuukaudessa JOS hybridi kuluttaisi puoli litraa vähemmän kuin diesel. Ja siinä on vähän helvetin suuri JOS. Ei pääse hybridillä tuollaiseen vaan diesel on polttoainekuluiltaan EDULLISEMPI.
Toinen hassu juttu on se että jos tojon hybridillä ajettaisiin noin paljon niin se kävisi huollossa vajaan viikon välein.- Toyota_Hybrid1
niin JOS, MUTTA kun se Toyota hybrid kuluttaa huimasti vähemmän bensiiniä kuin diesel autot dieseliä, säästöä jokainen kilometri.
- puhua.aina.voi
Toyota_Hybrid1 kirjoitti:
niin JOS, MUTTA kun se Toyota hybrid kuluttaa huimasti vähemmän bensiiniä kuin diesel autot dieseliä, säästöä jokainen kilometri.
Onko sulla tästä jotain faktaa? Kirjoitus ilman faktaa on pelkkä mielipide.
Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.
http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle
http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuri- pyhä.yksinkertaisuus
Toyota_hybrid kirjoitti:
Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.
http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle
http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuriLaitoit sitten Toyotan mainoksia "Faktana". Onko yksinkertaisuudella mitään rajaa?
Mikäs sun entinen auto on ja mikä on nykyinen? voitaisiin vähän tarkastella miten sun säästö on syntynyt. - jää.jotain.käteen
Toyota_hybrid kirjoitti:
Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.
http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle
http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuriOnko noille pakko antaa säälistä jo tippiä?
pyhä.yksinkertaisuus kirjoitti:
Laitoit sitten Toyotan mainoksia "Faktana". Onko yksinkertaisuudella mitään rajaa?
Mikäs sun entinen auto on ja mikä on nykyinen? voitaisiin vähän tarkastella miten sun säästö on syntynyt.Ei näy olevan ! Kun ei edes käytännon totuudet mene perille vaikka ne voi linkeistä lukea ihan Suomeksi. Mutta trolli Petterit on kuin Suvakkeja joille ei totuus merkite mitään. Ajan nyt Auris TS hybrid premiumilla Vuoden mitattu kk 4,87l/100km. edellinen auto oli Auris 1.6l multimode Vuoden mitattu kk 6,9l/100km. Autoilla on ajettu samanlaista ajoa ja molemmissa autoissa oli samat rengas koot 225/45/17 ja 205/55/16 Kesä/talvi. Mikäli ajaisin enimmäkseen kaupunkia olisi kulutus ero olisi huomattavasti suurempi. Kun hybridi kaupungissa vie 4-4,5l/100km. Alla on Auris TS kulutustiedot yli vuoden ajalta.
<iframe width="650" height="300" src="https://tankkaus.com/cars/public_graph/2508113/2018/2017/3" frameborder="0"></iframe>- mainokseen.retkahtanut
"Kun ei edes käytännon totuudet mene perille vaikka ne voi linkeistä lukea ihan Suomeksi."
Jos pitää mainostekstiä käytännön totuutena niin silloin on kyllä yksinkertaisuudessaan kaiken avun ulkopuolella.
On muuten järkyttävä kulutus tuo seitsemän litraa noin pienelle ja laiskalle autolle. Ei ihme että terot ovat tohkjeissaan hybrideistä.
Paljon ripeämpi 1.0 TSI Golf vie 5,6 litraa. mainokseen.retkahtanut kirjoitti:
"Kun ei edes käytännon totuudet mene perille vaikka ne voi linkeistä lukea ihan Suomeksi."
Jos pitää mainostekstiä käytännön totuutena niin silloin on kyllä yksinkertaisuudessaan kaiken avun ulkopuolella.
On muuten järkyttävä kulutus tuo seitsemän litraa noin pienelle ja laiskalle autolle. Ei ihme että terot ovat tohkjeissaan hybrideistä.
Paljon ripeämpi 1.0 TSI Golf vie 5,6 litraa.Trolli Petterit on kuin Suvakkeja joille ei totuus merkite mitään! Kun haetaan pientäkulutusta ja luotetavuutta ei todellakan osteta mitään VW ritsaa mikä pysyy kassa just ekat 2v!
- h.anuri
Toyota_hybrid kirjoitti:
Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.
http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle
http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuriMilläköhän matematiikalla saat hybridin säästämään 3l/100km dieseliin nähden? Prius on pieni auto, joten vertaapa vaikka Volvon V40/S60, dieseliä menee alle 5l/100km vaikka kuinka polkee. Erona tosin se, että Volvo liikahtaa kun sitä poljinta painaa, Prius lähtee kuin lehmä makuulta.
- Joku.tekee.vielä.töitä
h.anuri kirjoitti:
Milläköhän matematiikalla saat hybridin säästämään 3l/100km dieseliin nähden? Prius on pieni auto, joten vertaapa vaikka Volvon V40/S60, dieseliä menee alle 5l/100km vaikka kuinka polkee. Erona tosin se, että Volvo liikahtaa kun sitä poljinta painaa, Prius lähtee kuin lehmä makuulta.
Montako Volvo V50-mallia olet taksissa nähnyt? Oikein, en minäkään, en yhtä ainoaa. Entäs Toyota-Prius Plussaa? Tuskin ainoatakaan mutta minä näen niitä satoja jokaisella reissullani kuukausittain Keski-Euroopassa.
- h.anuri
Joku.tekee.vielä.töitä kirjoitti:
Montako Volvo V50-mallia olet taksissa nähnyt? Oikein, en minäkään, en yhtä ainoaa. Entäs Toyota-Prius Plussaa? Tuskin ainoatakaan mutta minä näen niitä satoja jokaisella reissullani kuukausittain Keski-Euroopassa.
V50 mallista ei ollut mitään puhetta vaan säästöstä. Otin pari verrokkia Volvolta ja en halua nähdä niitä taksina, kuten en myöskään Tojota priusta. Prius on muovinen alitehoinen kottero tietysti jos sama matka autolla maksaa 100€ ja Priuksella 20€ valinnasta tulee vaikea. Voihan sitä ajaa vaikka raisulla tai polkupyörällä, mutta väittämään faktat tiskiin. Muuten ihan turhaan lässytystä.
- TSI2012
taksialan ammattilaisetkin tietävät mihin merkkiin voi luottaa, ei työkalu saa olla jatkuvasti pajalla, siksi skodat ja volkkarit ovat hävinneet taksikalustosta kokonaan.
- ToyotaYlivoimaa
Cabonlinen toimitusjohtaja Topi Simola toteaa, että he päätyivät tähän mallin sen korkean laadun ja alhaisten huoltokulujen takia. Auto kuluttaa vähän polttoainetta ja siinä on paikat kuudelle asiakkaalle.
FixuTaxi-teipatut Toyota Prius :t ilmestyvät pääkaupunkiseudun liikenteeseen heinäkuun alusta alkaen. No näitä takseja tulen käyttämään minäkin.
Fiksu Mies! - Hybridi.tero
ToyotaYlivoimaa kirjoitti:
Cabonlinen toimitusjohtaja Topi Simola toteaa, että he päätyivät tähän mallin sen korkean laadun ja alhaisten huoltokulujen takia. Auto kuluttaa vähän polttoainetta ja siinä on paikat kuudelle asiakkaalle.
FixuTaxi-teipatut Toyota Prius :t ilmestyvät pääkaupunkiseudun liikenteeseen heinäkuun alusta alkaen. No näitä takseja tulen käyttämään minäkin.
Fiksu Mies!Cabonlinella on laaja kokemus jo Ruotsista ja siellä on seurattu tarkkaan taksiautomerkkien kulupuolta myös Italiassa ja Itävallassa, joissa on paljon Toyota hybriditakseja.
Täällä trollit jankuttavat päivästä toiseen Toyotan kalliista huoltokuluista, mutta juuri halvat huoltokulut olivat Cabonlinen yhtenä valintakriteereistä. Kokeneet ammattilaiset sen tietävät eikä S24-palstan trollit.
- Laadullaon
Ei kait se sattumaa ole , että Lontoossa ja jenkkien kaupungeissa taksina on nimenomaan noita Priuksia.
Ei taida huijaus VW:llä olla mitään jakoa kun auton kuluilla alkaa olemaan jotain merkitystä.- London.Cab
Lontoossa ei ole yhtään Priusta taksina, se on satavarmaa. Kannattaisi tutusta asiaan ennenkuin valehtelee.
- Tarkista_ensin
London.Cab kirjoitti:
Lontoossa ei ole yhtään Priusta taksina, se on satavarmaa. Kannattaisi tutusta asiaan ennenkuin valehtelee.
Kannattaa tarkistaa asiat ennenkuin väittää jotain:
http://www.yellowcarslondon.co.uk/
Asiat ovat muuttuneet myös Lontoossa. - siinä.ero
Tarkista_ensin kirjoitti:
Kannattaa tarkistaa asiat ennenkuin väittää jotain:
http://www.yellowcarslondon.co.uk/
Asiat ovat muuttuneet myös Lontoossa.Nuo ovat niitä lentokenttätakseja eivät Lontoo Cityn takseja.
Jos noi litaset VW kotterot olis kestäviä ja vähän kuluttavia ni kai niitä olis sitten takseinakin? Suurin osa takseista on kuitenkin vielä dieseleitä ennen kuin muuttuvat hybrideiksi.
- Selityksiä
siinä.ero kirjoitti:
Nuo ovat niitä lentokenttätakseja eivät Lontoo Cityn takseja.
Seli, seli. Ensin puhutaan Lontoosta ja sitten muutetaan Cityksi. Jos vähän Googlettaa löytyy lisää Prius takseja Lontoosta paljonkin eri firmoilla.
- Paljonon
London.Cab kirjoitti:
Lontoossa ei ole yhtään Priusta taksina, se on satavarmaa. Kannattaisi tutusta asiaan ennenkuin valehtelee.
Tulin juuri eilen lentokentälle tuollaisen Priuksen kyydissä Lontoossa. Ei siellä enää ole pelkästään niitä pönttöautoja taksina.
- Muodissa_mukana
Toyota_hybrid kirjoitti:
Mitä sitten ? Muualla mailmassa niitä on ja Jenkeissä varsinkin suurissa kaupungeissa.
Käykääpä katsomassa vaikka Milanossa, millä taksi nykyään asiakkaitaan kuljettaa.
- Romuja
Kaikki ovat niitä ikäloppuja Leylandeja!
- VeijoVoltti
Syötä Googleen: Prius Taxi
ja ihaile.- sdfreygrh
jkhfgdsdasdsdasds kirjoitti:
Aina ei käy kuin Strömsössä.
http://4.bp.blogspot.com/-h96vNORiOU8/UnrcCcD9ITI/AAAAAAAO5No/ko_SSD2TthU/w960/Prius-Barcelona.jpg
- eisardiinipurkkiin
Jos taksit on kohta kaikki tojotia, niin pitää luottaa silloin Bjarne"mursu" Walros tapaiseen kyytiin.
Jos ei mersua ole, pitää kävellä. Onneksi vielä voi jättää tojon väliin.
T: Ahtaan paikan kammoa poteva. - Tojotonttu
Kylläpä uutinen sai teron mielen hyväksi. Toyotat ovat vuosi vuodelta hävinneet taksista huonon laadun ja surkea takuun (taksissa reilu vuosi) johdosta. Nyt halpistaksiin ostettu tohloja niin teron sadetanssi alkanut. Tämähän ollut aihe josta ei ole saanut aikaisemmin mainita. Vielä, kun paljon ajavat leasing autoilijat näkisivät tojossa potentiaalia, mutta taitaa aikaa vierähtää.
- asiakas.määrää
Kun taksimatkasta joutuu maksamaan, niin miksi sen tekisi surkeammalla autolla kuin minkä itse omistaa?
- Jotainrajaaa
Pyydän jo taksia tilatessa että minua tulee hakemaan saksalainen tai ruotsalainen ajoneuvo. Tojolla en lähde.
- kasva.aikuiseksi
Tottahantoki tuo asia on sinun itsesi päätettävissä ja muistakkin mainita se tilattaessa ettei tule "pettymystä". Toisaalta , mitä sen kuvittelisit vaikuttavan taksiyrittäjän merkin valintaan tuo sinun öykkäröintisi? Varmaan olet avainasemassa ja tärkeä ja ainutlaatuinen asiakas taksimerkkien määrittelysssä.
- tosi.helppoa
kasva.aikuiseksi kirjoitti:
Tottahantoki tuo asia on sinun itsesi päätettävissä ja muistakkin mainita se tilattaessa ettei tule "pettymystä". Toisaalta , mitä sen kuvittelisit vaikuttavan taksiyrittäjän merkin valintaan tuo sinun öykkäröintisi? Varmaan olet avainasemassa ja tärkeä ja ainutlaatuinen asiakas taksimerkkien määrittelysssä.
