Vian ei tarvi olla iso, kun se on päässä..

MarkkuManninen10

Huomaa Loviisan Face-ryhmissä. Klo 6 aamulla, ja taas mennään. Mikä hitto on tämä muija, joka pitää Loviisan ryhmiä jonain omana henkilökohtaisena avautumissivunaan? Kuinka huomionkipeä voi ihminen olla? Minä, minä ,minä, minun koirat kymmenen kertaa päivässä, minun talo, minun mielenterveys tai pikemminkin sen puute, kun kertoo masennukset ja lääkitykset ja raha-asiat ja tuet, ihan kaiken. Luuleeko todella, että täysin vieraita ihmisiä huvittaa Loviisan sanomien ja Östiksen sivuilla lukea hänen omista, henk. koht. asioitaan??? Eikö järki sano, mitkä asiat kuuluu yleisiin ryhmiin? Ja ne koirakuvat vois jakaa ihan omilla sivuillaan, koko Loviisa on kyllä nähnyt koirat edestä ja koirat takaa.

Ensin spämmäili Lovaria, "huomenta loviisa, päivää loviisa, mukavaa viikkoa loviisa, hyvää yötä loviisa...." Käsittämättömiä aloituksia, joista sanoikin monta kertaa, että sainpas provosoitua taas, olemme saaneet lukea jopa hänen ulkohuussin tyhjennyksestään, ja siitä kuinkä löysää tai kiinteää paska oli. Kun porukat kyllästyi näihin, nyt samaa spämmäystä Östiksessä. Aamulla alkaa, kymmenen aloitusta päivässä, illalla myöhään lopettaa. On se hirveää, kun ei ole muuta elämää, mutta pitääkö muiden kärsiä yhden huomionhakuisuudesta niin, että ryhmästä eroaa? Eikö tajua omalle face-sivuilleen kirjoittaa näitä juttuja, eikä julkisuuteen?

Kaiken huippu oli kyllä tämä "haluan tietää kuinka paljon paskapuheita minusta liikkuu", no kuule, eipä juuri liiku. Päätä pyöritellään ja ihmetellään, miten yp:t ei puutu tähän, että yksi ihminen täyttää ryhmää omilla mielenterveysongelmillaan jatkuvasti. Mutta sitähän tässä kovasti toivot, että puhuttaisi, kunhan huomiota sais, vai mitä...

Östiksen puolella jaksetaan vielä tsempata, kun vasta sinne siirtyi dominoimaan ryhmää. Suomenkieliset saikin sitten jo kommenttia, kyllä ruotsinkieliset on vaan niin paljon parempia. Kullä nekin pian kyllästyy, kun sama show jatkuu...

19

1787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkkuManninen10

      Oikeen Fani :D :D putosin totaalisesti. En kirjota "faseen" koska lähdin pois ryhmistä eilisen avautumisen jälkeen, rajansa kaikella. Mutta ole sinä kaikin mokomin mt-potilaan fani :D voisitteko kirjoitella sitten näitä diagnoosejanne ihan keskenänne eikä yleisesti?

    • Hankiomaelämä

      No, jos pännii niin aina voi jättää postaukset lukematta. Ehkä sinun kannattaisi keskittyä vain omaan elämääsi.

    • Tuhkatkinpesästä

      Vilkaisinpa huvikseni tuota Nya Östis-nimistä ryhmää minäkin. Onko tämä siis ihan yleinen ryhmä, eikä tämä nainen, henkilöstä ei kyllä voi erehtyä, ei ole mikään ylläpitäjä tjms? En ihmettele, jos lähtee ihmisiä ryhmästä. Sehän on kuin toisen ihmisen facebook-seinää lukisi. Kannattaisi varmaan hankkia se elämä, että voisi keskittyä siihen. Mikä siellä Loviisassa on vialla, kun tällaiset sinne kertyy :D on muuten lukijan vaikea "jättää postaukset lukematta", kuten edellinen ehdottaa, kun niitä on noin 100. Lääkkeet?

    • panoesimiäs

      On teillä murheet, voi kiesus.

      • Onneksiolkoonvaan

        Juuri niin, jos tämä on jollekin suurin murhe elämässä, niin onneksi olkoon


      • MarkkuManninen10

        Joo, hyvin menee, eikä ole juuri suurempia murheita. Eikä tämäkään varsinainen murhe oli, pääsihän tuolta pois, jottei tarvi päivityksiä lukea. Myötähäpeää lähinnä, ei murhetta.


    • AattelenNäin

      Yksinäisyyskin voi saada ihmisen hakemaan yhteyttä toisiin vaikka keskustelupalstan kanssa. Ajattelen, että monella meistä "on varaa" (esim. pitkän pinnan muodossa) osoittaa myötäelämistä kanssaihmisiä kohtaan.
      Laske kymmeneen, sappi lakkaa kiehumasta.

      • Hiemansuvaitsevaisuutta

        Juurikin näin. Ja eihän tämä nainen suinkaan ole ainut joka päivittäin kirjoittelee kuulumisiaan. Miksei sinua ärsytä pyörämiehen leipomiset tai retket, miksi pitää tämän naisen päälle hyökätä. Ei tuollaisen ketään pitäisi ärsyttää.


      • MarkkuManninen10

        Voisi kirjoitella kuulumisiaan ihan omalla sivullaan, ei minua kiinnosta vieraan ihmisen diagnoosit, paskan koostumus, tai varsinkaan koirat, joiden kuvia joka päivä joutui katselemaan. Huomionhakua kaikki nuo "minä en sitten vastaa treffipyyntöihin", siitä puhe, mistä puute, ei taida niitä treffipyyntöjä sadella, enkä ihmettele miksi. Pyörämiehelläkin sentään hyviä kuvia ympäri seutua, eikä niitä iänikuisia koiria. Pyörämies myös laittoi kerran päivässä kuvansa, ja se siitä, mutta tämä spämmäsi monta kertaa tunnissa, ihan sairasta.


    • blokkmaster

      Kyllä oli pakko blokata pyörämiestä ja ruukin kokkia, ja se joka pistää kuvia Anjalankoskelta, mutta yksinäisen naisen juttuja kyllä luen.

    • dfreyto

      Pyörämies pyytää anteeksi.Olen käynyt apukoulun..En tiedä pisteistä.

      • fdreyto

        Taisit itse karsiutua apukoulun pääsykokeissa?


    • Onkosamatyyppi

      Onko Tämä se sama itsensä poliitikoksi mieltää perussuomalainen joka tännekin aina luettelee virkauransa kohokohtia ja kaikkia tekemiään valituksia ja moitteita?

      • Ihmevaikerrusta

        No se on ainakin tällä palstalla aktiivinen, yhdessä tuon joutsenten frendin kanssa.

        Mutta kaikki muutkin on valittajia. Kukaan erikoinen Loviisaa kehu. Menisikö jossain muualla paremmin?


    • Tärkeäämitättömyyttä

      Turhan puhujat ja kehujat on yhtä rasittavia kuin valittajat. Yksikin paikallinen xxx:n puoluepamppu luulee itseään isoksi ja tosi TÄRKEÄKSI sekä pyrkii saamaan nassunsa joka lehteen ja jos ei näy potretissa niin haluaa ainakin maininnan, että ei näy kuvassa!

    • jaaurinkopaistaa

      Pyörämies taas oli pistänyt turhia kuvia näytille. Pitäisi vissiin anoa jäsenyyttä palstalle että vois kommentoida.

    • Miahyacint

      Tärkeäksi itseään luuleva laittaa kuvan esille jopa illallispöydästä! Viesti prolelle: Olen tärkeä, porvarillinen ja hienossa seurassa! Todellinen kynttiläilallinen!

    • Pokkapitää

      Hyacint Bucketin candellight supper!

    • Malenki

      No ehkä nyt ymmärtää,ettei elämä aukea sillä,että rupeaa pyöräilemään.Selvinpäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe