Ei vaihda päivävaloja vaikka tuntuisi olevan ihan tarpeeksi valoisaa. Johtuuko siitä että toinen kaarrevalo palanut ja auto herjaa sitä?
Astra J valoautom. ei toimi jos joku valo pimeenä?
7
2710
Vastaukset
- Joo0
Johtuu.
- hmmmk
Okei aika hassua. Päivävaloja ei taida saada manuaalisesti edes päälle.
- eyooii
hölmöä on myös että mittaritaulussa loistaa vikavalo tämmöisten ei niin tärkeiden valojen loppuun palamisen takia. pelkkä vikailmoitus riittäisi minkä voi kuitata pois.
- ohjekirjakojokadonnut
Ei ole sitten normaali suomiauto vaan joku EU-ulkopuolelta käytettynä tuotu laite. Eu-alueella myydyissä kaikissa Opeleissa on manuaaliasento valoille. Vikavalon kuuluu palaa jos jokin poltin ulkopuolelta on pimeänä. Ja parkkipolttimosta alkaen.
- e.v.o
Ohjekirja olisi jopa netissäkin.
- hdhhre
siinä on pois päältä, auto, parkit ja ajovalot jatkuvasti päällä. Jos auto asetus ei toimi, et saa laitettua eteen päivävaloja ja takana valot pois päältä. Parkeissa päiväledit palaa himmeesti.
- hmmmk
No nyt on ruvennu autom. toimimaan taas vaikka häiriö edelleen/lamppu vaihtamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056