mitään, jos kerta tiedät mitä asialle tulisi tehdä?
Miksi sä et itse tee asialle
11
372
Vastaukset
- ehkäseonnistuu
Olen jo tehnyt. Odota.
- Äläjaksa
Älä jaksa.
- MitäPelkäät
Miksi tämän pitää aina olla niin pirun vaikeaa "DRAAMAA" Etkö voi aikuistua ja tulla käymään kuten pyysin sinua viestillä, tuntuu typerältä pommittaa sinua kun lopputulos on aina se ettet uskalla.
- Jossäoot
Tekstarin lähettänyt ja pyytänyt niin silloinhan hän ei halua tulla, turhaa silloin täällä on riehua jos kerran on mahikset olla irl yhteydessä ja ellei siellä nappaa niin täällä vielä vähemmän.
- Broken
En halua että murrat sydämeni, kun jotenkin olen saanut sen kasattua takaisin.
En jaksa enään... sitä ei kun kukaan muukaan kasaisi. - Aivotkonarikassa
Tuntematon kysyy mikset tee mitään, toinen tuntematon vastaa olen jo tehnyt, odota. Ootteko te ihmiset ihan oikeesti tosissanne, siis ihan oikeesti. Jos ootte niin äkkiä lekurin puheille.
- tämäehkäparas
Ja yksi tekee psykologisia analyysejä ihmisten vastauksista anonyymilla palstalla.
- SEhänonihan
tämäehkäparas kirjoitti:
Ja yksi tekee psykologisia analyysejä ihmisten vastauksista anonyymilla palstalla.
Luvallista.
- eitähänvoimuutatodeta
tämäehkäparas kirjoitti:
Kuin että sekopäitä täynnä koko palsta.
- Joskoetnoin
eitähänvoimuutatodeta kirjoitti:
Kuin että sekopäitä täynnä koko palsta.
Niin onko täällä pakko olla.
- eitähänvoimuutatodeta
Joskoetnoin kirjoitti:
Niin onko täällä pakko olla.
Selvästi osu ja uppos! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872