Neuvokaapa ensikertalaista. Etsinnässä mukava ja tasokas rantakohde ja hotelli (vaikka All inc) Thaimaasta 50-v reissuksi. Mies on käynyt Thaimaassa parikymmentä vuotta sitten kiertomatkalla, eikä ihmeemmin innostunut (turisteja, tyttö/poikabaareja). Itse olen käynyt sillä suunnalla vain Intiassa Goalla, jossa kauhistuin naisten kohtelusta, likaisuudesta ym. Tänä vuonna olis juhlavuoden kunniaksi tarkoitus tehdä lomareissu muualle kuin Kanarialle/Karibialle. Itse tykkään syodä hyvin, ottaa aurinkoa, uida, shoppailla. Mies tykkää enempi aktiviteeteista, varmaan snorklaus, liitovarjoilu tms. Mikään turistirysä tai tyttöbaarikeskittymä ei kiinnosta pätkääkään.
Kiitos vinkeistä :)
Mukava kohde 5-kymppisille?
piabella68
3
98
Vastaukset
- Khao
Khao Lak
Kiva rauhallinen paikka josta saat kaiken tarvitsemasi. - k.aron
Karon Beach ja Kata Beach. Sielläkin on mainitsemasia baareja mutta rauhallisempia ja kaikki
aktiviteetit lähellä. Huom!ÄLKÄÄ ANTAKO PASSIA skootterin tai veneen vuokrauksessa vakuudeksi. Jos tulee palauttaessa eri mielisyyksiä niin ette pääse kotiin ennen kun saatte passit. - Anonyymi
Kyynel tirahti vanhalle äiällekin, kirjoituksestasi !
Parasta mitä osaisin ohjeistaa, thaimaa ja karon on ykkönen!!
Patongille ei pidä mennä
sekoilemaan !! .
t
Iäkkäämpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760