Mä en enää luota suhun

eiautaitkumarkkinoilla

En vaan pysty. Ikävintä tässä on se ett luottamuksen menettäminen vaikuttaa niin moneen muuhunkin asiaan... en voi syödä sun laittamia ruokia, en voi antaa sun koskea, en voi kutsua sua mun luo, en usko sun puheita.

11

1942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipystyluottamaanenää

      Niin siinä voi käydä, jos luottamuksen menettää sitä ei enää saa takaisin.

    • LuottoPitääRakentaa

      Mikset voi luottaa? Koitan korjata asioita, etkä anna edes elämälle mahdollisuutta. Elät peloissa ja menneisyydessä. Kaikki tekee virheitä, opi olemaan myös anteeksiantava.

      • eiautaitkumarkkinoilla

        Anteeksantamismentaliteettiin tarvittaisiin anteeksipyyntö ja keskustelu siitä miten jatkossa vastaava tilanne tulee vältettyä.


      • Luojaparatkoon

        Aikamoinen paradoksi, luottamuspalstalla netissä poraamassa tuntemattomalle ettei tämä luota, miten tyhmiä te täällä voitte ollenkaan olla, luuletko sinäkin siinä että luottamus itseäsi kohtaan parantuu näin ??? Luottamus rakennetaan ihan toisenlaisin elementein, puhumalla asiat selviksi sen oikean, luottamuksensa sinuun menettäneen ihmisen kanssa.


      • Olenantanutanteeksi

        Minä en kirjoita sinulle valitusvirsiä millekään palstalle.
        Milloin opit ymmärtämään tämän.

        Sinä kehut aina itseäsi.
        Kuinka kovasti sitä ja tätä.
        Ja samassa lauseessa annat palautetta toiselle useammasta asiasta.

        Koitat korjata asioita.

        Kuitenkin.

        Joka aamu löydän viestin sinulta.
        Yön tunteina kirjoitetun.
        Tietynlaisen, tietyllä tarkoituksella.
        Joka aamu.
        Lisänä kaikki muut.

        Olen kuitenkin antanut anteeksi.
        Kaikki aiemmat, loukkaavat viestisi,
        samoin kaikki tulevat.

        Olen antanut kaiken anteeksi
        koska kirjoitit itsesi ulos elämästäni.


    • siun

      Puhu suoraan sen ihmisen kanssa jota viestisi koskee,

      Anteeksiantamus & anteeksipyynnöt tulevat vasta selvittelyn en jälkeen..

      Ja anteeksiantamattomuus kuluttaa sisintäsi

      Jokainen meistä tekee virheitä ja epäonnistuu jossain vaiheessa

      Myös sinä, me ei kukaan olla täydellisiä,

      Haluaisitko että sinua kuunneltaisiin, silloinkin kun et ole jossain onnistunut

      Kaikkien normien ja ihanteiden mukaan toimimaan,

      Siis puhu ja kuuntele

      Meillä on 1 suu ja 2 korvaa

      Puhu ja kuuntele samassa suhteessa

      Siunausta ja rohkeutta käsitellä ja kohdella kipeitä ja vaikeita asioita omassa

      Elämässäsi, ota tämä aika haasteena vastaan ja kasvupaikan

      Toivottavasti kaikki kääntyy anteeksipyynnöön, anteeksiantamuseen ja sopimiseen

      • On ihmisiä, joiden kanssa ei onnistu puhuminen, kun ei onnistu enää tapaaminenkaan. Välttelee, ei vastaa edes puhelimeen. Meiliin vastaa satunnaisesti, ja silloin esittää omia vaatimuksiaan tai jotain sekavaa hörinää,

        Viisas välttää tuollaista henkilöä kuin ruttoa.


    • nainen-miehelle

      Tiedät, että rakastan Sinua. Että tunteeni on aidot. En ole ollut muiden kanssa. Miksi siis et luota? En ymmärrä.

    • eiautaitkumarkkinoilla

      Tää ei ollu kenellekään teistä, vain epätoivoinen huuto pimeyteen.

      Ei hyödytä luojat eikä pyytämättömät neuvot, vaan nimenomaan se että voi pukea sanoiksi sen miltä tuntuu.

      Haastetta voi hahmottaa vaikkapa näin: minä pyydän omenoita ja sinä tuot minulle päärynöitä kerta toisensa jälkeen. Puhut kaihoisasti omenoista ja kuinka haluat tuoda niitä minulle vaikka joka päivä. Tuot minulle päärynöitä ja minä vieläkin odotan omenoita. Lupaat tuoda seuraavalla kerralla omenoita ja tuotkin niiden sijaan päärynöitä. Luotanko minä siihen että tuot omenoita seuraavalla kerralla vai oletanko että tuot päärynoitä?
      Opettelenko pitämään päärynöistä ja hylkään omenat siksi että voisin iloita lahjastasi? Voisimmeko me yhdessä nauttia puolet ajasta omenoista ja puolet ajasta päärynöistä?

      • Tottakai ihmiset voivat oppia sopimaan, elämään enemmän sovussa, tekemään kompromisseja - jos molemmilla on siihen vahva motiivi ja tietty kypsyys. Kuka nyt raakoja omenoita tai päärynöitä viitsisi edes noukkia, maistelusta puhumattakaan.


    • Just_TässäHyvästit

      Sä et enään luota muhun? Kuules, enhän minäkään luottanut sinuun ja siksi pyrin sinusta eroon. Enkä ole sinulle pitkään aikaan viestejä lähetellyt, jos muuta luulet tämän palstan kautta, niin luulet väärin. Olen koittanut sinut unohtaa, koska näet vain vian minussa.. Sinähän olet niin täydellinen prinsessa, joka kelpuuttaa vain omenia. Pysy sen exäs kanssa, jos se sun asioitas jaksaa hoitaa. Minä olin valmis antamaan anteeksi ja sopimaan, mutta sinä olit valmis vain hyväksikäyttämään minua ystävänäsi. Siksi sanon sinulle nyt, älä luule itsestäsi enää liikoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe