Olet liian hyvä mies minun kaltaiselleni naiselle. En siis yhtään ihmettele sitä, miksi et halua tai halunnut tutustua minuun. Olisin vain riesa mukanasi. Täynnä parannettavaa, kun itse en voi antaa sinulle mitään mitä sinulla ei olisi jo. Et siis hyötyisi minusta mitenkään ja olisin sinulle vain haitaksi. Meillä oli hetkemme, mutta siihen se jää. Tutustuminen on sitten asia erikseen. Löydät sinkkuna varmasti sopivamman naisen, jolla on yhteistä kanssasi ja pystyy lisäksi samaan kuin minäkin. Minä taas jatkan elämääni ja löydän onneni täysin muualta. Kaikki rakkaudet tai ihastukset ovat niille, ketkä ovat itsensä kanssa sisältä ehjiä ja itse en kutsuisi itseäni ehjäksi.
Kyllä sekin kävi mielessä
7
209
Vastaukset
- OivoiSua
Älä ole noin pirstoutunut. Vaan anna mahdollisuus minun korjata sinua.
- Toivotaanettä
Pääset apajille.
- MielenMietteet
Tajusin kaiken, koska olit niin välinpitämätön. Minä annoin mahdollisuuden, mutta sinä heitit sen pois.
- EiNiinSaatehdä
MielenMietteet kirjoitti:
Tajusin kaiken, koska olit niin välinpitämätön. Minä annoin mahdollisuuden, mutta sinä heitit sen pois.
Puhu hänelle, älä mieti toisten puolesta.
- MielenMietteet
EiNiinSaatehdä kirjoitti:
Puhu hänelle, älä mieti toisten puolesta.
Yritin puhua! Ei häntä kiinnostanut edes vastata.
- notoivottavastietsentään
MielenMietteet kirjoitti:
Yritin puhua! Ei häntä kiinnostanut edes vastata.
tarkoita puhumisella tätä täällä, puhuminen on kasvokkain keskustelua oikean ihmisen kanssa.
- MielenMietteet
notoivottavastietsentään kirjoitti:
tarkoita puhumisella tätä täällä, puhuminen on kasvokkain keskustelua oikean ihmisen kanssa.
Irl yhteyttä puhumisella tarkoitan. Oikeaan ihmiseen ei täällä. Ei nähdä missään joten kasvokkain mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770