Kerätäänkö kolehti pystyyn? Äänekoskelle onecoin ja wincapita uhrien muistokivi. Päälynen vuorataa tuppilaudalla
Onecoin hautakivi ?
14
344
Vastaukset
- Buahahaha
On jo olemassa. Alla oleva linkki vie suoraan kuvalle
https://1.bp.blogspot.com/-O4flouQjFy4/VvznGpZNhMI/AAAAAAAAAqI/HRveNCP24qs9CtByjfKHgiHSj0zx_ovRQCPcB/s1600/tombstone.png- Buahahaha
Kuoli ja haudattiin jo 2016, kun Rutjake lähti lapsensaannin verukkeella, ja kaikki muutkin juoksivat karkuun saman aikaisesti.
Ainoastaan Suomitunkit pitivät valeessa mielikuvaa pystyssä, että Onecoinissa olisi vielä jotain tekeillä ja tulossa.
Sehän jo paljastettiin miksi Suomitunkit näin toimivat... Jotta saisivat vahinkonsa jakajia uusista mukaantulijoista, jotka saisivat vielä mukaan menettämään rahansa... - FaktaaVälillä
Buahahaha kirjoitti:
Kuoli ja haudattiin jo 2016, kun Rutjake lähti lapsensaannin verukkeella, ja kaikki muutkin juoksivat karkuun saman aikaisesti.
Ainoastaan Suomitunkit pitivät valeessa mielikuvaa pystyssä, että Onecoinissa olisi vielä jotain tekeillä ja tulossa.
Sehän jo paljastettiin miksi Suomitunkit näin toimivat... Jotta saisivat vahinkonsa jakajia uusista mukaantulijoista, jotka saisivat vielä mukaan menettämään rahansa...Älämölöt iloitsevat ennenaikaisesti. Tri Ruja ja uusittu taustajoukko lanseeraa pian Dealshakerin päivitetyn version. Suomeenkin tulee yli tuhat kauppapaikkaa jossa Onecoinilla voi tehdä edullisia löytöjä. Saatte nähdä kenen takapuolet vielä tervataan.
- VatkaaVälillä
Kateelliset vastustajat eivät kestä sitä kun toiset menestyvät
- kjfdrtbbnkkyy
VatkaaVälillä kirjoitti:
Kateelliset vastustajat eivät kestä sitä kun toiset menestyvät
Ei lohkoketjua, ei koinia, ei mitään. Rahasi meni koinisti. Niele karu tappiosi.
Kannatetaan!
Vuorataan paikka lisäksi monopolipelin seteleillä. Joku koinistihan hiljattain totesi että parempi "kun on koineja saatikka ei". Samalla logiikalla on parempi että on monopolipelin seteleitä "saatikka ei". Eikä sitä koskaan tiedä, voihan monopolipeli seteleistä tulla tulevaisuuden MAKSU VALUUTTA, globaalisti (KLOPAALISTI).
Sitten sinne voisi laittaa monitorin josta tulisi nonstoppina seuraavien sankareiden videoita:
-WESPA
-SIRPA
-KARTSA
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!- TuurissaTunkitettiin
Tuurin tunkittajat täytyy saaada mukaan!!
https://www.youtube.com/watch?v=OhvmjS3NuWk
https://www.youtube.com/watch?v=upt_8h7rGv8
- NysseKaatu
Mä oon mukana. Olen valmis sioittamaan hautakiveen 100 onecoinia, jos niitä saisi jostain. Kellään ylimääräisi kolutus paketteja?
- Rujan_veska
Samalla voidaan haudata myös block change joka lakkasi toimimasta Europolin ratsian jälkeen.
Koinistit, heikkolahjaisina ja alhaisen koulutustason omaavana te uskotte kaiken mitä teille sanoo.
Nyt kun siis olette hävinneet rahanne onecoiniin (ja sitä ennen kenties wincapitaankin) niin NYT teillä on ennenkuulumaton mahdollisuus voittaa kaikki kerralla takaisin! Nyt kannattaa SIOITTAA dagcoiniin. Siinä on mukana jo KARTSA ja IGOR, ja kohta varmaan WESPA ja SIRPAKIN. Ja kukapa tietää jos MAAJOHTAJA vielä lähtee hänkin mukaan!- Pyhäjyssäytys
Mukana. voin antaa hautakiven betonit a raudat. Saadaan tehtyä kunnon antura siihen. Voidaan vaikka ruuvata tunkittajat kiinni. Siinä olis nähtävillä kusettajat oikein koko kansakunnan edessä.
- ÄänekoskellaTavataan
Tunkitusvideoita nonstoppina pyörimään kun nautimme Äänekosken Kastehelmen Onecoinpihveistä!
- NevöFoget
Laitan 500 euria kiinni, hyvän asian puolesta.
Kai Coin logo kaiverretaan kiveen Lamborginin silhuetti...? - RuskainenPaja
Joo Kaitsu hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750