Työmarkkinajärjestöt lakkoilevat jotta työttömiä ei häirittäisi. Perin outoa. Mikä voi olla syy lakkoiluun ja nyrkkien heristelyyn? Itse en keksi muuta syytä kuin sen, että työmarkkina järjestöt tuntevat uhkaa. Työttömyyden jatkumisen puolesta lakkoilu on todella outoa. Miksi nämä samat järjestöt ei lakkoile hometalojen korjaamisen puolesta, sehän lisäisi työpaikkoja ja ennenkaikkea asukkaat eivät sairastuisi ja voisi pahoin, miksi? Miksi nämä typerät asiat saavat tukea ja julkisuutta, mutta ei oikeat asiat kuten hometalot?
Outo lakkoilu
10
114
Vastaukset
- AadolfGotler
Olet ikäsi maannut sohvalla peukalo perseessä ja etusormi sieraimessa, tee joskus elämässäsi edes päivä oikeaa työtä niin käsität miksi työmarkkinajärjestöt lakkoilevat.
- gotlerperse
Siltikin ymmärrän enemmän kuin sinä. Jos työttömiä autetaan työnahaussa mikä lakon aihe se on, asia on päinvastoin?
- ihmetouhuatuo
Minä en ole ollut päivääkään työttömänä ja silti ihmettelen tuota lakkoa. Onko 18 tuntia palkkatyötä kolmessa kuukaudessa aivan ylitsepääsemätön paikka työttömälle? Eikös se jotenki niin menny tuo aktiivimalli?? Itse olen vaan huomannut, että se todellakin pitää paikkaansa, että kun saa jalkansa oven väliin, voi saada todella hyvän työpaikan ja työnantaja hyvän työntekijän. Suomalaiset on kasvatettu laiskoiksi.
- jurtahuhta
Siksi, jotta järjestöjohtajat saavat pitää virkansa ja nostaa hurjia palkkoja. Ei lakkoilemalla työpaikkoja synny. Sopiminen työpailoille.
- Donsetä
Tuottavia työpaikkoja järjestää vain työnantajat ja piste. Byrokraatit ryöstää verovarat tarkemmin julkinen MAFIA.
- LakiJaJärjestys
Demokraattisesti valitut pomot määräävät lakkoilemaan demokraattisesti säädettyjä lakeja vastaan. Puuttuu vain että demokraattisesti kunnittain, kylittäin, yhdistyksittäin, perheittäin ..... määrätään, ketä saa äänestää.
- eriarvoistumiselleseis
Oikealla asialla ovat .työttömyysturva on työntekijöiden viimesijainen toimeentuloturva. Älyäsivät nyt ajaa edes lakko aikaan liikennettä parivuoroo lähiliikennettä ,että ihmiset pääsee tuonne lakkopaikalle ja pois.
- J.Aska
Poistetaan toimeentulotuki.
- turhakupru
todelllinen kupruilun syy on että vauraammalta keskiluokalta meni hätäkakka housuun, kun
pelottaa että joskus joutuu työttömäksi. eihän tuo aktiivimalli ole edes tanskan tasoa,
taustalla on keskiluokan paniikki että sossu ei maksa asuntolainan lyhennyksiä. - TodellisetTuholaiset
On ay-liikkeiden etu, että tietty osa porukasta saadaan pysymään työttömänä, silloin yksi elementti perustella mielivaltaansa ja 15t€ päällikön liksaa. Onhan se perseestä, että joutuisi itse hakemaan itselleen töitä joka viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862