Sä suutuit mulle!
Ikävää on kun
6
641
Vastaukset
- Elluhalloyb
Sä haukuit mua....
Olit vihainen....
Ja ihan tyhjäst....😋😯👍- Naisl
Enkä haukkunut.
Kisoittelin sua.
Otit itseesi, vakka leikillään pistin.
Rakas Ellu😊 - Elluhalloyb
Saat anteeksi..
Onneks mä olen pyryharakka...
Pyryharakka on iloinen tipu...
Kirjoitellaan ...niin jos kestät mua...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ole tänää varovainen ..kova keli...
Mä taidan kokeilla onneain..tai en tiedä..
Ajattelen...
Mut tietenkin mun kanssa täytyy olla varovainen..oon nääs äkkijyrkkä...
- nytmuutvedättää
Vielä ihmettelet. Kuule en nyt niin idiootti ole kuin kuvittelet. Voin vain kuvitella miten selittelet siellä ja et vain tajua että kenen kanssa sinua koulutetaan. Kun ja jos kertoo sulle joskus niin ehkä se ikävän tunne häviää. Hyvin olet mukana pysynyt. Et edes älyä kuinka veitsenterällä olet koska uskon että sen tunteet katoaa sinua kohtaan ja jäät yksin. Kerroin kaiken miten vedätit. En tosiaan ymmärrä miten kykenet vedättämään ja loukkaamaan sitä kun minusta se on upea ihminen. Et ole ansainnut sitä mutta päätti antaa sinun korjata tilanne. Nuo selitykset jotka olet sille sanonut on säälittävää. Kun viimein tajuat että naiset eivät käyttäydy noin. Mutta ihanaa nähdä miten sinua "ohjailee. Jos se päättää kertoa mitä teimme tietäen sinulle voit jopa nauraa meille. Etkö ihmettele mistä se tietää minun asiat niin hyvin. Mehän ei tunneta kuten luulet. Kun se tätä ehdotti lähdin täysillä mukaan annamme sulle opetuksen. Sun roolihan on nyt meille molemmille näytellä niin noloa ja sitä että olet pahoillasi. Et tiedä sitäkään että meistä tuli hyvät ystävät. Ja kerroin etten halua sinua mitenkään. Olemme kahvikuppien ääressä saaneet monta hyvää naurua sinun kustannuksella. Kun kerroin miten yritin saada sinua palaamaan kotiin voi voi mihin se johti? Mieti mistä se sai ne minun Brebeid numeron. Minä sen annoin tiedän sen kertoneen siitä. Nolottaako asia? Näin saat kaiken saman takaisin jolla meitä vedätit. Mutta suutunut olen moneen kertaan ja aina palannut. Niin et sitäkään ymmärrä ethän,? Kun lähetin sen kuvan sulle uskoit että puhun totta. Eikö sekin ole hämmentävää. Et ollut edes maininnut sille siitäkään. Siitä tiedämme että vieläkin yrität vedättää.
- HuhhuhOhhoh
Samapa mulle mihin uskot. Sairas olet.
- milloinmuka
Enkä suuttunu, en ainakaan pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431