Osaako joku viisampi kertoa minulle että mistä voi vika johtua?? Kone on 1.8 ja luumumpi malli eli 75 heppaa.. Ainiin ja toinen juttu on et öljy valo vilkkuu välillä mut kaasua ku hieman painaa niin lopettaa heti huutamasta.. Missä vois olla vika?? Kiitoksia jo etukäteen!! :)
Miks ventoni Syö bensaa 14 litraa satasella...
6
574
Vastaukset
Osaako joku auttaa??
- ei_täältä
Vagarena tai ffp.fi
- HANDLESS
Mahtaa olla motti nokinen ja huohotusjärjestelmä tukossa eli ihan kakkanen!
- piimäävaan
Jospa se saa lisärikastusta koko ajan. Siihen taas voi olla monia syitä. Ja seurauksena se, että öljy laimenee bensalla mikä kuluttaa moottoria, mikä lopulta vie öljynpaineet. Ei ehkä tuolla autolla kannata lähteä enää maailmanympärysmatkalle...
- Joskus_Golf_1.8
Bensankulutukseen en osaa auttaa mutta öljynpaineen valo jä rääkkä lakkaavat herjaamasta kun vaihtaa molemmat öljynpaineanturit jotka eivät ole ihan samanlaisia. Katso muoviosien värit. Yleinen ongelma monissa Vw-moottoreissa ja helppo hoitaa eikä edes maksa paljoa jos ei osta marmoritiskiltä.
- 0293
Voisiko bensatankki kenties vuotaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079