Se on kiva kun toi vanha päihdelääkäri jäi eläkkeelle,no siinä sivussa meni mitakin työt,koska kyseisen lääkärin avulla pystyin käymään töissä,tää nykyinrn nuori kloppi on siinä syyllinen,koska ei anna tarvittavia lääkkeitä,koska niistä tulee kuulemma riippuvaiseksi,no onko toi alkoholi sitten parempi? Lähtee työt ja ystävät,eli kiitos kloppi ja valvira valvoo.Ehkä nykyisen Lääkärin pitäis vaihtaa johonkin lastenlääkärin ammattiin,koska sillä ei ole mitään tietoa valitsemastaan ammatista
Porin A-Klinikka
106
7022
Vastaukset
- rauhaajarakkauttan5
huhtasaari on tie uskoon n:5
- Nimierkkit
Klinikalla puhaltaa uudet tuulet. Sieltä ei saa ennää pillereitä. Jos oot tullut pilleririippuvaiseksi, niin osta pimeästä tai hai antavaisilta lekureilta esim Terveystalolta.
- selvästinähtävillä
Terveystalo edustaa tätä liikettä, jolle on tärkeämpää omat tulot kuin asiakkaan terveys.
Siihen nämä lääkärikeskukset juuri pyrkivät, yksityisiä klinikoita pystyyn, ajetaan kunnallinen terveydenhoito suohon,
Puhutaan lääkäripulasta, vaikka lääkäreitä on porissakin pilvin pimein. Ne ei vaan mene töihin kunnalliselle.
Keskussairaalan lääkäreitäkin on sellaisia, kun aamupäivällä ovat sairaalassa työssä, iltapäivällä omaan yksityisvastaanottoon. Lääkäreitä on kyllä, mutta eivät halua hoitaa sairaita pienemmällä palkalla. - kilpailukielto
Pitäis varmaan virkapaperiin laittaa ehto, ettei saa mennä kilpailevaan yritykseen töihin eli oltava yhdessä paikassa töissä.
- einuppiasekaisin
Kannattaisi yrittää päästä eroon pilleririippuvaisuudesta.
Parempi pysyä pois työpaikalta kuin mennä sinne lääkehumalassa. - Diapam
Totuushan on se, että klinikka teki porilaisista pilleririippuvaisia, mutta jotkut kyllä tarvitsee lääkkeensä, jotta arkielämä onnistuisi. Mehän syömme lääkkeitä, että jaksamme tehdä arkipäivän rutiinit. Jos pillereitä otetaan viihdekäyttöön (niinkuin suurin osa klinikan asiakkaista tekee tai teki), se on tuomittavaa.
- Anonyymi
Terveystalo on ylimielisten rahanahneiden bisnesmiesten talo.
- MömmöArska
Mist ny mömmöi saa ko Late jäi eläkkeel.
Latelt sai parhaan mömmöt.- Oletavutontyyppi
Täytyskö lopettaa koko mömmöily.
- selvänä
Aloittaja ilmeisesti saanut pillereitä pimeestä, senverran sekavaa tekstiä. Kui helvetin vaikeeta on olla juomatta sitä viinaa tai ottaa edes kohtuudella.
- Mitaki-itsesyytön
Olihan se selvää tekstiä.
Lääkärin kloppi vei Mitakin työt ja ystävät. - Anonyymi
Just näin!
- työläinenDD
Vieläkö klinikalta nistit saavat ilmaiseksi subut sun muut metadonit ??
- fefefer
Kysy klinikalta.
Ei tämä ole mikään nistien neuvontapalsta. - Anonyymi
Miten se toimii!!! Oon ollut itse hoidossa yli 10 v ja se on ollut minulle kyllä hoitomuoto! Tieks nuija, sä et tiedä yhtään mitään koko asiasta, mutta sun on pakko ku muutkin tekee niin,.... Voi vittu! Teitä! Mut se on ihan sama mulle, että laitat mitä tykkäät,...... Blaa blaaa blaa...
- Anonyymi
Joo nistejä hoidetaan mutta ei alkoholisteja
- Kysynyt
Mut saako sieltä subuja ??? Pillerijakamo on kuulemma ehtynyt ....
- Viinaontäyttäpataskaa
Jos pillerit olisivat yhtä hyväksyttyjä stressin ja ahdistuksen poistajia kun teollisuusliuotin nimeltään etanoli, olis ihmisten ja yhteiskunnan vointi paljon nykyistä paremmalla tolalla
- Anonyymi
Paistaa viha puheesta, kun joku paskaämmä on saanut aiheesta potkut virastaan lääkäritalosta tai alalta joka tapauksessa.
Niele kiukkusi, hän oli vaarallinen ja hänet piti erottaa. Turhaan levittelet myrkkyjäsi ja etanolejasi täällä kuin säälipisteitä keräillen, yhyy kun kaverini sai potkut vaikka kusipää olikin, kostetaan se porukalla.
- vitamiinionparas
Täytyy varmaan siirtyä subuihin,a-vitamiiniin ja kokkeliin,koska kyseisellä lääkärillä,joka on aika summa kaupungille
- RaunoIhmettelee
Lauri Aaltosen eläkkeelle lähdön jälkeen sekakäyttö kaupungissamme on lopullisesti päättynyt?
- Tukkuporras
Nyt saa Porissakin ostaa kokaiinia 100€/gramma. Nistit kaupoille vaan.
- EttäNäinOn
Menkää sinne terveystaloon nistit sun muut pillerinpyörittäjät. Siellä eräs lääkäri kirjoittaa niitä mömmöjä solkenaan.
Nimen varmaan jo kaikki tietää.- Tulimielee
Eikös persu Lauran mies ole Lääkäri.
- 670
Kokaiini rantaunut nyt Poriin. Se tietää klinikalle asiakkaita, kun uusia nistejä syntyy kaupunkiin,
- eieepillereitä
Entinen pilleristi) mun pienen annoistuksen lääkkeitä joita olen käyttänyt jo ennenkun olet syntynyt? Ehkä siihen tehtävään olisi pistetty,jokin normaalimpi tapaus,tietysti nykyään on kriteerit sitä,että ei voi ihan tosta vaan määrätä,Mutta tää valtettavatapaus ei tiedä mistään mitään,onkoha edes olutta juonut..
- FFJ
Kuulin, et narkit saavat ilmaiseksi korvaushuumeet klinikalta. Osa kuulemma menee katukauppaan.
Näin pyörii huumebisnes perusturvassa.
EIKÖ KUKAAN TÄHÄN PUUTU. - enpillerihiiri
joo en tiedä enkä puutu muuta,jos on korvaushoitopotilaille lääkkeitä,korosta ja tietenkin tarvitsette,ja suurin osa käyttävät korvaushoitoa siihen,että pysyvät elämän rytmissä,en moralisoi heitä mitenkään,mutta jos juot alkoholia kerran tai kaksi kuussa ei voi myöntää bentsodieatsebiini lääkettä,eli on monia vuosia käyttäneenä, huomannut,esim liikkeelle tai töihin miten se teen lääkäri nyt sen toteaa ja pystyy elämään normaalia elämää,eikä tuu ton viinan kanssa läträiltyä,joskus juhlapyhinä pilvee,sehän on luonnontuote.Mutta tällä kyseisellä päihdelääkärillä ei ole esim,tapauksessani minkäänlaista tietoa kyseisestä alasta,esim minä olen hitsari ja tiedän tasan tarkkaan tietoni ja osaamiseni.Ex päihdelääkäri tiesi myös,koska hänen vastaanotollaan hän jopa vähensi kun käskin lisätä mutta se sit lisäs että jostain pimeeltä on otettava ja maksaa en kerrointa ole laskenut niin moninkertaisen summan,ja olen hänen kanssaan samaa mieltä et pari/3 pirreliä päivässä on kun 3 kossupottua päivässä,koska viinasta tulee pian käppäränkankaan asiakkaita tai nyt kyseiselle hautaustoimitjoille töitä,enemmänkin voisi keskustella,mutta valvira joka ei ota kantaa,mutta kyseien lääkäri,menis vaikka jostain kyseiseltä pellolta kuoriin porkkanoita,ja niin ku pikkupojaat saa2e tunti tekemällä työtä ja lääkärinpalkoista en tiedä,mutta ymmärtääkseni lääkärin pitäisi auttaa,eikä kiduttaa polilaita.joka tapauksessa tulen tekemään kyseisestä lääkäristä pyynnön,hänen esimiehelleen jne.no se selviää asianajajani kautta...kevättä odotellessa..
- expillerihiiri
en tarkoittanut että lääkäri olisi minut käskenyt ottamaan pimeiltä markkinoilta,kun luin to huomasin että virheen elikä itse jouduin hakemaan..
- Lukkonen
Täällä joku pillehiiri mesoaa, kun ei saa mömmöjä ennää klinikalta. Usko jo ny hyvä mies, että ennen sai mömmöjä solkenaan päihdepuljusta, mutta ei ennää. On ajat muuttuneet ja nyt ei tehrä asiakkaista pilleristejä. Ennen tehtiin.
Mene lekuritaloon. Sieltä saa, jos tietää varata oikealle lekurille.
Tämän klinikan takinkäännön on saanut aikaan koko puljun esimies. Valittele sille, mut tuskimpa tuottaa tulosta.
Pure siis vain hammasta ja kärsi pillerihiiri- Anonyymi
Voi v**tu.. Mites mä etenen, jos joku "kloppi" alkaa mun lääkkeihin pistää näppejään esteeksi..?? 19 vuotiaasta ollut rauhoittavia, vaikka mitä, ennen kun löytyi sopiva.. No, on hyvin mennyt sen kanssa.. Tai jos ottaa pois selkälääkkeeni (sama aine, kun Subutexissä) On luoti painamassa selkärangan hermoja.. Välillä vetää takaraivosta, välillä selästä (usein), välillä taas varpaista, sekä jalkapöydästä.. Välillä kaikista kolmesta yhtäaikaa.. Että tekisi mieli antaa tää homma jonkun muun "niskoille", vaikka ihan viikoksi vaan, ja katteltas sitten uudelleen mielipiteitä lääkityksistä.. Joillekin ne voivat olla ohut lanka, josta kiinni pitämällä voi selvitä jälleen yhden kivun usvan täyttämän päivän läpi omaan sänkyyn asti.. Herätäkseen uuteen ihanaan aamuun, jolloin kipu jälleen täyttää pään sumulla, jota ei mikään huume edes peittoa kun puhutaan "kokonaisvaltaisesta" kivusta, joka ei vaan lievene, muuten kuin omilla lääkkeillä... Eikös oo kiva loppuelämä?? Kerropa mulle, että miten pääsisin irti näistä "paholaisen pillereistä"🤔🤔🤔
- Vasarapois
Laurilla jopa 800 asiakasta vuodessa. Menkää itse kokeilemaan miltä tällainen työ tuntuu. Taitaa tulla paskat housuihin. Itse allekirjoitin paperin, jolla sitouduin täysraittiuteen ja sain tarvittavat lääkkeet, en mitään mömmöjä. Perussairauden kokeissa otettiin samalla lääkepitoisuudet ja homma toimi hienosti. Tämä psykososiaali Matti Järvinen sai tämän ajojahdin päälle yhdessä aikuisten vastaanottonaisten kanssa, vaikkeivat itse tee muuta kuin notkuvat pöytänsä takana. Psykososiaaliset palvelut tulisi lopettaa välittömästi! Ovat ns. suojatyöpaikkoja. Järvinen muuten itse hirveä juoppo ja lastensa hakkaaja josta joutuu käräjille. Hakkasi Thaimaalaisen naisensa vasaralla, josta elinikäiset vammat. Ei siis mikään miesten mies tämä Järvinen.
- hyvääkehitystä
Jos tarkoitat ajojahdilla sitä, ettei klinikalta saa enaa mielinmäärin mömmöjä, niin se oli hyvä päätös.
- jotairotii
Ei kaupungin työntekijän yksityiasioita kuulu juoruilla.
- Anonyymi
jotairotii kirjoitti:
Ei kaupungin työntekijän yksityiasioita kuulu juoruilla.
Kuuluu, virkanilkkien asioista nimenomaan kuuluu juoruta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu, virkanilkkien asioista nimenomaan kuuluu juoruta
Ja kannella sekä ilmiantaa poliisille, viranomaisen narauttaminen ei koskaan ole vasikointia
- Anonyymi
Nää on nää porin juopot ristityt yhessä, rukkoilee yhessä ja makkoo yhessä. Selvitään yhessä jos on yhessä ryypättykin.
- Vinettuapitääolla
Vie sille uudelle legurille, lesti KOSSUA, niin eiköhän se siitä selviä.
- Varikko
Kuulemma korvaushoidot, eli ilmaiset huumeeet siis subut ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti.
Niin ja kaupunki tarjoaa vielä ilmaiset ruiskut ja neulat kaupanpäälliseksi.
Pian varmaan klinikan hoitajat alkavat pistämään nistejä ilmaiseksi, ettei nistin tarvitse itse suonia haeskella..- nistältäki.oppii
Porukka on siirtynyt koviin aineisiin. Juuri toissailtana (lue: pari viikkoa sitten) kundi opetti nuorelle tytölle, miten pistetään suoraan ränniin. Kundi veti itse viivat. Polisi kävi korjaamassa nuorukaiset putkaan noin 25 minuuttia myöhemmin.
Jotenkin uskomatonta kaman tuhlaamista vetää aineet ja olla tasan puoli tuntia myöhemmin poliisiauton takakontissa. Ilmeisesti putkassa on kivampaa, kun on aineissa? Minun näkökulmastani hukkaan meni aineet. Toisaalta poliisi ei lyötänyt näilät nuorukaisilta aineita, koska aineet oli juuri vedetty!
Yksi opetus onkin, että vedä aineet heti, kun olet käynyt ostamasa diileriltä. Vedä jo heti porraskäytävässä aineet, niin poliisin saapuessa hetkeä myöhemmin sinulta ei löydy kamaa taskuista. - ryhti
nistältäki.oppii kirjoitti:
Porukka on siirtynyt koviin aineisiin. Juuri toissailtana (lue: pari viikkoa sitten) kundi opetti nuorelle tytölle, miten pistetään suoraan ränniin. Kundi veti itse viivat. Polisi kävi korjaamassa nuorukaiset putkaan noin 25 minuuttia myöhemmin.
Jotenkin uskomatonta kaman tuhlaamista vetää aineet ja olla tasan puoli tuntia myöhemmin poliisiauton takakontissa. Ilmeisesti putkassa on kivampaa, kun on aineissa? Minun näkökulmastani hukkaan meni aineet. Toisaalta poliisi ei lyötänyt näilät nuorukaisilta aineita, koska aineet oli juuri vedetty!
Yksi opetus onkin, että vedä aineet heti, kun olet käynyt ostamasa diileriltä. Vedä jo heti porraskäytävässä aineet, niin poliisin saapuessa hetkeä myöhemmin sinulta ei löydy kamaa taskuista.Ja vedä heti kaikki. Jotta saat koko tällin kerralla. Krematorio hoitaa loput.
- Anonyymi
ryhti kirjoitti:
Ja vedä heti kaikki. Jotta saat koko tällin kerralla. Krematorio hoitaa loput.
Painekyllästettyä Kreiviä ei voi uunittaa, koko laitos räjähtäisi
- Anonyymi
Saako alkoholismiin lääkkeitä???
- Anonyymi
Pori on nyt suuri Subulandia. Kaikki käyttävät Bubrea mielin määrin.
- Anonyymi
Kuulemma tulevan kesän Suomi-Areena muutetaan Bubre-Areenaksi
- Anonyymi
Poraatte palstalla kun ette saa tarpeeksi nappeja, lapsena vaippa 8kg asti ja lelut patterin takana.
- Anonyymi
Oli ainaki lapsena aina miehekäs satsi housuissa, hevoseltaka tuu ku 3kg kerrallaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ainaki lapsena aina miehekäs satsi housuissa, hevoseltaka tuu ku 3kg kerrallaa
Tarpeeksi monta lastia ja tarpeeksi kauan kuin pitää, kovettuu siitä ns ikivaippa joka estää tehokkasti kaiken sakan poistumisen.Ainoa ongelma on että ajan kanssa sakka pakkautuu ylöspäin ihan päähän asti.Kaupunkimme johto on hyvä esimerkki siitä, että jokin "tappi" estää sakan poistumisen ja se kertyy korvien väliin asti kivikovaksi pakkautuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeeksi monta lastia ja tarpeeksi kauan kuin pitää, kovettuu siitä ns ikivaippa joka estää tehokkasti kaiken sakan poistumisen.Ainoa ongelma on että ajan kanssa sakka pakkautuu ylöspäin ihan päähän asti.Kaupunkimme johto on hyvä esimerkki siitä, että jokin "tappi" estää sakan poistumisen ja se kertyy korvien väliin asti kivikovaksi pakkautuen.
Kaupungin johto maksaa siitä että joku järjestää pitkäaikaista sakkaa ihmiseen pikkuhiljaa joka pakkautuu ja menee ylös asti. Ainoastaan.
- Anonyymi
"Ehkä nykyisen Lääkärin pitäis vaihtaa johonkin lastenlääkärin ammattiin,koska sillä ei ole mitään tietoa valitsemastaan ammatista"
-
Kattelee teitä jarrutusjälkisankareita niin lastenlääkäriähän te just tarttette, kasvatte ensi aikusiks ni voitte sitte mennä sinne aikusten vastaanotolle hakee niitä nappeja. - Anonyymi
Uskokaa ny, että klinikan mömmökulttuuri on ohi. Jos mömmöjä haluatte, menkää Terveystaloon. Siellä on antavia legureita.
- Anonyymi
Sellasta naislekuria ei o vielä edes keksitty että antas rapapilleristille, älkää unta nähkö nössöt
- Anonyymi
Kuulemma katkolla ja a-glinigalla eipä käy ennää, kun narkkareita ja pillerinpyörittäjiä.
Subua ja amfetamiinia kuluu huumepiireissä. Bössyttelyä ei pidetä ennää edes huumeena.
Huumeet jyllää Porissa... - Anonyymi
Huumeidenkäyttäjissä on paljon persuja. Näin on tutkittu eräässä vasurilehdessä.
- Anonyymi
Mä sain siellä pimppiä!
- Anonyymi
Kuka antoi ? Joku persuko ?
- Anonyymi
Ei, se oli lähihoitaja
- Anonyymi
Persu lähihoitaja...äläs ny
- Anonyymi
Ei lähihoitaja oo persu, lähihoitajaks jää ainoastaan apukoululaiset, niitä on lähihoitajina taikka kelan tiskillä merkanttiakkoina (kauppiksen alin tutkinto, bua-ha-ha).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähihoitaja oo persu, lähihoitajaks jää ainoastaan apukoululaiset, niitä on lähihoitajina taikka kelan tiskillä merkanttiakkoina (kauppiksen alin tutkinto, bua-ha-ha).
Alinta kastoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alinta kastoa.
Sitä juuri, räkää ja biojätettä
- Anonyymi
Nykyään lähihoitajaksi pääsee kuka tahansa... ei mitään pääsyvaatimuksia. saa olla narkkari tai juoppo tai kriminaali.
- Anonyymi
Sydämen kyllyydestä suu puhuu, mites tuppisuu sitten? Onko sydämetön vai munaton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen kyllyydestä suu puhuu, mites tuppisuu sitten? Onko sydämetön vai munaton?
Muna sun tuppees
- Anonyymi
Ei antanut bimbbeldooraa
- Anonyymi
kiitos että kerroit.
miten olisimme voineetkaan elää ilman tätä tietoa?
- Anonyymi
Eläkää nyt ilman bippeldooraa
- Anonyymi
Sieniä on taas syöty.
- Anonyymi
Nisteille voisi antaa klinikalta kuivattuja jäniksenpapanoita, kyllä ne piipussa palaa.
- Anonyymi
Saunan taakse, ja hyysärit myös.
- Anonyymi
Kimittäjä-Tikkanen tarttis kans jottain nappeja lissää
- Anonyymi
Välillä nuo kilahtavat julkiuskovaisiksi ja alkavat vainota muita sen uskonsa kanssa, ei sitte päivääkään ilman päävaivaa.
- Anonyymi
A-glinikka on suuri vitsi. Koko pulju katkoineen ja sun muina toimina ylläpitää vain Porin deegujen humalatoimintaa....
- Anonyymi
Miten klinikalla nyt menee ??? Kuulin, että kaikki narkit laitetaan korvaushoitoon.
Saavat ilmaiset subut veronmaksajien piikkiin.
Ei mulla muuta.- Anonyymi
Kysy äitiltäsi ei mullakaan muuta.
- Anonyymi
Minäkin olen kuullut näitä juttuja. Mut kuulin, että a-glinikka laajentaa toimintaansa siten, että korvaushoito koskee myös Gambiina-deekuja. Saavat pikku Geen päivässä valvotusti. Koko pullollinen pitää juoda paikan päällä.
Kaupunki on jo tilannut Alkosta Gambiinaa 100 000 pulloa. Lasti tuodaan rekalla poliisisaattuessa, koska pelätään ryöstöä.- Anonyymi
Aha, persut jakaa äänestäjille gambiinaa kuntavaalienalla. No on se vaihtelua tämäkin.
- Anonyymi
Voi persu parka. Menit sitten kysymää kumminkin äitiltäs, vaikka olisi sun pitänyt tietää.
- Anonyymi
Eiks klonikka pyri raitistamaan ihmisiä, eikä jakamaan subua surutta.
- Anonyymi
Ei kukaan glinikan toimesta ole raitistunut. Glinikka on lähinnä tuottanut suuren joukon pilleripyörittäjiä.
Trall trall traaaaa- Anonyymi
Gidjoitugsesi ettei gugaan ole badantunut ei bidä baiggaansa.
- Anonyymi
Jep. Nimikin sen jo kertoo..... Porin Päihdepalvelut.
Tarjotaan päihteitä. Jippii. - Anonyymi
Ihan tosi. Onko kukaan raitistunut a-klinikan palveluilla. Ihan tosi. Jos joku sanoo, etä joku on raitistunut, niin en usko. Raitistuuhan niitä ihmisiä myös ilman klinikan palveluja.
Ihan tosi. Onko kukaan raitistunut vai onko klinikka tiottanut lisää riippuvaisia Poriin ??- Anonyymi
Päihdeongelmista parantumisprosentti on alhainen ilman A-klinikkaa tai klinikan kanssa.
Porin A-klinikan potilaista on parantuneitakin.
- Anonyymi
Pitäis teidät yhteiskunnan pohjasakka kuskata johonkin tyhjään saareen tuossa selkämerelle, pois meidän veronmaksajien niskasta, siellä saisitte temmeltää ja pitää hauskaa aivan oman mielenne mukaan. Ainiin, olen teistä kahdelta kuullut miten tekin maksatte veroja. :D
- Anonyymi
Älä viitsi pitää sitä itkuvirttä että lääkäri pitäisi vaihtaa,sinun se vaihtaa pitäisi noita tottumuksia tupakasta pystyy luopumaan ilman nikotiinikorvausta viinasta pystyy luopumaan, hormooneista sekä noista huumeista pystyy myös luopumaan jopa kerrasta poikki,se vaan on luonne kysymys,ota nyt itsestäsi hyvä ihminen otetta.
- Anonyymi
Glinikka ylläpitää päihdeongelmaa. Hyvänä esimerkkinä korvaushoito.
- Anonyymi
Jee. Bubret pyörii päihdepuljussa. Kaikki ovat nyt korvaushoidossa ja veronmaksajat maksaa.
- Anonyymi
Jo koko buljussa on asiat paremmin. Toriheppu ainaskin höpisi, et samat naamat siellä pyörii kuukaudesta toiseen ja palvelut pelaa.
- Anonyymi
Siellä pyörii ny korona kuulemma, jos piriporukkaa uskominen.
- Anonyymi
Mitä sinä siinä roihkit häppee varjoos ,itse olet itsellesi tehnyt karhunpalvelun ja nyt määkit yleisillä foorumeilla ikäänkuin on muiden syy ettet saa hoitoa.Kummaa sakkia olen vierestä seurannut samantapaisen hyypiön sekoilua,ollaan pariviikkoa terveitä ja kas sitteen mennään niin pieruissa ettei tiedä edes missä talossa asuu ja kenen pyörillä ajelee ja sitten taas katkolle täyshoitoon.Kyllä on melkoista meininkiä veronmaksajien rahoilla,ei ,ei tartte alkaa hurskastelemaan mistään lähimmäisen rakkaudesta ja muusta paskasta että kuinka korvaamattomia mokomat pellet on.
- Anonyymi
Ei mitään hoitoja. Ei ne edes halua lopettaa. Haetaan väkisin kuntoutumiseen ja parin viikon päästä lähdetään taas narkkaamaan. Ei mitään järkeä.
Ei niitä väkisin voi eikä kannata auttaa. Kyllä pakkanen korjaa.
Ne jotka oikeasti tulee apua rukoilemaan, niille voi antaa mahdollisuuden, mutta yksikin erehdys ja säännöistä poikkeaminen niin hoito poikki lopullisesti.
Viitsitäänkin leikkiä aikuisten ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Joku kertoi, että samat naamat pyörii päihdepalveluissa vuodesta toiseen. Voidaan siis olettaa, että palvelut juuri ylläpitää näiden potilaiden kuntoa, että jaksaa vain porskutella.
Siellä jaetaan laillisesti huumeita nisteille, mutta hienosti kutsutaan sitä korvaushoidoksi.
Koskahan alkavat jakamaan metsien miehille Gambiina-pullon päivässä. - Anonyymi
Koko päihdepuljut ovat Suomessa suuri VITSI.
- Anonyymi
Muistaako ketään porin a-klinikalta ULLAN sukunimeä.?
Muistaako ketään porin A-klinikan Ullan sukunimeä.?
- Anonyymi
Sukunimi on Mömmö
- Anonyymi
Nistit uuniin
- Anonyymi
Minä muistan. Alkaa L-kirjaimella ja loppuu I-kirjaimeen.
- Anonyymi
No ei. Sukunimi alkoi A.lla ja loppui E:n
- Anonyymi
Kaikkein pahinta maailmassa on BubrePersu
- Anonyymi
Ny leikataa ei osteta enää lääkkeitä velaksi jaettavaksi nisteille vaan menköön töihin.
- Anonyymi
Minkälainen päihdelääkäri siellä on?Nyt alko kiinnostaa jos siellä on joku nuori kloppi.
- Anonyymi
Onks siellä se virolainen lääkäri vielä ????
- Anonyymi
Ei ole virolaista lääkäriä. Kaksi suomalaista nuorta mieslääkäriä
- Anonyymi
Saaks sieltä vielä Pameja ja Lyricoita ????
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379