Mites nyt suut pannaan

Ovaalikeula

Toyota valtaa alaa vapautuvilla taksimarkkinoilla. Kun asiakkaan pitää saada kyytinsä halvemmalla auton pitää olla taloudellinen pitää ja pieni kulutuksinen valinta on silloin Toyota.
https://tekniikanmaailma.fi/helsingin-takseissa-nakyy-pian-iso-muutos-vahemman-tahtikeulia-enemman-toyota-priuksia/

62

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Toyota_Hybrid1

        "ajot tullaan ajamaan kuusipaikkaisilla Toyotan Hybrid malleilla joissa kulutus on todettu olevan huomattavasti pienemmän kuin perinteisten diesel taksien!. näin se poijjaat toyotan hybrid tekniikka näyttää esimerkkiä muille. meneehän Toyotan hybrid mallit huimasti pienemmällä kulutuksella kuin esim. vanhanaikaiset vw dieselit.


    • Niinsiinäkäy

      Yksi kauppa nostaa Toyotan kolmanneksi myydyimmäksi taksiautoksi. Siitä kai tulee tänä vuonna eniten myyty taksi.

    • Näin.se.menee

      Asiakas onneksi määrää, mistä maksaa.

    • ihan.se.sama

      Tojo-Tero kävelee, ei Tero käytä taksia.

      • Tojo-Hönö

        Ripulia tuli taas pöntön täydeltä.


      • Tojo-Hönö

        Ripuliani riittää toiseenkin täyspöntölliseen.


    • hörönaurua

      <<siinä on paikat kuudelle asiakkaalle.

    • kernipenkitJaRujoMeteli

      Siis halpiskyytiä halpisautolla, sehän sopii suomalaiselle tuulipukukansalle joka ostaa Yarista ja Aurista kuhan vaan luvataan pieni kulutus. Kyllä sitten taivaassa palkitaan kun on elänyt säästeliäästi ja kaikesta tinkien ja myös perilliset saavat muistella kuinka hölmöjä vanhemmat olivat, kituuttivat koko ikänsä nauttimatta elämästään mitenkään ja jättivät säästönsä lapsilleen jotka toivottavasti osaavat nauttia elämästä ennen kuin se on myöhäistä.

      • TSI2012

        niin, muilla merkeillä ajaessa säästöä ei synny vaan polttoaineeseen ja korjauksiin rahat menevät, sitten eläkeläisenä notkutaan leipäjonossa valittamassa elämisen kurjuutta.


    • kuollut.idea

      "Yrittäjiksi haluaville on myös sata paikkaa haussa. Taksiyrittäjiksi ryhtyvät voivat myös palkata itse kuljettajia. Yrittäjiä haetaan sekä Kovaselle että uudelle FixuTaxille."

      Kuka hullu lähtee tuohon touhuun orjaksi, kun jokainen voi alkaa kesällä ihan omaksi yrittäjäksi.
      http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201801232200689065_oa.shtml

      • Siitä_vaan

        Homma on samanlaista brändiyrittämistä, kuin esimerkiksi Kotipizzalla. Tarjotaan valmis formaatti ja siihen palvelut. Firma ottaa omansa, ja yrittäjä loput.


    • Taksinkin_käyttäjä

      Ei hetkauta minua millään tavalla. Ajan taksilla niin harvoin ja niin lyhyitä matkoja, ettei auton merkillä ole minulle mitään väliä. Mersu, Škoda, Toyota... kaikki kelpaavat ja saavat minulta mielihyvin saman maksunkin.

      Omassa autoilussani merkki sitten merkkaakin jotain. Toyotaa en ole itselleni kelpuuttanut vielä koskaan ja nykyisellä Mersullani aion jatkaa pitkälle tulevaisuuteen.

    • suuri.romahdus

      Kukaan ei enää alaa päätoimiseksi taksiyrittäjäksi tai päätoimiseksi taksikuskiksi, sillä ei elantoa hanki. Eläkeläiset voivat ajella aikansa kuluksi päivisin.

    • Tätähän olen jatkuvasti sanonut että Toyotan hybridit tulee takseissa yleistymään juuri pienien kustannuksien takia. Jos taksiyrittäjälle tulee hybridin käytöstä etua 450€/KK pienemmät polttoainekulut ja verot on noin 600€ /V pienemmät pistää se jo miettimään auton vaihtoa! Se on 6000€/V säästöä! Miettikää sitä! Jos autoa pidetään vaikka 3v se tekee 18000€ auton käyttöaikana!

      • turha.höpistä

        Sinun kannattaisi ensin tutustua Case Kovaseen.


    • nevertohjo

      Kyllä minä mielensä pahoittaisin jos joutuisin tohjotaksilla epämukavasti kulkemaan.....

    • nevertohjo

      Kui se ny lipsahti, mielenihän siitä pahottaisin ja ehkä jonkin trauman vielä saisin.

    • huru-ukko-höpöttää

      "Jos taksiyrittäjälle tulee hybridin käytöstä etua 450€/KK pienemmät polttoainekulut"

      Näilta tojohöiltä puuttuu alkeellisinkin laskutaito ja realiteettien taju. Suomeksi sanottuna laskutaidottomia huuhaa-huru-ukkoja.

      450€ kuussa tarkoittaa sitä että taksilla tulisi ajaa 67.000km kuukaudessa JOS hybridi kuluttaisi puoli litraa vähemmän kuin diesel. Ja siinä on vähän helvetin suuri JOS. Ei pääse hybridillä tuollaiseen vaan diesel on polttoainekuluiltaan EDULLISEMPI.

      Toinen hassu juttu on se että jos tojon hybridillä ajettaisiin noin paljon niin se kävisi huollossa vajaan viikon välein.

      • Toyota_Hybrid1

        niin JOS, MUTTA kun se Toyota hybrid kuluttaa huimasti vähemmän bensiiniä kuin diesel autot dieseliä, säästöä jokainen kilometri.


      • puhua.aina.voi
        Toyota_Hybrid1 kirjoitti:

        niin JOS, MUTTA kun se Toyota hybrid kuluttaa huimasti vähemmän bensiiniä kuin diesel autot dieseliä, säästöä jokainen kilometri.

        Onko sulla tästä jotain faktaa? Kirjoitus ilman faktaa on pelkkä mielipide.


      • Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.

        http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle

        http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuri


      • pyhä.yksinkertaisuus
        Toyota_hybrid kirjoitti:

        Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.

        http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle

        http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuri

        Laitoit sitten Toyotan mainoksia "Faktana". Onko yksinkertaisuudella mitään rajaa?

        Mikäs sun entinen auto on ja mikä on nykyinen? voitaisiin vähän tarkastella miten sun säästö on syntynyt.


      • jää.jotain.käteen
        Toyota_hybrid kirjoitti:

        Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.

        http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle

        http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuri

        Onko noille pakko antaa säälistä jo tippiä?


      • pyhä.yksinkertaisuus kirjoitti:

        Laitoit sitten Toyotan mainoksia "Faktana". Onko yksinkertaisuudella mitään rajaa?

        Mikäs sun entinen auto on ja mikä on nykyinen? voitaisiin vähän tarkastella miten sun säästö on syntynyt.

        Ei näy olevan ! Kun ei edes käytännon totuudet mene perille vaikka ne voi linkeistä lukea ihan Suomeksi. Mutta trolli Petterit on kuin Suvakkeja joille ei totuus merkite mitään. Ajan nyt Auris TS hybrid premiumilla Vuoden mitattu kk 4,87l/100km. edellinen auto oli Auris 1.6l multimode Vuoden mitattu kk 6,9l/100km. Autoilla on ajettu samanlaista ajoa ja molemmissa autoissa oli samat rengas koot 225/45/17 ja 205/55/16 Kesä/talvi. Mikäli ajaisin enimmäkseen kaupunkia olisi kulutus ero olisi huomattavasti suurempi. Kun hybridi kaupungissa vie 4-4,5l/100km. Alla on Auris TS kulutustiedot yli vuoden ajalta.

        <iframe width="650" height="300" src="https://tankkaus.com/cars/public_graph/2508113/2018/2017/3" frameborder="0"></iframe>


      • mainokseen.retkahtanut

        "Kun ei edes käytännon totuudet mene perille vaikka ne voi linkeistä lukea ihan Suomeksi."

        Jos pitää mainostekstiä käytännön totuutena niin silloin on kyllä yksinkertaisuudessaan kaiken avun ulkopuolella.
        On muuten järkyttävä kulutus tuo seitsemän litraa noin pienelle ja laiskalle autolle. Ei ihme että terot ovat tohkjeissaan hybrideistä.
        Paljon ripeämpi 1.0 TSI Golf vie 5,6 litraa.


      • mainokseen.retkahtanut kirjoitti:

        "Kun ei edes käytännon totuudet mene perille vaikka ne voi linkeistä lukea ihan Suomeksi."

        Jos pitää mainostekstiä käytännön totuutena niin silloin on kyllä yksinkertaisuudessaan kaiken avun ulkopuolella.
        On muuten järkyttävä kulutus tuo seitsemän litraa noin pienelle ja laiskalle autolle. Ei ihme että terot ovat tohkjeissaan hybrideistä.
        Paljon ripeämpi 1.0 TSI Golf vie 5,6 litraa.

        Trolli Petterit on kuin Suvakkeja joille ei totuus merkite mitään! Kun haetaan pientäkulutusta ja luotetavuutta ei todellakan osteta mitään VW ritsaa mikä pysyy kassa just ekat 2v!


      • h.anuri
        Toyota_hybrid kirjoitti:

        Itse säästän polttoaineessa noin 400€/V veroissa 150€ entiseen bensiini autoon nähden ja ajan 15-16Tkm /V. Ja ajan suurimmaksi osaksi maantietä . Taksi joka ajaa ajoistaan kaupungissa vaikka 90% säästää dieseliin nähden helposti 3l/100km. Turkulainen Taksiautoilija Petri Meriläinen vaihtoi Toyotaan. Ja sanoo että säästää polttoaineessa yli 450€/KK ja veroissa noin 600€/V.

        http://www.autokiila.fi/ajankohtaista/uutiset/25744/toyota---varmin-valinta-taksiyrittajalle

        http://toyotaplus.fi/design/ammattautoilijan-luottoapuri

        Milläköhän matematiikalla saat hybridin säästämään 3l/100km dieseliin nähden? Prius on pieni auto, joten vertaapa vaikka Volvon V40/S60, dieseliä menee alle 5l/100km vaikka kuinka polkee. Erona tosin se, että Volvo liikahtaa kun sitä poljinta painaa, Prius lähtee kuin lehmä makuulta.


      • Joku.tekee.vielä.töitä
        h.anuri kirjoitti:

        Milläköhän matematiikalla saat hybridin säästämään 3l/100km dieseliin nähden? Prius on pieni auto, joten vertaapa vaikka Volvon V40/S60, dieseliä menee alle 5l/100km vaikka kuinka polkee. Erona tosin se, että Volvo liikahtaa kun sitä poljinta painaa, Prius lähtee kuin lehmä makuulta.

        Montako Volvo V50-mallia olet taksissa nähnyt? Oikein, en minäkään, en yhtä ainoaa. Entäs Toyota-Prius Plussaa? Tuskin ainoatakaan mutta minä näen niitä satoja jokaisella reissullani kuukausittain Keski-Euroopassa.


