että hän pyöryisi jos näkisi sinut :D Ei vaan tarkoitti vaan sitä et jos pitäisi mennä tekemään sitä mitä minä teen. Meinasin sanoa että ehkä se käy vielä mullekin :D
Yks tyyppi sanoin eilen
minäkömukarohkea
7
358
Vastaukset
- unelmani_
aijot siis vihdoin mies kosia minua? :D
- valitettavasti
En ole mies :D
- techne
Mitäköhän mahdat sitten oikein tehdäkään?
- muttaannamennävaan
En ole vielä nähnyt kenenkään pyöryvän.. Odotan mielenkiinnolla mitä se ikinä mahtaa ollakaan.
- kerromeille
Mitä olet menossa tekemään?
- tää.on.totuus
ap on mies ja menee kosimaan
- oikea.AP
tää.on.totuus kirjoitti:
ap on mies ja menee kosimaan
Hmpf! AP on nainen ja on huomenna menossa töihin ja annan siellä eräälle miehelle kirjeen, jossa kerron kuinka rakastan häntä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770