Mikä venemerkki (ja malli) on parhaillaan ykkönen Thaimaassa ?
Vieläkö Princess on pitänyt pintansa vai onko muut mallit kuten Azimut tunkeneet ohi ?
Mitä suositatte suomalaiselle ostaa, plaanaavaa tekisi mieli kokeilla, kun mennään käydään ulapalle. (Saarien suuntaan).
Mikä vene alle.
7
175
Vastaukset
- vene-maan-mies
– Joku Stubbi juoksee 3.15 ja se on muka kovakin aika. Jos nyt leikillä sanotaan niin paskan marjat! Ennen vanhaan heinämieskin juoksi alle kolme tuntia. Nykyään ihmisten peruskunto on niin surkealla tasolla, että hirvittää.
- JaVastakarvaan
Kirkkoveneen soutaminen, myötäkarvaan
- 35NumBaIl
Mä olen jo täällä veneen alla.. resuperseet...
- 35NumBaIl
Nyt ollaan Leidareilla
- HuanEki
ootko Huassa käymässä, nähdäänkö vakipaikassa ?
- porrasportaalta
HuanEki kirjoitti:
ootko Huassa käymässä, nähdäänkö vakipaikassa ?
älä lämpene Eki, leidarit Pattis-palstalla ovat luotsin portaat
ei ne sun suosikkisi - Ystävyydenmerkiksi
Ekihän haluaa vain lerppakaveriaan tavata, saahan lerpalla olla ainakin yksi tuttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760