      • h.anuri
        Joku.tekee.vielä.töitä kirjoitti:

        Montako Volvo V50-mallia olet taksissa nähnyt? Oikein, en minäkään, en yhtä ainoaa. Entäs Toyota-Prius Plussaa? Tuskin ainoatakaan mutta minä näen niitä satoja jokaisella reissullani kuukausittain Keski-Euroopassa.

        V50 mallista ei ollut mitään puhetta vaan säästöstä. Otin pari verrokkia Volvolta ja en halua nähdä niitä taksina, kuten en myöskään Tojota priusta. Prius on muovinen alitehoinen kottero tietysti jos sama matka autolla maksaa 100€ ja Priuksella 20€ valinnasta tulee vaikea. Voihan sitä ajaa vaikka raisulla tai polkupyörällä, mutta väittämään faktat tiskiin. Muuten ihan turhaan lässytystä.


    • TSI2012

      taksialan ammattilaisetkin tietävät mihin merkkiin voi luottaa, ei työkalu saa olla jatkuvasti pajalla, siksi skodat ja volkkarit ovat hävinneet taksikalustosta kokonaan.

      • ToyotaYlivoimaa

        Cabonlinen toimitusjohtaja Topi Simola toteaa, että he päätyivät tähän mallin sen korkean laadun ja alhaisten huoltokulujen takia. Auto kuluttaa vähän polttoainetta ja siinä on paikat kuudelle asiakkaalle.

        FixuTaxi-teipatut Toyota Prius :t ilmestyvät pääkaupunkiseudun liikenteeseen heinäkuun alusta alkaen. No näitä takseja tulen käyttämään minäkin.
        Fiksu Mies!


      • Hybridi.tero
        ToyotaYlivoimaa kirjoitti:

        Cabonlinen toimitusjohtaja Topi Simola toteaa, että he päätyivät tähän mallin sen korkean laadun ja alhaisten huoltokulujen takia. Auto kuluttaa vähän polttoainetta ja siinä on paikat kuudelle asiakkaalle.

        FixuTaxi-teipatut Toyota Prius :t ilmestyvät pääkaupunkiseudun liikenteeseen heinäkuun alusta alkaen. No näitä takseja tulen käyttämään minäkin.
        Fiksu Mies!

        Cabonlinella on laaja kokemus jo Ruotsista ja siellä on seurattu tarkkaan taksiautomerkkien kulupuolta myös Italiassa ja Itävallassa, joissa on paljon Toyota hybriditakseja.
        Täällä trollit jankuttavat päivästä toiseen Toyotan kalliista huoltokuluista, mutta juuri halvat huoltokulut olivat Cabonlinen yhtenä valintakriteereistä. Kokeneet ammattilaiset sen tietävät eikä S24-palstan trollit.


    • Laadullaon

      Ei kait se sattumaa ole , että Lontoossa ja jenkkien kaupungeissa taksina on nimenomaan noita Priuksia.
      Ei taida huijaus VW:llä olla mitään jakoa kun auton kuluilla alkaa olemaan jotain merkitystä.

      • London.Cab

        Lontoossa ei ole yhtään Priusta taksina, se on satavarmaa. Kannattaisi tutusta asiaan ennenkuin valehtelee.


      • Mitä sitten ? Muualla mailmassa niitä on ja Jenkeissä varsinkin suurissa kaupungeissa.


      • Tarkista_ensin
        London.Cab kirjoitti:

        Lontoossa ei ole yhtään Priusta taksina, se on satavarmaa. Kannattaisi tutusta asiaan ennenkuin valehtelee.

        Kannattaa tarkistaa asiat ennenkuin väittää jotain:
        http://www.yellowcarslondon.co.uk/
        Asiat ovat muuttuneet myös Lontoossa.


      • siinä.ero
        Tarkista_ensin kirjoitti:

        Kannattaa tarkistaa asiat ennenkuin väittää jotain:
        http://www.yellowcarslondon.co.uk/
        Asiat ovat muuttuneet myös Lontoossa.

        Nuo ovat niitä lentokenttätakseja eivät Lontoo Cityn takseja.


      • Jos noi litaset VW kotterot olis kestäviä ja vähän kuluttavia ni kai niitä olis sitten takseinakin? Suurin osa takseista on kuitenkin vielä dieseleitä ennen kuin muuttuvat hybrideiksi.


      • Selityksiä
        siinä.ero kirjoitti:

        Nuo ovat niitä lentokenttätakseja eivät Lontoo Cityn takseja.

        Seli, seli. Ensin puhutaan Lontoosta ja sitten muutetaan Cityksi. Jos vähän Googlettaa löytyy lisää Prius takseja Lontoosta paljonkin eri firmoilla.


      • Paljonon
        London.Cab kirjoitti:

        Lontoossa ei ole yhtään Priusta taksina, se on satavarmaa. Kannattaisi tutusta asiaan ennenkuin valehtelee.

        Tulin juuri eilen lentokentälle tuollaisen Priuksen kyydissä Lontoossa. Ei siellä enää ole pelkästään niitä pönttöautoja taksina.


      • Muodissa_mukana
        Toyota_hybrid kirjoitti:

        Mitä sitten ? Muualla mailmassa niitä on ja Jenkeissä varsinkin suurissa kaupungeissa.

        Käykääpä katsomassa vaikka Milanossa, millä taksi nykyään asiakkaitaan kuljettaa.


    • Romuja

      Kaikki ovat niitä ikäloppuja Leylandeja!

    • VeijoVoltti

      Syötä Googleen: Prius Taxi
      ja ihaile.

    • eisardiinipurkkiin

      Jos taksit on kohta kaikki tojotia, niin pitää luottaa silloin Bjarne"mursu" Walros tapaiseen kyytiin.
      Jos ei mersua ole, pitää kävellä. Onneksi vielä voi jättää tojon väliin.
      T: Ahtaan paikan kammoa poteva.

    • Tojotonttu

      Kylläpä uutinen sai teron mielen hyväksi. Toyotat ovat vuosi vuodelta hävinneet taksista huonon laadun ja surkea takuun (taksissa reilu vuosi) johdosta. Nyt halpistaksiin ostettu tohloja niin teron sadetanssi alkanut. Tämähän ollut aihe josta ei ole saanut aikaisemmin mainita. Vielä, kun paljon ajavat leasing autoilijat näkisivät tojossa potentiaalia, mutta taitaa aikaa vierähtää.

    • asiakas.määrää

      Kun taksimatkasta joutuu maksamaan, niin miksi sen tekisi surkeammalla autolla kuin minkä itse omistaa?

    • Jotainrajaaa

      Pyydän jo taksia tilatessa että minua tulee hakemaan saksalainen tai ruotsalainen ajoneuvo. Tojolla en lähde.

      • kasva.aikuiseksi

        Tottahantoki tuo asia on sinun itsesi päätettävissä ja muistakkin mainita se tilattaessa ettei tule "pettymystä". Toisaalta , mitä sen kuvittelisit vaikuttavan taksiyrittäjän merkin valintaan tuo sinun öykkäröintisi? Varmaan olet avainasemassa ja tärkeä ja ainutlaatuinen asiakas taksimerkkien määrittelysssä.


      • tosi.helppoa
        kasva.aikuiseksi kirjoitti:

        Tottahantoki tuo asia on sinun itsesi päätettävissä ja muistakkin mainita se tilattaessa ettei tule "pettymystä". Toisaalta , mitä sen kuvittelisit vaikuttavan taksiyrittäjän merkin valintaan tuo sinun öykkäröintisi? Varmaan olet avainasemassa ja tärkeä ja ainutlaatuinen asiakas taksimerkkien määrittelysssä.

        Valitsemalla oikean välityskeskuksen säästyy automaattisesti ikäviltä pettymyksiltä.


    • täytyypämuistaa

      Täytyy vaan muistaa tilatessa sanoo, että turha on millään riisipussilla tulla, tietäävät laittaa oikean auton, eli mersun, audin tai bmw:n.

    • menejatiedä

      Niinpä niin, jos nyt vaan seurataan, mihin tuo markkinatalous taksiyrityksissä johtaa? Varovainen arvaukseni on että mersukyydistä jos niitä ylipäätään on tulevaisuudessa tarjolla, niin Siperia on opettanut hinnoittelemaan ulos markkinoilta. Tallinnasta voi mallia katsella. Toyota Avensis taitaa markkinoita hallita suvereenisesti . Onko siellä jokin hybriditoyota seuraava askel? Veikkaisin että on.

      • HolistinVääntöäTaas

        Mitähän tuo kertoo mistään?
        Vielä köyhä maa ja eiköhän se ole raha ja hinnoittelu mikä määrää mitä takseja Tallinnassa on.


      • Kuinkas_sitten
        HolistinVääntöäTaas kirjoitti:

        Mitähän tuo kertoo mistään?
        Vielä köyhä maa ja eiköhän se ole raha ja hinnoittelu mikä määrää mitä takseja Tallinnassa on.

        esimerkiksi Luxemburgissa suurin osa takseista on Priuksia? Onko sekin sinun mielestäsi köyhä maa, Tojota-trolli. Ai niin, ethän sinä voi mitenkään sellaista tietää.


    • onhan toyotan hybrid mallit todella suosittuja takseissa ympäri eurooppaa. esimerkiksi berliinissä toyotan hybrid versiot syrjäyttäneet koko muun taksikannan, ja sama suuntaus muissakin eurooppalaisissa kaupungeissa. puhdasta ajamista ja silkkaa säästöä jokainen kilometri. fiksua.

      • miksiAinaValehtelet

        No eipä pidä tuokaan paikkaansa. Priuksen kyyti on kurjaa ja epämukavaa ja siksi Berliinissä on edelleen Mercedes yleisin taksiauto.
        Hybridejä tulee sielläkin lisää takseihin, mutta vasta sitten enemmän kun muut merkit saavat mallistonsa suurempaan tuotantoon ja latauspisteitä riittävästi.


      • Kaupungin_ihmeet_nähty
        miksiAinaValehtelet kirjoitti:

        No eipä pidä tuokaan paikkaansa. Priuksen kyyti on kurjaa ja epämukavaa ja siksi Berliinissä on edelleen Mercedes yleisin taksiauto.
        Hybridejä tulee sielläkin lisää takseihin, mutta vasta sitten enemmän kun muut merkit saavat mallistonsa suurempaan tuotantoon ja latauspisteitä riittävästi.

        Ei suurkaupungin taksi ehdi lataustolpalla seisoa. Ne ovat ajossa. Siksi ne ovatkin täyshybridi-Priuksia.


      • etTaidaSaadaEuroakaan

        Niin, mitähän yrität sanoa? Ei kyytien määrä ole autosta kiinni, vaan kyyditettävien määrästä ja tarpeesta, dorka. Monissa maissa taksit ovat surkeaa kalustoa, kuten Aasiassa Corollia, Espanjassa paljon Skodaa, Toyotaa ja muuta peruskuraa. Prius kuuluu siihen peruskuraan. Halpis ulkomailla ja yleensä kernipenkit, iskarit loppu ja muutenkin paska kyyti, mutta jos ei ole muuta tarjolla niin pakkohan se on kelvata.
        Halpaa kalustoahan on hankittava jos alkaa määrällä ja hinnoilla kilpailemaan, mutta en oikein ymmärrä mitä perusTero siitä hyötyy tai mitä iloa siitä saat?


    • tehdään.tiliä
    • öljypoltinVWskodaudi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe