Tykkään peuroista ja niiden kuvaamisesta. Tunne jotakin vetovoimaa peuroja kohtaan, ja siksi käytän vapaa-aikani niiden kuvaamiseen. Onko tämä väärin? Monet sanovat että olen zoofiili tai joku sellainen kun kerron fantasiastani harrastaa seksiä peuran kanssa. Onko täällä muita peurojen kuvaamisen harrastajia? Missä peuroja olisi helpointa kuvata? Kiitos avusta.
peuroken kuvaus
1
<50
Vastaukset
- Ymmärrän
Olen zoofiili ja tunnen voimakasta vetoa hevosia ja erityisesti koiria kohtaan. Koen suurta syyllisyyttä ja olen yrittänyt pysyä erossa siitä.
Mielenterveytesi ei tule kestämään tuota. Olen vuosia jatkueen kierteen jälkeen viimein hakeutumassa hoitoon lähenneltyäni viimein omaa koiraani. Uskon omalla kohdallani jonkin kokemuksen särkeneen jotakin sisälläni, jonka vuoksi hain aikanaan jännitystä elämääni. En tunne naisia kohtaan mitään... :(
Jokin kokemus noiden peurojen näkemisen kanssa on varmasti tuonut sinulle sitä jotakin. Voin hyvin kuvitella sillä tiedän... Tunnen muitakin eläimiä kohtaan voimakkaita tunteita. Haluaisinkin saada selville miksi? Hanki aika psykologille kun vielä voit. Minä olen käynyt läpi kaksi burn-outtia ja kolmas menossa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780