Valitsemalla oikean välityskeskuksen säästyy automaattisesti ikäviltä pettymyksiltä.
- täytyypämuistaa
Täytyy vaan muistaa tilatessa sanoo, että turha on millään riisipussilla tulla, tietäävät laittaa oikean auton, eli mersun, audin tai bmw:n.
- menejatiedä
Niinpä niin, jos nyt vaan seurataan, mihin tuo markkinatalous taksiyrityksissä johtaa? Varovainen arvaukseni on että mersukyydistä jos niitä ylipäätään on tulevaisuudessa tarjolla, niin Siperia on opettanut hinnoittelemaan ulos markkinoilta. Tallinnasta voi mallia katsella. Toyota Avensis taitaa markkinoita hallita suvereenisesti . Onko siellä jokin hybriditoyota seuraava askel? Veikkaisin että on.
- HolistinVääntöäTaas
Mitähän tuo kertoo mistään?
Vielä köyhä maa ja eiköhän se ole raha ja hinnoittelu mikä määrää mitä takseja Tallinnassa on. - Kuinkas_sitten
HolistinVääntöäTaas kirjoitti:
Mitähän tuo kertoo mistään?
Vielä köyhä maa ja eiköhän se ole raha ja hinnoittelu mikä määrää mitä takseja Tallinnassa on.esimerkiksi Luxemburgissa suurin osa takseista on Priuksia? Onko sekin sinun mielestäsi köyhä maa, Tojota-trolli. Ai niin, ethän sinä voi mitenkään sellaista tietää.
onhan toyotan hybrid mallit todella suosittuja takseissa ympäri eurooppaa. esimerkiksi berliinissä toyotan hybrid versiot syrjäyttäneet koko muun taksikannan, ja sama suuntaus muissakin eurooppalaisissa kaupungeissa. puhdasta ajamista ja silkkaa säästöä jokainen kilometri. fiksua.
- miksiAinaValehtelet
No eipä pidä tuokaan paikkaansa. Priuksen kyyti on kurjaa ja epämukavaa ja siksi Berliinissä on edelleen Mercedes yleisin taksiauto.
Hybridejä tulee sielläkin lisää takseihin, mutta vasta sitten enemmän kun muut merkit saavat mallistonsa suurempaan tuotantoon ja latauspisteitä riittävästi. - Kaupungin_ihmeet_nähty
miksiAinaValehtelet kirjoitti:
No eipä pidä tuokaan paikkaansa. Priuksen kyyti on kurjaa ja epämukavaa ja siksi Berliinissä on edelleen Mercedes yleisin taksiauto.
Hybridejä tulee sielläkin lisää takseihin, mutta vasta sitten enemmän kun muut merkit saavat mallistonsa suurempaan tuotantoon ja latauspisteitä riittävästi.Ei suurkaupungin taksi ehdi lataustolpalla seisoa. Ne ovat ajossa. Siksi ne ovatkin täyshybridi-Priuksia.
- etTaidaSaadaEuroakaan
Niin, mitähän yrität sanoa? Ei kyytien määrä ole autosta kiinni, vaan kyyditettävien määrästä ja tarpeesta, dorka. Monissa maissa taksit ovat surkeaa kalustoa, kuten Aasiassa Corollia, Espanjassa paljon Skodaa, Toyotaa ja muuta peruskuraa. Prius kuuluu siihen peruskuraan. Halpis ulkomailla ja yleensä kernipenkit, iskarit loppu ja muutenkin paska kyyti, mutta jos ei ole muuta tarjolla niin pakkohan se on kelvata.
Halpaa kalustoahan on hankittava jos alkaa määrällä ja hinnoilla kilpailemaan, mutta en oikein ymmärrä mitä perusTero siitä hyötyy tai mitä iloa siitä saat?
- tehdään.tiliä
Korkea laatu ja pienet kulut, muuta ei tarvita.
https://iedei.files.wordpress.com/2011/05/01-2012-toyota-prius-v.jpeg - öljypoltinVWskodaudi
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/saksalaisille-autotehtaille-tulossa-valtava-lasku
kyllä kymmenen vuojenpäästä saksastaki tulee hybridi hahhahahahhahhhahahahh
tuskin vaan VW on olemassa..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810