Muuttuva rakkaus !

tuuleeee

Tekee todella kipeetä kun ikuista rakkautta vannonut ihminen kertookin vihaavansa ja halveksivansa ennen niin suurta rakkauden kohdetta. Tietenkin elämä muuttaa ihmisiä ja tasottaa suuria tunteita , silti se sattuu. Sitä miettii että onko jäänyt jotain huomaamatta, pieniä merkkejä tulevasta? Kuinka moni haluaa elää sisko-veli suhteessa ? On vaikee sopeutua tilanteeseen kun jätetään täysin huomiotta, ei puhuta edes normi asioita. Huomion saa vain jos on ihan pakko .
Voiko rakkaus loppua ihan noin vaan vai onko sen vakuuttelu ollut suurta valhetta koko ajan ?

11

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omiamietteitä

      Olin just aikeissa kirjoittaa asiasta. Rakastin, rakastan ja tulen rakastamaan, mutta huomasin tässä taannoin että pikkiriikkisen saatan vihata ja halveksuakin...
      Ajattelen niin että viha ei ole rakkauden vastakohta vaan välinpitämättömyys.
      Tunteet tulevat ja menevöt, ja silloin kun ei oo enää mitään jäljellä kuin tyhjää, on peli menetetty.

    • roskapostiakin

      Kuka oikeasti luulee jonkun olevan ikuista ? Asiat ja ihmiset muuttuvat ajanmyötä ja siinä syy miksi littoja kannattaa ja pitää purkaa , kuka haluaa nähdä ihmisen jota "rakastaa" kituvan suhteessa ? Vain itserakas alentuu tuollaiseen kiusantekoon. Todellisuus pitää huomioida

    • TässäSyy

      Luulen että on vaisu, koska et ole huomioinut hänen tunteitaan.

      • tuuleeee

        Niin en tiedä kuinka tunteensa huomioisi kun ei ilmaise niitä. Eleitten ja ilmeitten tulkitseminen on vaikeeta. Suoraan kysyttäessä tulee vastaus: Älä aina jankuta. Tuntuu attä olen joku joka on varalla kunnes tulee tilanne jossa pakko ottaa kontaktia. Tahtoisin kyllä parisuhteelta enemmän kuin pelkän huoltosuhteen.


      • KylläSeSiitä_
        tuuleeee kirjoitti:

        Niin en tiedä kuinka tunteensa huomioisi kun ei ilmaise niitä. Eleitten ja ilmeitten tulkitseminen on vaikeeta. Suoraan kysyttäessä tulee vastaus: Älä aina jankuta. Tuntuu attä olen joku joka on varalla kunnes tulee tilanne jossa pakko ottaa kontaktia. Tahtoisin kyllä parisuhteelta enemmän kuin pelkän huoltosuhteen.

        Et ole varalla, vaan molemmat olette varautuneita. Kontaktin tarve 0ne on 0ne.


    • PAINUHELVETTIIN

      se on sillä tavalla loppu! koska sinä et koskaan oo muuta tehnytkään kuin feikannu ja käyttänyt hyväksi olet suurisuinen paskanpuhuja ukko! en arvosta sua tavalla en toisella!!!!

    • Tunteet muuttuu kun ihminen muuttuu. Erilaisten elämänvaiheiden ja elämänkokemusten tuomat muutokset näkyvät kaikessa. Viha voi tulla jostain muualta, voi olla että hän ei vihaa sinua vaan itseään, eikä näin pysty rakastamaan ketään.

    • Krisseliini

      Rakkaus ja viha ovat voimakkaita tunteita, kulkevat käsi kädessä. Tavallaan rakastan vieläkin, kun vihaan pettäjämiestäni, mutta kolmatta pyörää kohtaan minulla ei ole minkäänlaisia tunteita, hän on kuin ilmaa..

    • TYÖKYVYTÖNJO

      LOPETTAKAA SE RÄÄKKÄÄMINEN!!!!!!!!

    • Krisseliini

      Ei se ole rääkkäämistä, vaan rakkautta kaiken vihan, pettymyksen ja kaipauksen keskellä.

    • dfsdfdfvfvfxvxcv

      rakkautta ei nykyaikana ole, on vaan pelailua, mitä useamman kanssa, sitä parempi, sosiaalisia standardeja ihmisen säälittävän paskaa itsetuntoa pönkittämään, vaikka ollaan eläimiä kaikki niin ei osata kohdata sitä faktaa... Toisen kaipuuta sen takia ettei nyt vaan osata olla yksin kun pelätään että jäädään paitsi jostain, mitä rikkaampi ja parempi status, tai mitä isommat meijerit ja botoxhuulet niin sitä parempi itsetunnon ja omanarvontunnon pönkittäjä... eroon päättyy joka tapauksessa. Ihminen ei oo mitään muuta kun psykopaattinen, muita hyväks käyttävä säälittävä eläin joka ei edes itse kykene tätä faktaa kohtaamaan. Porskutetaan vaa eteenpäin samalla tavalla väärin ponnistaen ja kustaan kaikkien muroihin, silti samalla fesessä maristen siitä että kaikki on perseestä ja duck face tai vatsalihaskuva siihen kylkeen vielä. Sormet kurkkuun....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe