Naapurin ämmä pentuineen tuhoaa kaiken. Mikä vittu siinä on, että hyysätään sen pentuja ja ämmä ei muuta kun makaa horkassa ja laita muut maksamaan omista virheistään. Pentu saa raivareita ja pian seuraa tänne. Eikö vittu poliisi saa selvitettyä tuota saatanan lahkoilua.
on se vitun kumma että tuo
5
239
Vastaukset
- mitävittuapitäätehdä
On se saatanan kumma että lastensuojelun pennut aiheuttavat elinikäsiä traumoja muille. Pitääkö vittu siellä espanjassa lahjoilla niin ettei kestä arkivirat totuutta.
- olettäysinouto
Yksi perhe pakotetaan taas muuttamaan lahkon tieltä. Oletko sä M tyytyväinen, vain niin siellä sumussasi ettet näe mitä teet muille?
- Tiedoksesisulle
Niin että kenelleköhäm M: lle? Minä en ole ainakaan tehnyt yhtään mitään pahaa kenellekään.
- HermotMenee
On se vitun saatana, kun tuo yläkerran musta naama akka on tuhonnut mun kodin vesivahingolla ja saatanan vuokralais paska ei ole vieläkään maksanut korvauksia. Sitten sen vitun kusipään on pakko huutaa siihen vitun puhelimeen, että voi vittu kun menee hermot!
- Mikälieagenttiolevinaan
Sama täällä yläkerran ämmä on ihan vainohullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770