Sopia treffit jonnekkin,tähän olis parempi kun mentäis ottaa muutamat drinksut, ni saatais nää jännitykset purettua.tää on niin selvää pässinlihaa tää meidän välinen juttu.se vaatii vaan sen yhen pienen seuraavan askeleen, mitä kumpikin odottaa toisen tekevän. Tietäsit vaan miten paljon oon susta unelmoinut.. ja näkyy se myös sinusta.
Meidän pitäis mies
20
1263
Vastaukset
- Uoto
Pyydä numeroni tai anna numeros ensi kerralla kun nähdään, niin katsotaan ;)
- Eijaksaodottaa
Jos annat vihjeen mistä tunnistaisin sut
- Uoto
Eijaksaodottaa kirjoitti:
Jos annat vihjeen mistä tunnistaisin sut
Etköhän sinä tiedä kun nähdään.
- vinkkinä_vaan
kannattaako raskaana olevan ottaa drinksuja...?
- väärinpäin
Mitä sinä sitten odotat, kun nimimerkkisi on eijaksaodottaa? Miksi et sitten kysy jo drinksuille?
- Eijaksaodottaa
Odotan josko mies tekisi jotain. Ja ei tässä olla sinkkuina liikenteessä, vielä, sen takia odottanut
- väärinpäin
Eijaksaodottaa kirjoitti:
Odotan josko mies tekisi jotain. Ja ei tässä olla sinkkuina liikenteessä, vielä, sen takia odottanut
Ahaa.. Varattujen kielletyjä leikkejä! Ymmärrän. Tosin itse en ole varattu.
- huuhaa
Millähän paikkakunnalla tämän viestiketjun aloittaja ikävöi?
- drinksutonpahienoo
Ei taida muutamat drinksut riittää. Pullo kehiin vaan. Kahviakaan pysty kunnolla juomaan, kun maha kiukkusena.
- WayForIt
Joo...mut mikä pullo?
- NäinHommaHoituu
Lähdenkö hakemaan alkosta rommipulloa? Se jos joku voisi kyllä auttaa tähän tilanteeseen. Lähde sinä tunnin päästä kävelemään tänneppäin. :D
- tiedätköminkä
Erään valkkarin voisit ottaa samalla sieltä!
- GoodStuff_WhiteRum
tiedätköminkä kirjoitti:
Erään valkkarin voisit ottaa samalla sieltä!
Hmm harmi että alko meni kiinni jo kasilta. Rommia löytyy kuiteski. ;D
- Kemiallista
Pussikaljat puistonpenkillä?
Hei! Niin pitäis! Olen 54v.sporttinen 182.80.Paljon yksin, et mikä ilta ois hyvä? As.Heinolassa et mihinkä mentäis! 0413628922. Sepe
- pässinlihaaseoli
Mikään ei enää korjaa sitä mikä on mennyttä.
- sunpiikkiinvointulla
Jos tarjoot.
- miesvasemmalla
Puhutaan seuraavan kerran salilla sinä ihana nainen.....
- miesvasemmalla
Tulen kuntosalille niin jutellaan jos joskus sinä tulet sinne vaikka tilanne hankala haluaisin edes nähdä sinut.
- Eijaksaodottaa
Ei ollut kuntosalilla tämä tapaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715