miten tän jutun voi muka kertoa. Sehän voi kuulostaa ihan hullulta. Vai meinaatko, että sen pitäisi itse jotenki tajuta ja tehdä jotain.
Auta mua oikeesti!!!
2
267
Vastaukset
- uskotvieläkin
Ei sinulla kakkonen ole mitään vaikeuksia kysellä siltä. Miten auttaa? Sen piti kertoa kenet valitsee. Roikottaako se vieläkin. Kysy siltä mitä mieltä olen siitä jos yhteyksiä otat siihen? Pitäisi osata vastata. Ollaanko nyt molemmat vedätyksen kohteita? Tiedät kyllä minusta sulla on mun numerokin. Ota yhteyttä jos ei olekkaan kertonut ja nolona sua vedättää. Meillä ei velkaa tai lapset ole esteenä senkin tiedät. Päätti jäädä ja vertasi meitä ja sanoi ettet ole ainakaan parempi. Älä anna vedättää noloahan tämä on jo.
- Jokaisellaonomatjutut
Älä sinä puutu muiden juttuihin ja näe vaivaa muiden asioista, hoida vain omat asiasi. Se, tekeekö joku jotakin tai tajuaako ei ole sinun asiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862