Jos saisit yllätys

Ei-toivottu

vauvan, miten järjestäisit elämäsi?

17

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinpitäisitehdö

Varmaan hyppäisin katolta alas

• Eipäsiinä

Oon saanutkin. Toivottu hän kuitenkin oli, vaikka tulikin paljon aiemmin kuin oli tarkoitus. Pirteä eskarilainen nyt.

• yllätysvauvakyllä

Ei toivottua lasta ei mulle voisi tulla.

• Veisinsen

lapsen poliisiasemalle ja käskisin löytää vanhemmat.

• Enmuistatuollaista

Esittäisin homoa ja kieltäisin kaiken seksuaalisen kanssakäymisen tuon vauvamasiinan kanssa.

• näinsevarmaanmenis

Lavastaisin kuolemani ja muuttaisin Etelä-Amerikkaan. Kävisin omissa hautajaisissani ja pitäisin puheen siitä, kuinka hieno mies tässä meni ja millä tavalla " hän oli aina kiinnostunut tekniikasta ja nuo kokeelliset robottinaiset sitten koituvat kohtaloksi, karmeaa ajatella tuollaista sähköiskua", "mutta hän lähti ainakin hymy naamalla". Naamioituneena hyvästelisin sukulaiseni sepittäen, että olen vanha armeija kaveri. Ärsyttävälle serkulle sanoisin, että hän kertoi suhteestanne ja, että olit kuulemma paras pano.

• Mind.Target

Ahhahhaa :D

Järestäisin ukon semmoseen nalkkiin ettei päivä paista ennenkö mukulat on perunoita. Koko hankittu ja saatu manipuleerausarsenaali argumentteineen olisi käytössä. Tietysti olis hyvä jos isiukko olisi argumenttien ulottuvilla.. :D :/

• asdasdsds

Kuuntelisin häntä ensin hetken ja lopulta sanoisin että ÄLÄ MÄÄRÄILE!

• Arg.taito

:)
        Näin siinä kävisi sitte-
        Joka kerta valtataisteluun ajo vastustajalle tappiotuloksin ja minun energiamenetyksin. Miksi edes vaivautua alkujaan haarojansa aukaisemaan. (Riimi huom!)

• erkin_vinkit

Varmasti hirttäisin itseni naulakkoon. mutta eipä pelkoa kun ei edes naista saa..

• Eiyllätystä

kun en voi lisääntyä. Onneksi olen lisääntymiskyvytön.... :D

• N1m1m3rk1tön

Parempaa jamaa

• envoivalitettavastisaada

Mahdoton yllätys minulle, vaikka olen nainen.

• VoiVitsiMitenEmpaattinen

Miehillehän se nimenomaan on mahdollista. Aika perseestä olla mies. Nainen kyllä pystyy määräämään, saako vauvan vai ei. Mies ei, ihan sama mistä ehkäisymenetelmästä on kyse.

Käytät kondomia, sekin pettää 99,7% jälkeen, joka on aika järkky luku. Nainen syö pillereitä, nekin tai nainen pettää. Sama homma kaikissa, ellei piuhoja aleta laittamaan poikki - joka ei oikeastaan ole pelkkä ehkäisymenetelmä kummallekaan.

• eilapsiaenäävaikkanuori
        VoiVitsiMitenEmpaattinen kirjoitti:

Miehillehän se nimenomaan on mahdollista. Aika perseestä olla mies. Nainen kyllä pystyy määräämään, saako vauvan vai ei. Mies ei, ihan sama mistä ehkäisymenetelmästä on kyse.

Käytät kondomia, sekin pettää 99,7% jälkeen, joka on aika järkky luku. Nainen syö pillereitä, nekin tai nainen pettää. Sama homma kaikissa, ellei piuhoja aleta laittamaan poikki - joka ei oikeastaan ole pelkkä ehkäisymenetelmä kummallekaan.

Mut jos on viallinen nainen kyseessä. Käyttökelvoton invalidi mähö.

• SympatiatPuolellasi

Pahoitteluni, ymmärsin että tässä nainen kertoo ylpeänä, miten hänelle voisi tulla lapsi, mutta ei koskaan tule, koska minä määrään niin.

• Kylmät__kädet__

Söidon sl vittfu ei tää onnsitu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe