Saat minulta kaiken. Iloa rajattomasti.
Viime kerralla kun tästä juteltiin päätin, että ollaan ystäviä
Nyt me kierretään kehää. Eikö tälle tule loppua?
Nyt sanot, että olet rakastunut.
En osannut odottaa sitä. Nyt edetään rauhallisesti.
Muuten hukutat tunteisiin.
Hölmökin näkee, että tässä rakastutaan.
Sinun pitää tajuta tämä. Saat minulta kaiken. Iloa rajattomasti.
En halua sinulta muuta kuin lupauksen, että pysyt luonani.
n to m
Nyt sanot että olet rakastunut.
13
533
Vastaukset
- Ihmetystäkerrassaan
Kun kerran olette yhteyksissä irl ja puheväleissä niin miksi silloin tulla tänne ?? puhumaan bittiavaruuteen ?? vai haetko pelkästään huomiota muilta miehiltä ??
- täällähänniitälupauksia
kannattaakin vaatia, tuntemattomilta miehiltä.
- Jjokuneni
En tiedä mitä olen, mutta odotan näkemistäsi. Olen iloinen siitä ja siitä, että voit niin hyvin, olet tyytyväisen tuntuinen elämääsi, innostut arjestasi.
Se on pääasia, muu extraa. - Rakkaudensuhteen
Ja miksei yleisesti muutenkin harvemmin kannattaa esittää vaatimuksia, ne välttämättä eivät tule toimimaan.
- 5cardcharlie
Balls on fire joskus itselläni, mutta niin, miehillä purskautuu unessa sitten tavallisesti se liika paine pusseista, normaalisti.
Olisi melkoinen jos purskauttelisi kaikkialle mennessään siemeniä, aina kun näkisi naisia :D - idioottiolentäysin
Saat sen kyllä kun otat minuun yhteyttä. Annoin teille mahdollisuuden. Ei kun kuulemma rakastaa mua. No aloin epäillä kun unissaan puhui suun. Kävin lukemassa poistetut viestit niinpä tietysti. Ettekö osaa edes hävetä kumpikaan? Nyt ollaan tilanteessa että haluan erota mutta en voi kertoa mitä tein. Kerro sinä. Ai niin eihän se luota sinuun ilman kuvia. Saat toki sen kunhan ilmoittaudut oikealla tavalla etkä säälittävästi varatun kanssa leiki. Pitäisi sinun tuossa iässä jo osata. Ja mieti miltä sinusta tuntuisi jos epäilisit ja se kiellettäisiin täysin kuitenkin yhteydet löytyy. Nyt voi muuta kuin minuun ottaa yhteyttä saat sen kun saan hyvän syyn eron pyyntöön. Olen yrittänyt vaikka mitä ja kun rakastaa minua. Koita siis lopettaa varatun kiusaaminen. Tämä on naurettavaa. Niin mulle et vastaa.
- nytauttaavain
että vartalomme vilvoutuvat yhdessä.
- Pekkapressaksi
Muistakaa äänestää Pekka Haavisto numero 3
- jotainopittu
Niinhän se rakkaus sekoittaa. Sen olen nyt oppinut, että kannattaa ottaa hitaasti. Muuten voi vauhtisokeaksi tulla.
- Enlakkaarakastamasta
Tää on totta! Malttamattomana tosin itsensä piinaamista mutta lopulta saa joko kaiken tai palaa alkuun. Miten selvitä alusta uudelleen?
- jotain.opittu
Alku tosiaan on juuri se kaikista vaikein osuus. Tai oikeastaan se, että ylipäänsä on mitään. Se alkutaival menee sitten jo niin kuin itsestään. Vauhtia on vain kontrolloitava.
- Eikämulle
Ei se rakastumisen tunnustus täällä ollut sulle
- kello0546
kannattais kyllä vaan nukkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872