Vapettaminen ei onnistu!

Eitulemittää

Ok! Laite VAPE PEN 22. Höyry polttaa suuta ja kurkkua, keuhkot alkaa heti hakkaamaan vastaan. Keuhkot tuntuvat tukkoisilta.
Taidanpa lopettaa ihan kokonaan, ilman apuja.

18

5202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höyryttäjä

      Nii se kannattaakin jos ei osaa laitteita käyttää oikein ja tuntuu ylivoimaiselta.

      • ToinenHöyry

        Miten sitä voi käyttää "väärin"? Jaa toki tietosi.


      • Höyryttäjä
        ToinenHöyry kirjoitti:

        Miten sitä voi käyttää "väärin"? Jaa toki tietosi.

        Sitä pitäisi kysyä aloittajalta mutta kun on pimittänyt tietoa niin ei voi vastata.
        Väärin sitä voi käyttää monella tavalla, esim. liian kuiva atopää, liian suuret niksa nesteet, liian suuret watit, väärin tehty neste.


      • Eitulemittää

        No, okkei. Tässä tulee speksejä: Siis kone on VAPE PEN 22, ihan sellaisena kun se on pakkauksesta revitty. Nesteenä on nyt NicBaseVPG-6, sellaisenaan, ilman mitään makuja. Nyt olen oppinut miten "imetään" ilmaa samalla, ettei höyry ole niin turkasen kuumaa, vielä saisi olla viileämpää.


      • Höyryttäjä
        Eitulemittää kirjoitti:

        No, okkei. Tässä tulee speksejä: Siis kone on VAPE PEN 22, ihan sellaisena kun se on pakkauksesta revitty. Nesteenä on nyt NicBaseVPG-6, sellaisenaan, ilman mitään makuja. Nyt olen oppinut miten "imetään" ilmaa samalla, ettei höyry ole niin turkasen kuumaa, vielä saisi olla viileämpää.

        Alussa jo sanoit haluavasi lopettaa ilman apuja, nytkö halautkin jatkaa höyryttelyä?
        Jos tarkitstat mainitsemani asiat niin löydät syyn, ilma röörit myös täysin auki.
        Voihan se olla myös väärä laite sinulle, miksi tuollaisia vanhoja vape penejä yleensä kukaan ostaa, säädettävä modi on parempi jolla saa viileää höyryä.


      • hoyrynalkeetoppiin
        Eitulemittää kirjoitti:

        No, okkei. Tässä tulee speksejä: Siis kone on VAPE PEN 22, ihan sellaisena kun se on pakkauksesta revitty. Nesteenä on nyt NicBaseVPG-6, sellaisenaan, ilman mitään makuja. Nyt olen oppinut miten "imetään" ilmaa samalla, ettei höyry ole niin turkasen kuumaa, vielä saisi olla viileämpää.

        Nonni. Oon kyllä nyt myöhässä mutta pakko sanoa silti. Tuo neste mitä kuvailit on nikotiinia jolla tulee lisätä pohjanesteeseen(VG, PG tai VG/PG) haluamasi nikotiinimäärän. Tämän voit laskea laskureilla joita löytyy googlaamalla. Sen jälkeen lisäät maut oman maun mukaan. Niitäkin kannattaa googlata, että saat oikeat suhteet noihin makuihin ettei maistu liian laihalta tai liikaa makua käytettäessä ei maistu miltään.


      • Viskinmakuapäälle
        hoyrynalkeetoppiin kirjoitti:

        Nonni. Oon kyllä nyt myöhässä mutta pakko sanoa silti. Tuo neste mitä kuvailit on nikotiinia jolla tulee lisätä pohjanesteeseen(VG, PG tai VG/PG) haluamasi nikotiinimäärän. Tämän voit laskea laskureilla joita löytyy googlaamalla. Sen jälkeen lisäät maut oman maun mukaan. Niitäkin kannattaa googlata, että saat oikeat suhteet noihin makuihin ettei maistu liian laihalta tai liikaa makua käytettäessä ei maistu miltään.

        Eipäs ole!
        NicBaseVPG-6 on nikitiinipitoinen pohjaneste, joka sisältää 6mg/ml nikotiinia. Loppu on sitten propyleeniglygolia (PG) ja kasviglyseriiniä (VG). Jos nikotiinia myytäisiin sellaisenaan, olisi aika moni höyryttelijä nyt mullan alla. 60mg on tappava annos aikuiselle.

        https://vapemolin.com/en/home/444-315-nicbase-vpg-optima-6-mg-ml-100ml.html#


    • lopetaihmeessä

      Loppujen lopuksi on ihan helppoa lopettaa.
      Keksit jotain muuta (huom. järkevää) sen tilalle.

      • Korsteeni

        No niin totta vie on!
        Oon ihmetelly tällä palstalla näitä selkärangattomia vinkujia , kun ottaa NIIIIN koville se lopettaminen... Olen muuten syyllistynyt itsekin tähän samaan.

        Upeeta että löytyy kaltaisiasi kirkasotsaisia ihmisiä, jotka muistuttaa meitä selkärangattomia siitä että me ollaan vaan HEIKKOJA !!!


    • Vapetuksenaloittelija

      Tiedän olen myöhässä!
      Mutta olen nyt itse katsellut tuota Vape Pen 22 aloittamiseen, mitä nesteitä pitäisi hankkia samalla? Mitä muuta kannattaisi ottaa huomioon?

      • Anonyymi

        Älkää ostako tota pen 22 aivan paska vape siitä saa mitään irti. Laitat 20e enemmän niin saat jo hyvän vapen esim smok alien 220w josta saat säädettyä kaikki


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jesss!
        Todella hyvä ehdotus.


      • Anonyymi

        Toi on tutti?


    • Anonyymi

      Paljon watteja te edes käytätte, itselläni on 200w RKISS-2 ja käytän siinä täydet waitit. Tuntuu kyllä keuhkoissa ja kurkussa, mutta ilma-aukkoja säätämällä voi siihenkin vaikuttaa.

    • Anonyymi

      "propyleeniglygolia (PG) ja kasviglyseriiniä (VG)." Onhan se eri fiksua höyryttää keuhkonsa auton jäähdytinnesteellä (PG) 😃😂 Noista ei tahdo löytyä tutkimustuloksia, tai ei löytynyt ainakaan silloin kun itse tuota vapettamista kokeilin. On siitä jo vuosia aikaa. Päädyin lopulta tekemään vapetusnesteeni itse kun sai VG:tä ja PG:tä jopa litran pulloissa ja nikotiininestettä 100ml pulloissa. Sillä nikotiinillä olisi myrkyttänyt korttelillisen ihmisiä kuoliaaksi... Huomasin että jos PG:tä oli suhteessa enemmän kuin VG:tä riippumatta nikotiinin määrästä, yskin joka hatsin jälkeen keuhkojani pihalle.

      Kummasti tuota silti mainostetaan terveellisempänä kuin ihan normi tupakointia.
      Itseä ei ole ekojen parin tupakan jälkeen edes enää yskittänyt vaikka vaihtaisin tupakkamerkkiä tai askista sätkiin tai toisinpäin lennosta. Tupakointia 15v takana.

      • Anonyymi

        Käytätkö auton jäähdytysnestettä hampaiden pesussa tai syötkö sitä?
        (hammastahna, jäätelö jne.)


      • Anonyymi

        Meinaat että koska se tupakka ei yskitä puuduttavien aineiden takia ja sinut jo myrkyttäneenä niin se olisi terveellisstä?
        Ensinnäkään mikään ei ole terveystuote, kukaan tuskin missään ikinä on niin väittänyt, mutta vähemmän haitallista se on tietenkin, kyllähän sen jo järkikin pitäisi kertoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe