Mietin tässä, että jos tienaisin about 200e/kk ja saan siis vaan toimeentulotukea ja vaan 50e/kk saa tienata niin ettei vähennetä toimeentulotuesta.
Niin onko sallittua, jos tämä ylimääränen palkkaraha menis jonkun toisen tilille? :D
Etten laittais omaa tilinumeroa..
Onko se kiellettyä, mistä joku voi tietää jos vaikka olisin velkaa jollekkin ja siks tekisin vähän töitä ja sitten rahat menis suoraan toisen ihmisen tilille :D silloinha se ei vaikuttais siihen mun toimeentulotukeen ...
Tartteen rahaa :D vai miten tässä pitäis tehä? Ei oo mitään järkeä mennä kun en saa rahaa ku sen 50 enemmän. Eli turhaan töitä tehä sitte ku vähennetää rahasta!!
Toimeentulotuesta ja palkka?
7
771
Vastaukset
- Käsittelyä
No ainakin verottajalta menee tiedot Kelaan maksetuista palkoista... Sinun nimissäsihän tuo palkka kuiten maksetaan riippumatta siitä, mille tilille se maksetaan. Voi tulla myöhemmin verotuksen vahvistamisen jälkeen kyselyä Kelasta, että mihin se loppuosa palkasta on maksettu.. Näin aattelisin, et voi pahimmas tapaukses käydä. Sit joutuu kahden vuoden vanhoja palkanmaksuja selvitteleen...
- Mnbvvx
he-ma kirjoitti:
Käteisellä pimeetä työtä, niin ei kukaan kysele.
Jos työnantaja vaan suostuu pimeen työn teettämiseen? Ei kaikki aina mee niinku Strömsössä
Mnbvvx kirjoitti:
Jos työnantaja vaan suostuu pimeen työn teettämiseen? Ei kaikki aina mee niinku Strömsössä
No totta vitussa suostuu. Halvempaa se on työnantajalle.
- Kelaanssi
Voin antaa tilinumeron laita sähköposti osoite niin saat tilinumeroni ja laitat palkan minun tilille niin saat täyden tuen kelalta.
- dfgdflkjld
Helpointa on avata tili saksalaiseen N26- pankkiin. Tili avataan netissä ja tarvitaan ainoastaan suomalainen henkilökortti tai passi. Mastercard Debit tulee postitse kotiin parissa viikossa ja nettipankki toimii yhtä hyvin kuin muillakin pankeilla. Ja kuukausimaksua ei ole.
Sinne voi ohjata palkat ja muut rahat jotka haluaa pitää piilossa suomen viranomaisilta, luotettavampi kuin jotkut kaverien tilit.- javielälisää
Oon vedättynyt sossusta jo vajaat 100th
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962